abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84347020
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:41 schreef danic het volgende:
Goh, ik merk dat ik echt op een houtje moet bijten om niet al een test te doen.
Ben ineens hartstikke misselijk.
Oh ja, en had ik al gezegd dat ik totaal nog geen signalen heb van een aanstaande ongesteldheid? Normaal gesproken heb ik 4 dagen tot een week voor mijn NOD al last van spotting, maar nu helemaal niets
(zit mezelf weer lekker gek te maken)
Morgen is pas dag 29, dus ik kijk ff hoe het loopt, maar anders ga ik zaterdagochtend misschien wel testen....
Waarom nu geen test doen??? Ik had het wel geweten hoor Zeker als je helemaal nergens last van heb tot nu toe, en je misselijkheid.

Testen! Kom op Dan heb je gewoon duidelijkheid
pi_84347109
[/quote]

Ik heb er wel even aan gedacht, maar lijkt me niet slim. Dit is dag 28. De laatste maanden heb ik steeds een cyclus van 31 dagen. Dus dan zou ik 3 dagen te vroeg testen. Daarbij zou ik dan willen testen met ochtendurine en dat gaat niet echt meer haha.
Is het niet vragen om teleurstelling als ik nu zou testen?
pi_84347840
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:28 schreef danic het volgende:

Ik heb er wel even aan gedacht, maar lijkt me niet slim. Dit is dag 28. De laatste maanden heb ik steeds een cyclus van 31 dagen. Dus dan zou ik 3 dagen te vroeg testen. Daarbij zou ik dan willen testen met ochtendurine en dat gaat niet echt meer haha.
Is het niet vragen om teleurstelling als ik nu zou testen?
morgen dan?

Als je zaterdag negatief test, is het toch nog steeds een teleurstelling?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2010 10:55:12 ]
pi_84348215
ja tuurlijk, maar de kans is dan wel kleiner, want dan ben ik ook daadwerkelijk overtijd, nu nog niet.
En morgen lijkt me niet handig. Dan test ik terwijl manlief al op zijn werk zit. Stel dat het dan positief is, dan kan ik daar de hele dag niets mee omdat ik op mijn werk zit!
pi_84349724
Je kan idd gewoon het beste testen na je NOD, anders heb je misschien 2x een teleurstelling ipv 1x of alleen blijheid
pi_84351154
Suuzz, gefeliciteerd met je tweede streepje! Fantastisch nieuws! Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat deze keer.

Kleurdoos, de kans lijkt mij ook heel klein dat je weer zwanger bent. Maar je weet maar nooit natuurlijk. Fijn dat je vanmiddag al terecht kunt! De onzekerheid lijkt me vooral vervelend. Het zou fijn zijn als je vanmiddag gewoon uitsluitsel krijgt.

Danic, ik had een paar dagen voor NOD al een positieve test met middagurine. Maar ik hoopte nergens op, dus ik had een negatieve test ook prima kunnen hebben. Je moet denk ik zelf proberen in te schatten of je de teleurstelling te zwaar zou vinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:42:37 #107
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84351712
Ik test zelf altijd op de dag dat ik doneer, of ik nu overtijd ben of niet. Dan kan ik met een gerust hart doneren. Al hoop ik natuurlijk iedere keer dat ik af moet bellen met de mededeling 'Ik ben zwanger.'
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84355123
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:10 schreef danic het volgende:
Kolonia, hoe is het met jou? Ik zie dat je NOD valt op 283 juli, wanneer is dat precies want die dag wil ik graag meemaken hihi
Nee hoor, volgens mij was het toch dezelfde dag als ik, 23 juli? Zie je al wat voortekenen?
Ik zag het eigenlijk wel als een goed voorteken, 283 dagen niet ongesteld zijn is toch een voldragen zwangerschap.
Dus dank BE voor de magische datum.

Maar mijn eisprong was aan de late kant deze maand, dus mijn NOD is ook wat later.
Niets te melden dus.

Ik ga duimen voor een mooie oorzaak van je misselijkheid!
pi_84357991
Nah, na een beetje rekenwerk weet ik ongeveer wanneer deze maand de meest vruchtbare dagen zijn... Komt vriendlief zojuist thuis dat we PRECIES in dat weekend met de hele vriendengroep een weekendje weg gaan... En KvK achter in een Vito-busje met al je (mannelijke, ik ben de enige meid die mee gaat!) vrienden om je heen... Uhhhh, nee... ...
Ik ga er dus maar gemakshalve van uit dat het deze maand niet veel zal worden...

@Kleurdoos, ik hoop toch dat je bij dat minimale percentage zit en dat je stiekem zwanger bent!
pi_84358505
De vruchtbare periode is niet maar één weekendje hé.
De zaadjes leven een dag of vijf en je bent zelf een dag of twee vruchtbaar, dus in totaal zit je dan op zeven dagen: vijf dagen voor de eisprong, de dag zelf en de dag erna.
pi_84360973
I know, maar ik ben gewoon al 4 dagen kwijt dat weekend (vrijdagochtend heen, maandagavond terug), dus de kansen zijn toch zienderogen kleiner dat het lukt...
Ach, ik heb tijd genoeg...
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:51:17 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84361840
Ik heb zojuist gehoord dat mijn oud-huisgenootje is bevallen én ik ben zojuist ongesteld geworden!

Ik kan beginnen! nouja, over een weekje dan ofzo

GGB, inderdaad, gewoon de avond vantevoren en bij thuiskomst
En danic, sterkte nog met wachten tot zaterdag ik zou echt op mn handen moeten zitten Maargoed, met zn tweetjes én een aardige kans is natuurlijk wel leuker
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:16:44 #113
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84367328
even een snelle voor jullie allemaal en een hele grote voor Danic (ik snap het ook wel, beter wachten tot je meer zekerheid hebt, maar dan nog)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_84368390
ik moet ook echt op mijn handen zitten hoor, maar wil het nu echt nog niet. Heb al een paar x voor niks getest en die teleurstelling wordt iedere keer weer een beter groter
pi_84373721
net klein beetje bloed bij het afvegen, dus vrees dat de spotting alsnog is begonnen en dat ik dus weer ongesteld wordt dit weekend. Ik hou jullie op de hoogte, maar ga nu mezelf begraven onder het dekbed.
Vind het niet meer leuk!!
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:46:37 #116
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84373884
Oh danic het kan ook iets anders zijn toch? innesteling?
Ik hoop het voor je!
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:52:31 #117
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84377025
Een klein beetje bloed hoeft niets te zeggen, maar is wel zenuwslopend. Ik had het bij mijn eerste ook de hele tijd.

Ik heb mijn man net een beetje bang gemaakt: ik zei heel hysterisch kinderlijk: Ik hoop dat ik heel deep down inside of me dit heb *steekt wijsvinger omhoog* en dat heb *steekt andere wijsvinger omhoog* en dat ze dan dit doen *doet vingertoppen van de vingers tegen elkaar aan* en dan sparkels en wheeee *maakt vuurwerkgebaar achtig iets* en dan weer een kleintje erbij. *knikt heftig en grijnst*
De arme ziel vond me een beetje raar doen, geloof ik. Soms heb je van die momenten.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:00:59 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84377426

en ook wel herkenbaar ja
pi_84387920
Danic.
Ik hoop heel hard dat het niet doorzet.
pi_84388159
Ik moet nodig weer even inlezen om te kijken hoe het met iedereen gaat.
Wij zijn nog aan het kijken wat een beetje mijn cyclus wordt. Nu zat er nog 32 dagen tussen. Dus ik ben benieuwd hoe lang het volgende keer is.
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 10:50:04 #121
5428 crew  miss_sly
pi_84390125
jolene wat leuk! Eindelijk dan! Ik hoop zo dat het snel lukt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:12:31 #122
289908 grizzlybear
Trotse Papa
pi_84390798
Gefeliciteerd Suuzz! Hoe gaat het er mee? Hopelijk gaat het allemaal goed!

Danic, ik blijf nog wel even duimen hoor, dat het toch nog helemaal goed gaat komen.

LadyBlack, "gefeliciteerd" met je toch wel apart dat je daar nu een keer blij mee kunt zijn... hopelijk ben je er ook snel weer vanaf!

GirlGoneBad, probeer er gewoon voor het weekend maar wat van te maken en dan maar duimen dat het misschien toch een vroege eisprong wordt ofzo!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_84390876
Ik ga morgen naar de efteling, zegt me man... is maar goed dat je niet zwanger ben dan Anders had je nergens ingekund

Dus ik op mijn beurt, morgenochtend maar sex hebben dan, als ik dan in de achtbaan gaat, dan gaan we over de kop en dan gaan de zaadjes vanzelf zakken

Danic ik blijf nog duimen hoor De rest allemaal succes
pi_84396104
Lief dat jullie allemaal voor me duimen en C_A: husselen maar daar in die achtbanen

Ik vrees helaas weer slecht nieuws, het lijkt er nu toch echt op dat het doorzet. Maar blijf nog maar even duimen voor de zekerheid
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:59:37 #125
289908 grizzlybear
Trotse Papa
pi_84396998
Ik doe hier wel even een NO dansje voor je. (Niet dat het iets helpt natuurlijk...)

Heel veel succes met afwachten Hopelijk is het allemaal loos alarm en krijg je straks 2 super mooie dikke streepjes.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:26:17 #126
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_84398123
Ik duim nog even voor je Danic, ik heb ook bij 2 zwangerschappen bloedverlies gehad bij het vegen.

Wij hadden goed nieuws Dinsdag, mijn lichaam heeft het zelf opgeruimd. Ik weet nu niet hoever ik in mijn cyclus zit dus ik wacht even af.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:01:43 #127
289908 grizzlybear
Trotse Papa
pi_84399679
Dat is inderdaad goed nieuws , hopelijk kun je nu weer snel verder met de volgende ronde.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:54:13 #128
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84406197
Ik heb echt onwijs zere borsten, terwijl dat normaal pas ongeveer 4 dagen voor mn ongesteldheid begin. K snap er echt nix van.
Moet nog tot 2 augustus ... pffff

Danic ik duim voor je!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_84411412
JEEJ 4 dagen ongesteld geweest. nu kan ik me cyclus gaan bijhouden
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:35:30 #130
100412 mefke79
komt goed!
pi_84420254
Vrouwtje-Theelepel: wat een fijn en goed nieuws! Dat scheelt een hoop gedoe enzo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:03:33 #131
238474 Jeetjejom
pi_84446148
Vrouwtje Theelepel hopelijk weet je snel hoever je cyclus is!
Draakjuh, veel plezier met het uit je hoofd leren van je agenda

Gisteren kreeg ik een smsje van een hele goede vriendin dat ze een positieve test had, superblij voor haar natuurlijk, maar wel even een klein slikje mijnerzijds, de vorige keer waren we ook samen zwanger, zou het superleuk vinden als dat nu weer zou uitkomen..... Maar goed, nog 2 weekjes wachten!
Jouw warmte is genoeg
pi_84446978
Tja Jeetjejom, dat ken ik wel. Mijn beste vriendin en ik zijn ook ongeveer tegelijk gestopt met de gedachte dat het leuk zou zijn om het samen mee te maken.
Ik moet echter nog beginnen terwijl zij over 4 weken is uitgerekend. Helaas heb je zoiets helemaal niet in de hand......
pi_84453530
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef danic het volgende:
Tja Jeetjejom, dat ken ik wel. Mijn beste vriendin en ik zijn ook ongeveer tegelijk gestopt met de gedachte dat het leuk zou zijn om het samen mee te maken.
Ik moet echter nog beginnen terwijl zij over 4 weken is uitgerekend. Helaas heb je zoiets helemaal niet in de hand......
Hoe is het bij jou?
pi_84459873
De spotting is donderdagavond toch begonnen, maar het heeft nog niet doorgezet.
Vandaag dag 31, dus gezien mijn cyclus zou het vandaag door moeten breken. Met de opmerking van vrouwtje-theelepel in mijn achterhoofd weet ik dat er een heeeeeeeeeeel klein kansje bestaat dat het niet doorbreekt. Blijft het weg, dan zal ik denk ik woensdag een keer een test doen. Dan ben ik echt 3 dagen overtijd en is een test op zijn plaats.
Afgelopen jaar is mijn gestructureerde cyclus natuurlijk ineens gewijzigd van 29 naar 31 dagen, dus ik ga niet meer te snel testen. Zorgt alleen maar voor teleurstelling.
Zodra ik meer weet zal ik het hier ff doorgeven.
  zondag 25 juli 2010 @ 09:27:51 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84460187
Oef, wij beginnen met 3 meiden ook ongeveer gelijkertijd met proberen, da's natuurlijk hartstikke leuk als het allemaal makkelijk gaat, maar ik hou ook mn hart vast voor als het bij 1 van ons niet lukt hoor :X

Ik ben na een cyclus van ongeveer 25 dagen nu 3 dagen heel lichtjes ongesteld geweest... da's niet echt zoals het altijd was :') maargoed, ik vind het goed genoeg: we gaan nu echt de eerste ronde in!! :9
pi_84460914
Ik had gehoopt het goede voorbeeld van Guess te kunnen volgen en de gyn af te mogen bellen, maar helaas...
Kennelijk een heel korte LF, want gister ongesteld geworden.
Rare cyclus. :{
Deze maand hopelijk een eitje van rechts, want daar heb ik meer vertrouwen in.

Wil een lief modje mijn nieuwe NOD op 22 augustus zetten? :*
  zondag 25 juli 2010 @ 12:20:54 #137
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84463201
Jammer Kolonia
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_84464002
Jammer Kolonia, balen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84464022
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef danic het volgende:
Ik ken het idd.... hopelijk mag je dan het stokje overnemen, Danic!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84483413
ja daar hoop ik ook maar op, dan duurt het wachten niet lang meer.
Het heeft nog niet doorgezet hier, dus ga toch steeds meer denken aan het verhaal van V-T.
V-T: hoe is dat bij jou precies gegaan dan, wel bloedingen maar toch zwanger?
  zondag 25 juli 2010 @ 21:47:24 #141
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84483655
danic, dat komt heel veel voor. Iets voor of tijdens de menstruatieperiode, alsof het lijkt alsof je gaat menstrueren. Had ik ook beide keren en beide keren bleek achteraf dat het een innesteling geweest moet zijn.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 25 juli 2010 @ 22:00:14 #142
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84484254
ik heb het ook 2 keer gehad. Een paar dagen spotting en dan stopt 't na een dag of 4/5 beginnend een paar dagen voor ik ongesteld moest worden. Bleken inderdaad ook innestelingsbloedingen.
  zondag 25 juli 2010 @ 22:11:10 #143
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84484785
Spannend Danic, maar idd er is zo weinig concreets over te zeggen..... Het is zo anders, elk persoon en elke zwangerschap en het zou wel erg mooi zijn als het toch zo is! Met name omdat je al een tijdje bezig bent!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zondag 25 juli 2010 @ 22:15:58 #144
238474 Jeetjejom
pi_84484991
Danic ik ga voor je duimen!!!!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_84485718
klinkt goed happy-me, maar helaas is het niet gestopt voor mijn menstruatie.
Vandaag is dag 31 en vanaf april heb ik steeds een cyclus van 31 dagen gehad. Daarvoor steeds 29 dagen. Het is dus nu 'tijdens' mijn menstruatie.
Ik ga er vooralsnog maar vanuit dat het vandaag of morgen doorzet, mede doordat ik al wel de pijntjes heb (toch ook weer vreemd, heftige krampen vandaag maar geen bloed, terwijl ik normaal die pijn heb op de eerste dag. Hoop niet dat de pijn nog erger wordt als het alsnog doorzet) en de cyclus best een paar dagen langer kan zijn ineens.
Ik ga het proberen vol te houden tot halverwege de week en dan donderdagochtend testen als ik eerder nog niets weet. Dan zijn we allebei vrij.
  maandag 26 juli 2010 @ 07:35:56 #146
289908 grizzlybear
Trotse Papa
pi_84493558
Je maakt het nu wel erg spannend voor ons Danic! (Maar vooral voor jezelf natuurlijk) Hopelijk wordt het deze spanning allemaal dubbel en dwars waard!

Kolonia, dit is weer echt balen zeg! Veel succes de komende tijd weer!
pi_84493710
Spannend Danic!

Klote Kolonia :(
pi_84493940
Dag spanning, hallo })
Helaas dus wel met de nodige pijn, dus ga lekker mijn bed weer in met een aleveje.

Mag mijn NOD naar 26 augustus? Is wel een hele mooie datum, de verjaardag van mijn moeder.
pi_84494173
balen danic!! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84494218
quote:
Op maandag 26 juli 2010 08:23 schreef danic het volgende:
Dag spanning, hallo })
Helaas dus wel met de nodige pijn, dus ga lekker mijn bed weer in met een aleveje.

Mag mijn NOD naar 26 augustus? Is wel een hele mooie datum, de verjaardag van mijn moeder.
:( Balen Danic :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')