Ik ben gek op tuinbonen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:36 schreef Maes het volgende:
De laatste interactie van meneer Maes met garnalen eindigde ook op de SEH van het IJsselland Ziekenhuis![]()
Tuinbonen zijn ook niet mijn favoriet
Ik ben gek op kaas EN wijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook gek op kaas.
Vooral die van de markt of die van de biomarkt.
En geitekaas.
Omnomnom!!
INLEVEREN DIE OGEN!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Welja, die weertroela op 4 gelooft daadwerkelijk dat ze al iets zinnigs kan zeggen over het weer van het eind van de maand!
Ze kunnen het weer van morgen niet eens normaal voorspellen
Sorry Nok!
Nok heeft gelijk al een weersteen gehaald!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Welja, die weertroela op 4 gelooft daadwerkelijk dat ze al iets zinnigs kan zeggen over het weer van het eind van de maand!
Sorry Nok!
die staat geloof ik ook ergens op de lijstquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ben gek op kaas EN wijn.
Lekkere combi!
Maar lust ook wel af en toe speciaal bier. (Hmmmm... Rochefort 10)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
bier-talk mag niet, nerdtalk mag niet...![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Sorry Nok!
Ik heb een weerkatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Nok heeft gelijk al een weersteen gehaald!
kat is nat, regen,quote:
quote:
still working on thatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:34 schreef Barbaaf het volgende:
Mmm.. bier en kaas. He Zwabber, op die lijst van je mis ik er nog een paar, vooral Liefman's Kriek![]()
Oh-oh, goed dat je de router hebt, raar dat je niet online kan, heb je de kabel van het modem wel in het goede gat van de router geprikt? heb je het modem uberhaupt aan de router verbonden?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Nok, niet elke keer als je poes nat is regent het hoor!!!!!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:34 schreef Barbaaf het volgende:
Mmm.. bier en kaas. He Zwabber, op die lijst van je mis ik er nog een paar, vooral Liefman's Kriek![]()
Oh-oh, goed dat je de router hebt, raar dat je niet online kan, heb je de kabel van het modem wel in het goede gat van de router geprikt? heb je het modem uberhaupt aan de router verbonden?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
er zitten vijf gaatjes in je router, eentje heeft een andere kleur, die geprobeert?
quote:
Niks!quote:
Goeeeeedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Speciaal voor ons muisje!
Hoest met u mevrouw Muis?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niks!
[..]
Goeeeeeden met jou en de hondjes?
Ik heb ook een terrorpupquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goed hier, ondanks de terrorpup!
Mooi dat het bij jou goed gaat
Een Norwich terriër! Een reutje, Percy.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh echt?
Watvoorietsdan?
Ik durf te wedden dat mijnes erger is
Percyquote:
Da's goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Leuke naam ook, nu moet je m wel vaker komen showen heur !
Oh! Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:28 schreef oh-oh het volgende:
En Muis , van een pupsel moet je elke dag foto's maken!
Das verplicht !
Ik zou Bink zo'n 10 druppels per dag geven. Eventueel opgelost in een beetje water.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
Strega, bedankt voor de arnica tip!
Hoeveel moet ik daarvan geven?
Dan zijn het toch kogelvissen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
zeg, horen goudvissen kogelrond te worden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, meer pics, heb maar één gezien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Leuke naam ook, nu moet je m wel vaker komen showen heur !
Arnica is valkruid. Het helpt aderen soepel te houden, wat bij oudere honden en katten tia's en aderverkalking kan tegenhouden.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Wow, ik zie nu die reclame van die donkere vrouw met een hele roedel poedels, me wants to haz!
En Optimel cocos willikook!
Idd, drie van de vier werken niet meerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, meer pics, heb maar één gezien.
Hoi Muizel!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Arnica is valkruid. Het helpt aderen soepel te houden, wat bij oudere honden en katten tia's en aderverkalking kan tegenhouden.
quote:
You swim in idle watersquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:34 schreef nokwanda het volgende:
Dat geeft niks, Greys. Laat Boor lekker hobbyen.
Als dat stokstaartje na een tijd heel kaal is zou ik wel in de gaten houden of hij haarballen spuugt denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even iets anders...
Boor heeft een knuffelbeestje ingepikt (een stokstaartje met een Schots dasje) dat hij nu ook elke avond vakkundig wast voordat ze gaan slapen
Die knuffel krijgt een uitgebreide wasbeurt, heel raar gezicht. Zou dat geen kwaad kunnen? Dan krijgt ie volgens mij toch wel wat van die synthetische haartjes binnen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:22 schreef Greys het volgende:
Oh en nog even iets anders...
Boor heeft een knuffelbeestje ingepikt (een stokstaartje met een Schots dasje) dat hij nu ook elke avond vakkundig wast voordat ze gaan slapen
Die knuffel krijgt een uitgebreide wasbeurt, heel raar gezicht. Zou dat geen kwaad kunnen? Dan krijgt ie volgens mij toch wel wat van die synthetische haartjes binnen?
Mooi zo!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
De beestjes hebben allebei al wat lekkers op van jullie pakketje
Ja, hier krijgt Othello het ook, die heeft vorig jaar een lichte Tia gehad.quote:
Waar haal ik dat?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, hier krijgt Othello het ook, die heeft vorig jaar een lichte Tia gehad.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zou Bink zo'n 10 druppels per dag geven. Eventueel opgelost in een beetje water.
Bink is niet zo zwaar toch?
Gewoon, drogist en reformzaak.quote:
Het is zo fijn dat ze weer opgekrabbeld is!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
7 Kilo precies, afgelopen zondag bij de DA nog gewogen
Dankjewel voor de tips, ik ga het zeker doen!
20?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Gewoon, drogist en reformzaak.
Ik zou Baloe 20 druppels per dag geven.
Nee, dat valt wel mee, je kunt ook 2 x per dag 10 druppels doen, en dan na 2 weken afbouwen naar 1 x 10 druppels per dag. Dat lijkt me haast nog beter.quote:
Cursief wat ik niet ken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
Het bierlijstje excl de standaard hollandse pils:
Hertog Jan Grand Prestige
Hertog Jan Karakter
Hertog Jan Bock
Hertog Jan Lentebock
Hertog Jan Weizener
Hertog Jan Primator
Brand Imperator
Brand Up
Duvel
La Trappe Blond
La Trappe Dubbel
La Trappe Tripel
La Trappe Quadrupel
La Trappe Wit
La Trappe Isidor
Delirium Tremens
Delirium Nocturnum
Delirium La Guillontine
Maredsous Tripel
Maredsous Blond
Maredsous Bruin
Westmalle Dubbel
Westmalle Tripel
Chimay Tripel
Chimay Rood
Chimay Blauw
Rochefort (weet niet meer welk nummer)
Orval
Achel Blond
Achel Bruin
Iki
Oetinger
Erdinger
Erdinger Dunkel Weiss
Paulaner
Warsteiner
Beck's
La Chouffe
Guinness
St Bernardus Tripel
Corsendonk Pater
Corsendonk Agnus
Corsendonk Blond
Gulpener Korenwolf
Murphy's Irish Red
Belzebuth 13
Hoegaarden Grand Cru
Grolsch Kanon
Kasteelbier
Leffe Blond
Leffe Bruin
Leffe Tripel
Leffe *9
Palm Royale
Pauwel Kwak
Piraat
Bitburger
Stella Artois
Tuborg
Excalibur 8,5%
Het Kapittel Tripel
Grimbergen Tripel
Judas
Lucifer
Petrus Gouden Tripel
Karmeliet Tripel
dit is wat ik me zo kan herinneren, eens kijken of ik em zo kan aanvullen
Of hij heeft de juiste knopjes gevondenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij heeft aan je bedrading gezeten?
Ik heb er best veel van gehadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk best weinig speciaalbieren als ik dat zo zie.
Hij moest de eerste nachten alleen heel erg janken, dus toen hebben we een shirt dat naar mij rook bij hem gelegd zodat 'ie zich niet alleen voelde. En nu hoef ik het niet meer terug want hij is er dol opquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
Volgens mij bij de gewone mensen drogist en apotheek Q!
@Muis, waaaaaaaaaarom heeftPercy
het McArmy shirt?
Doet zijn muis het nu ook weer?quote:
bud wel, budweiser niet en corona is op zich wel lekker ja, je proeft alleen wel dat het eigenlijk goedkope zooi is, maar vies is het zeker nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er best veel van gehad
Zwab! Budweisser al gehad?Die vind ik wel lekker. En corona.
Die oetinger is ook wel te drinken
een vriend van me en ik zijn enorme bierfanaten, en toevallig zijn er cafe's in de buurt met een assortiment waar je U tegen zegt, dus ja...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Toevoeging ;quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
Het bierlijstje excl de standaard hollandse pils:
Hertog Jan Grand Prestige
Hertog Jan Karakter
Hertog Jan Bock
Hertog Jan Lentebock
Hertog Jan Weizener
Hertog Jan Primator
Brand Imperator
Brand Up
Duvel
La Trappe Blond
La Trappe Dubbel
La Trappe Tripel
La Trappe Quadrupel
La Trappe Wit
La Trappe Isidor
Delirium Tremens
Delirium Nocturnum
Delirium La Guillontine
Maredsous Tripel
Maredsous Blond
Maredsous Bruin
Westmalle Dubbel
Westmalle Tripel
Chimay Tripel
Chimay Rood
Chimay Blauw
Rochefort (weet niet meer welk nummer)
Orval
Achel Blond
Achel Bruin
Iki
Oetinger
Erdinger
Erdinger Dunkel Weiss
Paulaner
Warsteiner
Beck's
La Chouffe
Guinness
St Bernardus Tripel
Corsendonk Pater
Corsendonk Agnus
Corsendonk Blond
Gulpener Korenwolf
Murphy's Irish Red
Belzebuth 13
Hoegaarden Grand Cru
Grolsch Kanon
Kasteelbier
Leffe Blond
Leffe Bruin
Leffe Tripel
Leffe *9
Palm Royale
Pauwel Kwak
Piraat
Bitburger
Stella Artois
Tuborg
Excalibur 8,5%
Het Kapittel Tripel
Grimbergen Tripel
Judas
Lucifer
Petrus Gouden Tripel
Karmeliet Tripel
dit is wat ik me zo kan herinneren, eens kijken of ik em zo kan aanvullen
Des te meer valt er nog voor je te ontdekken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
[..]
mijn to do list zijn nog alle bieren van toch zeker nog die texelse brouwerij, het IJ, en brouwerij De Molenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Toevoeging ;
Milk stout
Heintje
Willeke
Skuumkoppe
Goudkoppe
Texels Dubbel
Texels wit
Texels bock
Texels Amber
Texels Stormbock
Texels Winterbier
Hacker-Pschorr Munchner Hell (GEWELDIG lekker!)
Corona
Nog een belgisch biertje met een zeemeermin erop... blauw etiket
Fijn dat het beter gaat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:44 schreef Muis006 het volgende:
Overigens, Pagan&Strega, ik heb het recept op het kaartje nog steeds niet uitgeprobeerdmaar het gaat wel een stuk beter met me ondertussen
Afgelopen?quote:Hoe is het met jullie been-soap afgelopen?
Oh wat een gedoequote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaat.![]()
[..]
Afgelopen?![]()
Hier wordt nog helemaal niet gelopen. Woensdag weer naar het zkh voor foto's en controle, tot op heden mag Strega haar enken absoluut niet belasten. Wel zijn we inmiddels een traplift en scootmobiel rijker.
Daar zitten er een aantal bij die ik zeker nog eens wil proberen. Corona, Budweiser en dergelijke doet me nooit zo veel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Toevoeging ;
Milk stout
Heintje
Willeke
Skuumkoppe
Goudkoppe
Texels Dubbel
Texels wit
Texels bock
Texels Amber
Texels Stormbock
Texels Winterbier
Hacker-Pschorr Munchner Hell (GEWELDIG lekker!)
Corona
Nog een belgisch biertje met een zeemeermin erop... blauw etiket
Hear hear!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh wat een gedoeik hoop voor jullie dat er héél snel een einde in zicht komt!
Als je die bieren in fles gaat kopen, zou ik dat niet bij cracked kettle doen. 2,50 voor een biertje. Hier 1,25quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn to do list zijn nog alle bieren van toch zeker nog die texelse brouwerij, het IJ, en brouwerij De Molen
en ben ook wel nieuwsgierig naar die milk stout
Whiskeys wil ben ik me al aardig in aan het bekwamen, niet dat ik veel weet, maar ben wel onderwg.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
sterke drank en wijn moet ik me ook nog eens goed bekend in maken, veel verder dan wat wodka's en een probeersetje whisky's kom ik niet
Wat is bij jou sterke drank?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
sterke drank en wijn moet ik me ook nog eens goed bekend in maken, veel verder dan wat wodka's en een probeersetje whisky's kom ik niet
ja, en dan de reiskosten er bij optellen...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je die bieren in fles gaat kopen, zou ik dat niet bij cracked kettle doen. 2,50 voor een biertje. Hier 1,25
rum, whisky, wodka, likeuren, bittersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat is bij jou sterke drank?
Malibu en shit?
Weetje wat je echt moet proberen? Bacardi 151geniaal!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:58 schreef Pagan het volgende:
@DeZwabber: Ik ben wat muziek voor je aan het uitzoeken, ben bij de D en al 4.5GB verder.![]()
Mijn PC is een mannetje, multitasken is teveel gevraagd. Bestanden kopiëren en Fok!ken tegelijk gaat haast niet.
Wow veel kleiner dan ik dacht..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Billy, de grootste, die is 34.5 cm schofthoogte, en die weegt 6 kilo.
Chico is 31 cm en Sjon 28 of zo, Chico weegt 5 kilo maar die mocht wel een kilo meer wegen, Sjon weegt 5.5.
Billy is zeker we hoger dan een Noorse Boskat, alleen hebben die katten meer body denk ik, de hondjes staan gewoon hoog op hun poten en ze zijn alleen bot en spier, ze hebben geen grammetje vet op het moment.
Chico en Billy hebben ook wel es tegen de 7 kilo aangezeten qua gewicht, toen waren ze dan ook best dikkig.
Billy zn broers zijn alletwee 1 cm groter maar die wegen bijna 8 kilo, zijn echt van die dikke bijzettafelhonden
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:54 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Wow veel kleiner dan ik dacht..
Ash is ook mooi slank en is goed gespierd. Vooral spieren zijn mooi ontwikkeld sinds ze Carnibest krijgen.
En natuurlijk een hele volle vacht.
Je hebt hem toch wel uitgebreid bedankt hè?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Barbaaf is weer op de terugreis en ik ben weer draadloos, hoe lief is dat zeg, om het hele land door te reizen om iemand te helpen in je vakantie notabene!
Vrij bizar hè?quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:14 schreef JJH het volgende:
Tilburgs asiel verkoopt gechipte kat
Dat meen je!
Dat had ik dan weer even gemist, pluk het van de FP af en had nog niet doorgeklikt naar het topic.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Bizar he? Het topic staat hier in F&F.
Ik ben IT-nerd, ik reset zelf m'n eigen muisquote:
quote:
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig! Resetten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:58 schreef Barbaaf het volgende:
En thuisFoto's ga ik morgens eens goed voor zitten, de foto's van de honden mag oh-oh sowieso zelf uitzoeken voor ze ze post.
[..]
Ik ben IT-nerd, ik reset zelf m'n eigen muis
De Wildeman, tja, ik heb er nu een beetje "dubbel" gevoel bij.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
Laatst op die wijnproeverij waren er twee mannen die me ook de brouwsels van het IJ aanbevolen,
en ze zeiden dat ik eens bij de wildeman in Amsterdam langs moest gaan... dat heb ik vaker gehoord...
ik moet ook nog eens wat dingen van De Molen uitproberen, schijnt ook heel goed te zijn.
Helaas...I don't think so.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh wat een gedoeik hoop voor jullie dat er héél snel een einde in zicht komt!
quote:Op zondag 18 juli 2010 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, en morgen een chiwallie met een kater
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh brother...
Sjon staat net met Kees te spelen op de bank.
Kwispel kwispel, leuk leuk leuk.
Om vervolgens zn poot op te tillen en te pissen, zo over een kussen.
Das een nieuwe truc, die kende ik nog niet
Na een uitbrander ging ie vervolgens stilletjes naar het balkon, om de bloembakken uit te graven.
Zucht...
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Trovey, gefeliciteerd met je bejaarde chi!
Maar zo oud is 12 toch nog niet?
Ik lag gisteren om 2300 met hoofdpijn op de bank , werd om 1 uur wakker , heb met moeite een rondje gelopen met de honden om vervolgens nog net op tijd de wc pot te halen voor een geweldige kotspartij.
Ik denk dat het migraine was?
Twas vanmorgen wel over gelukkig, ik ben al helemaal klaar voor ons dagje privéstrand.
En ik ben heel benieuwd naar de foto's van Barbaaf
Sjon was aan het slijmen bij hem trouwens, echt te schattig.
En Kees ook, die kroop zowat in zn lens bij het fotoschieten!
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh brother...
Na een uitbrander ging ie vervolgens stilletjes naar het balkon, om de bloembakken uit te graven.
Zucht...
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn vanmorgen met spoed weg geroepen oma van mijn vriend. Even de hond uitlaten en dan weer terug
Ochtendmisselijkheid een beetje te vroeg?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Trovey, gefeliciteerd met je bejaarde chi!
Maar zo oud is 12 toch nog niet?
Ik lag gisteren om 2300 met hoofdpijn op de bank , werd om 1 uur wakker , heb met moeite een rondje gelopen met de honden om vervolgens nog net op tijd de wc pot te halen voor een geweldige kotspartij.
Ik denk dat het migraine was?
Twas vanmorgen wel over gelukkig, ik ben al helemaal klaar voor ons dagje privéstrand.
En ik ben heel benieuwd naar de foto's van Barbaaf
Sjon was aan het slijmen bij hem trouwens, echt te schattig.
En Kees ook, die kroop zowat in zn lens bij het fotoschieten!
Sterkte.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn vanmorgen met spoed weg geroepen oma van mijn vriend. Even de hond uitlaten en dan weer terug
Sommigen houden je voor de gek en anderen zijn gewoon dom...problemen met Hammie?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:44 schreef Graseter het volgende:
Zijn hamsters nou echt zo dom of doen ze alleen maar zo
Dat beest haalt al z'n nestel spul uit z'n kooi, brengt het naar een berg onder m'n bed. Pakt daar een ander hoopje van dat spul en brengt het naar m'n kast.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Sommigen houden je voor de gek en anderen zijn gewoon dom...problemen met Hammie?
Uitkijken met die deur dusquote:Op zondag 18 juli 2010 15:06 schreef Graseter het volgende:
Nu is ie klaar en gaat ie achter m'n deur zitten
[ afbeelding ]
Hij zit alleen in z'n kooi als ik wil gaan slapen, dan gaat ie lawaai maken met z'n radjesquote:Op zondag 18 juli 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
Hammie wil gewoon laten merken dat hij meerdere bedjes wil ipv alleen in de kooi.
Da's heul nie dom nie!He ownnnnnns tha place, dat wil hij duidelijk maken
Welk blaadje?quote:Toffe foto's Baaf!
Ik had alleen bij de tweede van boven dat ene blaadje bovenin weggekloond denk ik
Dit was makkelijker, stukje selecteren, delete klikken. klaaaaaaaaaaaarquote:Op zondag 18 juli 2010 15:34 schreef Barbaaf het volgende:
Mijn foto, wat doe je![]()
Toegegeven, het ziet er zo beter uit. Alleen ben ik zelf qua fotografie nog van de oude stempel, zo min mogelijk nabewerken. Ik had dat blaadje eerder weggecropt
`quote:Op zondag 18 juli 2010 15:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat beest haalt al z'n nestel spul uit z'n kooi, brengt het naar een berg onder m'n bed. Pakt daar een ander hoopje van dat spul en brengt het naar m'n kast.
As van de radjes smeren met spijsolie.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij zit alleen in z'n kooi als ik wil gaan slapen, dan gaat ie lawaai maken met z'n radjes
Hij komt trouwens uit een serie: [Testcase] Demo zoom van 10 tot 400quote:Op zondag 18 juli 2010 15:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dit was makkelijker, stukje selecteren, delete klikken. klaaaaaaaaaaaar
Nog van harte gefeliciteerd Sasha!quote:Op zondag 18 juli 2010 02:35 schreef trovey het volgende:
Zo, dat was Sasha's 12e verjaardag, feestvarken ligt gevloerd in haar nieuwe bedje
(uiteraard vandaag gekregen
). De gasten hebben als tractatie een blikvoermaaltijd
gehad (de honden) en de katten een portie kattenmelk
. Cadeautjes van bevriende hondjes van een kennis zijn ook binnen (uiteraard ook wat te vreten, buiten uitgebreide maaltijden en lekker slapen doet een chi op leeftijd niet veel meer
). Over 13 dagen gaan we naar de 11e verjaardag van de nieuwe hond van een kennis, weer gebakje eten
(tja je moet toch een excuus hebben om af en toe eens te zondigen
).
Ja, dat zijn van die dingen...quote:Op zondag 18 juli 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh brother...
Zucht...
quote:
Wat een schatjequote:Op zondag 18 juli 2010 16:56 schreef Maes het volgende:
![]()
Wat toch weer een vervelende zondag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:55 schreef JJH het volgende:
Geer zit nu bang te en te blazen onder de bank, en de nieuwe aanwinst loopt vrolijk door het huis heen te banjeren.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:56 schreef Maes het volgende:![]()
Wat toch weer een vervelende zondag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:55 schreef JJH het volgende:
Geer zit nu bang te en te blazen onder de bank, en de nieuwe aanwinst loopt vrolijk door het huis heen te banjeren.
quote:
Ja, sterkte F_Rquote:Op zondag 18 juli 2010 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is ook niet niks voor Geer zo'n vreemde kat in huis.
Oma is nog in leven. Van mij mag het als het einde in zicht is dan ook verder lijden bespaard blijven. Ik vind dit eigenlijk heel zielig voor d'r niks meer kunnen amper kunnen ademen en niet eens de kracht meer hebben om te hoesten. En dan moeten wachten op het einde.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde ff een gave foto uitzoeken om te uppen maar dat is nog niet zo makkelijk
Ik mag MB wel eens gaan mailen voor adviesquote:.:: Luusz ::.. | .. Nog 32 dagen!!...
ooooowja ik wilde je nog wat vragen... k moet er nog even over nadenken hoe precies... maar als wij gaan trouwen heb je natuurlijk het geval bij ons, jeroen thuis, ik bij mn ouders.. ik denk dat ik van allebei wel foto's wil... dus misschien vind jij het leuk om bij mij dan sochtends voor jeroen er is al wat kiekjes te schieten .. vin bij jeroen.. of andersom vind ik ook prima
Die bovenste is liefquote:Op zondag 18 juli 2010 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Meteen bij binnenkomst, Thessa de hondenfluisteraarster met haar grote vriendin Blue:
[ afbeelding ]
En zwemmend gespuis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Truste!
Sterkte voor jullie allebei.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Oma is afgelopen nacht overleden. Gelukkig is het voor haar nog redelijk snel gegaan.
Nog 1 weekje werken het aftellen is nu echt begonnen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:16 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Sterkte ferrari
Ja je ziet het idd wel op de foto's, Sjon loopt er bij in dat water alsof je hem 'Blerghhhh, wat nat!' hoort zeggen
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh en waar ik ook nog es megablij mee ben, Chico zn tandjes zijn ff professioneel gecleand zonder verdoving.
Zn voortanden zijn echt een drama qua tandplak, maar ik zag zo op tegen de narcose.
Nu dacht ik dat die tanden allemaal heel los stonden, en Kim wilde ze wel ff er uit tikken.
Maar uiteindelijk is alleen zijn laatste voortandje boven er uit gekomen en een klein kiesje beneden, en de rest is weer stralend schoon nu. Zonder narcose, alleen plaatselijke verdoving ( spray ) en hij had echt nergens last van erna.
Nu zoent ie nog lekkerder
Baloe is een jaar terug geweest, met zijn ballen eraf gelijk zijn gebit gedaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, ik ga eens bij mijn DA informeren of dat bij Bink ook kan.
Want die heeft ook vieze tanden, maar die durf ik echt no way onder narcose te laten gaan.
accidentally emo!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:48 schreef Qwea het volgende:
Ik ging mijn benen snel scheren, ram ik met het mesje over mijn handopen
Must. Be. Strong. Hurts. AAARG.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Want die heeft ook vieze tanden, maar die durf ik echt no way onder narcose te laten gaan.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een da dat doet , en ik wilde Chico dr dus ook no way voor onder narcose laten gaan, dus ik ben blij dat zij t wel ff wilde fixen
En Qut, ben blij dat t je benen waren dan
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:48 schreef Qwea het volgende:
Ik ging mijn benen snel scheren, ram ik met het mesje over mijn handopen
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou een DA dat niet doen dan als het zo simpel is met plaatselijke verdoving?
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, ik weet t niet, ik heb t dr al een boel gevraagd.
En simpel, simpel is het woord niet.
Het hondje bood hevig verzet, we hebben hem met zn tweeën vastgehouden.
Maar ze deed het snel en vakkundig , dus liever 10 minuutjes stress dan een narcose en de hele mikmak hoor ...
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik weet niet wat linker is, een narcose of eventjes stress, ik heb zelf voor het laatste gekozen, maar Chico heeft dan ook geen hartproblemen.
Aangezien vieze tandjes daar vaak een oorzaak van zijn moest ik die keuze nu toch maken.
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Punt is dus echt, dat hartproblemen vaak ontstaan door tandproblemen.
Bij Frits waren het hart en de tandjes zo slecht dat aan beiden niks te doen was.
Bij Chico is nu het hart nog wel goed en de tandjes nu gelukkig ook weer, ik heb ze bij hem al 3 keer onder narcose laten schoonmaken. De eerste keer speciaal voor de tanden, de andere twee keren toen hij toch al voor iets anders onder narcose moest.
Nu wilde ik hem dus onder geen voorwaarde meer onder narcose doen voor die tanden alleen, maar ik zat er wel echt mee in mijn maag.
Die infectie die ze in hun bekkie hebben door die tandjes tast uiteindelijk ook gewoon het hart aan.
En gelukkig doet zij zelf al jaren haar oude hondjes zo, dus durfde ik het haar wel laten doen.
Chico worstelde ff flink, maar toen ie klaar was ging ie gelijk weer daar rondrennen en doen wat ie aan het doen was, dus hij was het meteen vergeten.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goed, maar het wordt dus nóg lastiger aangezien DA's het klaarblijkelijk niet doen zo
Dus ik kan het of zo laten zitten, of onder narcose. En aangezien ik dat laatste niet durf
Het is een klote idee dat het hartje daar waarschijnlijk nog sneller slechter van zal worden, maar dan zou ik haar dus wel onder narcose moeten laten gaan, aangezien ik geen Kim heb
Niet mijn kutquote:Op maandag 19 juli 2010 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
en je baloe is een eufemisme voor ... ?
Photoshop is nog niet mij sterkste kantquote:
quote:
aanstellerquote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
En Qut weet nooit iets.
Het is hier trouwens te heet om een uur met de honden buiten te zijn.
Pfffffffff.
jullie daar in limbo kunnen qua weer alleen kiezen uit standje Sahara of standje 2012 geloof ik hequote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
En Qut weet nooit iets.
Het is hier trouwens te heet om een uur met de honden buiten te zijn.
Pfffffffff.
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jullie daar in limbo kunnen qua weer alleen kiezen uit standje Sahara of standje 2012 geloof ik he
alstublieft, een variac, even tussen de stekker van je Weer en het stopcontact hangen en prestoquote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tis hier nooit es een beetje subtiel, gruwelijk.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooooh, da's schrikken! Gelukkig is Sasha gevondenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef trovey het volgende:
Over Sasha te spreken...die heeft me vanmorgen een doodsschrik aangejaagd.....kon haar niet vinden in huis terwijl ik wist dat ze er moest zijn. Kreeg ik beelden van een overleden hondje (net als vorig jaar met poes Murphy) wat ergens in huis lag want er kwam geen enkele reactie op mijn roepen.....het huis staat dus nu half op de kop en Sasha is gevonden in de slaapkamer.....mevrouw was op een opbergkist geklommen en daar aan de andere kant van afgesodemieterd en zat keurig te wachten tot ik haar wel eens zou vinden om haar uit dat ongelukkige hoekje, waar ze niet weg kon komen, te bevrijden.......blaf dan stom beest, sta ik met hartkloppingen en bang wat ik zal vinden het hele huis ondersteboven te trekken.
Honden, soms.......
Beide!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Damn, maar neem ik kersen of romagnola.
Beslissingen beslissingen, drama!
Nooit eens Groninger koek of Friese Duumkes?quote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nooit eens Groninger koek of Friese Duumkes?
quote:
Wat een vreemde vlaaiquote:
Christoffel vlaai.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Damn, maar neem ik kersen of romagnola.
Beslissingen beslissingen, drama!
Waarschijnlijk is de vlaai weggecropt.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Christoffel vlaai.Kersen met chocolade.
quote:
En dan die zak van die stier.quote:
Kersen verkeerd ken ik niet. Ik ben een chocaholic, vandaar mijn voorkeur voor Christoffelvlaai.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah, kersen verkeerd is veel lekkerder.
Romagnola is appel met rozijntjes en zulks.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kersen verkeerd ken ik niet. Ik ben een chocaholic, vandaar mijn voorkeur voor Christoffelvlaai.
Bij mij heb jij je oranje UI weer.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik herinner me ineens dat ik al twee maanden geleden een cdtje besteld had, morgen maar eens langs de cdboer gaan, die zal zich wel afvragen waar ik blijf
Die stier stond er vast eentje te etenquote:
Aha....toen was er licht.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Romagnola is appel met rozijntjes en zulks.
kroasjele mit sjoem is een googlewhack.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van chocolade
Kersen verkeerd is met een beetje chocoladesnippers, en slagroom en schuim.
En dan heb je ook nog skitaart, das kersen met schuim
Mn lievelingsvlaai is kroasjele mit sjoem!
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
kroasjele mit sjoem is een googlewhack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |