quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Jeetjejom het volgende:GWS, ja dat is heeel zonde! En misschien omdat de teleurstelling gewoon voor niets is..... (ik zeg dit alleen maar zodat iemand bevestigd dat het veeeeel verstandiger is om nog even te wachten, ook al vind jezelf en degene die het advies geeft dat dat niet perse hoeft. Heb jij trouwens wel al rare symptomen?
er moest net nog iets besteld worden bij drogisterij.net, maar meteen 3 testen mee besteld heeft iemand hier ervaring met de testen van testjezelf? Schijnt dat je deze ook eerder kunt gebruiken
Ik heb geen rare klachten, op een rare smaak in mijn mond na. Maar dat kan ook nog door pijnboompitten komen...

Maar bij mijn eerste had ik ook geen (rare) klachten, op spotting na. Maar dat heb ik de afgelopen paar keren ook gehad, en toen was ik dus niet zwanger, dus helaas zegt dit weinig. Pas een week of wat nadat ik wist dat ik zwanger was, kreeg ik last van een (zwaar) gebrek aan eetlust. Dus het kan best dat ik ook bij een tweede zwangerschap geen tot weinig klachten krijg voordat ik twee streepjes kan komen tonen.
Ik geloof wel dat ik die testen van testjezelf heb gebruikt, maar dat is te lang geleden om er wat zinnigs over te kunnen zeggen, helaas...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)