Dat is idd waar volgens mij het probleem ligt. Het handhaven van die testen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat hier bij de Army National Guard (ANG) lieden die hun Army Physical Fitness Test (APFT) niet halen tot aan treurens toe hun APFT nogmaals mogen over doen. Een vriend die Readiness Sergeant is, had mij gevraagt of ik niet een van zijn mannen die bij mij in de buurt woont op peil kon brengen, omdat de beste al 17 maanden lang zijn APFT niet gehaald had. Heb de luie flikker eerst verteld dat hij niet in zijn PT uniform mag trainen, aangezien hij het word Army (op de sportbroek en t-shirt) niet waard was. En ben na een paar weken opgehouden me tijd aan deze slap lul te verdoen, aangezien ik in mijn ACU's nog steeds circles om hem kon rennen, etc. en hij dacht dat hij als PFC (E-3 (paygrade)) mij de 1SG (E-8) kon vertellen dat ik dom was. Had daarna mijn maat opgebeld en voorgesteld dat ze hem uit dienst zouden knikkeren, maar kreeg te horen dat ze dat niet mogen en hem enkel zijn rang konden afnemen. Nu loopt er bij de ANG een extra luie dikke kloot rond, die een schandvlek voor de Army is.
Thnx, nee hij is lo sportinstructeur.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:30 schreef Sine_Pari het volgende:
Gefeliciteerd met je prestatie. Maar even een vraag, zit je vader bij het Korps Mariniers?
[..]
Ik heb verstand van het Engels, van mijn branche of industry, van kintikken indien ik ff niks te doen heb, het afsnauwen van nitwits, van koken, en nog veul meer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waar heb jij wel verstand van?
Je moet het niet zo letterlijk nemen, apaat!
Spannend!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
heh, nog 72 uur en ik zit in Nederland.
Wat ga ik het eerste doen?
Uitchecken, koffer ophalen, dan een pint drinken op Schiphol met een haring erbij.
Dan mijn zusje zien die mij komt ophalen, naar haar thuis, douchen, ff bijpraten met zuslief, dan op zoek in Amsterdam naar een laptop en de avond op het terras doorbrengen met zuslief en vriend.
De eerste de beste relschopper trap ik de tyfus. Idem zijn matties.
Rave bedenkt altijd de TT'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
En zo niet dan toch. Topic moet vol want ik heb een hele mooie nieuwe TT klaar staan.
Is hij niet gewoon van de marine?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Rave_NL, ff een vraag.
In het volgende filmpje kom je een "marinier" tegen op minuut 07:00. Echter heeft die geen rode ondergrond op de baret maar wel het anker.
Wat is dat dan weer?
De mariniersbaret is de marinebaret met een zwart anker op een rood schild.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Rave_NL, ff een vraag.
In het volgende filmpje kom je een "marinier" tegen op minuut 07:00. Echter heeft die geen rode ondergrond op de baret maar wel het anker.
Wat is dat dan weer?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De mariniersbaret is de marinebaret met een zwart anker op een rood schild.
Als je het rode schild weglaat is het weer een marinebaret..
Deze keer aan jou de eer Rave.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maar de enige andere acceptabelen zijn van Erwins kant.
Gewoon een neppert dusquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De mariniersbaret is de marinebaret met een zwart anker op een rood schild.
Als je het rode schild weglaat is het weer een marinebaret..
Ik fok! op m'n telefoon dus weet niet wanneer ie op de 300 isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze keer aan jou de eer Rave.
Zodra ik terug ben thuis eind augustus zorg je maar dat ik er weer eentje kan aanmaken
Ik heb honderd per paginaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[DEF] SC#22 Waar de loopgraven tot augustus verlaten zijn... »
pagina: 1 2 3 4 5 6 Rave_NL 283 2780 24-07-2010 21:54 - Rave_NL
283 posts dus
En dat zeg jij zeker met droge ogen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geen grammetje vet op mijn bierpens!
Rookworst!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Gooi die kibeling maar terug in zee Rave, dat zet geen zoden aan de dijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |