Waarom nu geen test doen??? Ik had het wel geweten hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:41 schreef danic het volgende:
Goh, ik merk dat ik echt op een houtje moet bijten om niet al een test te doen.
Ben ineens hartstikke misselijk.
Oh ja, en had ik al gezegd dat ik totaal nog geen signalen heb van een aanstaande ongesteldheid? Normaal gesproken heb ik 4 dagen tot een week voor mijn NOD al last van spotting, maar nu helemaal niets
(zit mezelf weer lekker gek te maken)![]()
Morgen is pas dag 29, dus ik kijk ff hoe het loopt, maar anders ga ik zaterdagochtend misschien wel testen....
morgen dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:28 schreef danic het volgende:
Testen! Kom opDan heb je gewoon duidelijkheid
Ik heb er wel even aan gedacht, maar lijkt me niet slim. Dit is dag 28. De laatste maanden heb ik steeds een cyclus van 31 dagen. Dus dan zou ik 3 dagen te vroeg testen. Daarbij zou ik dan willen testen met ochtendurine en dat gaat niet echt meer haha.
Is het niet vragen om teleurstelling als ik nu zou testen?
Ik zag het eigenlijk wel als een goed voorteken, 283 dagen niet ongesteld zijn is toch een voldragen zwangerschap.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:10 schreef danic het volgende:
Kolonia, hoe is het met jou? Ik zie dat je NOD valt op 283 juli, wanneer is dat precies want die dag wil ik graag meemaken hihi![]()
Nee hoor, volgens mij was het toch dezelfde dag als ik, 23 juli? Zie je al wat voortekenen?
Hoe is het bij jou?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef danic het volgende:
Tja Jeetjejom, dat ken ik wel. Mijn beste vriendin en ik zijn ook ongeveer tegelijk gestopt met de gedachte dat het leuk zou zijn om het samen mee te maken.
Ik moet echter nog beginnen terwijl zij over 4 weken is uitgerekend. Helaas heb je zoiets helemaal niet in de hand......
Ik ken het idd.... hopelijk mag je dan het stokje overnemen, Danic!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef danic het volgende:
Tja Jeetjejom, dat ken ik wel. Mijn beste vriendin en ik zijn ook ongeveer tegelijk gestopt met de gedachte dat het leuk zou zijn om het samen mee te maken.
Ik moet echter nog beginnen terwijl zij over 4 weken is uitgerekend. Helaas heb je zoiets helemaal niet in de hand......
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:23 schreef danic het volgende:
Dag spanning, hallo![]()
Helaas dus wel met de nodige pijn, dus ga lekker mijn bed weer in met een aleveje.
Mag mijn NOD naar 26 augustus? Is wel een hele mooie datum, de verjaardag van mijn moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |