Ik ben gek op tuinbonen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:36 schreef Maes het volgende:
De laatste interactie van meneer Maes met garnalen eindigde ook op de SEH van het IJsselland Ziekenhuis![]()
Tuinbonen zijn ook niet mijn favoriet
Ik ben gek op kaas EN wijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook gek op kaas.
Vooral die van de markt of die van de biomarkt.
En geitekaas.
Omnomnom!!
INLEVEREN DIE OGEN!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Welja, die weertroela op 4 gelooft daadwerkelijk dat ze al iets zinnigs kan zeggen over het weer van het eind van de maand!
Ze kunnen het weer van morgen niet eens normaal voorspellen
Sorry Nok!
Nok heeft gelijk al een weersteen gehaald!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Welja, die weertroela op 4 gelooft daadwerkelijk dat ze al iets zinnigs kan zeggen over het weer van het eind van de maand!
Sorry Nok!
die staat geloof ik ook ergens op de lijstquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ben gek op kaas EN wijn.
Lekkere combi!
Maar lust ook wel af en toe speciaal bier. (Hmmmm... Rochefort 10)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
bier-talk mag niet, nerdtalk mag niet...![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Sorry Nok!
Ik heb een weerkatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Nok heeft gelijk al een weersteen gehaald!
kat is nat, regen,quote:
quote:
still working on thatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:34 schreef Barbaaf het volgende:
Mmm.. bier en kaas. He Zwabber, op die lijst van je mis ik er nog een paar, vooral Liefman's Kriek![]()
Oh-oh, goed dat je de router hebt, raar dat je niet online kan, heb je de kabel van het modem wel in het goede gat van de router geprikt? heb je het modem uberhaupt aan de router verbonden?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Nok, niet elke keer als je poes nat is regent het hoor!!!!!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:34 schreef Barbaaf het volgende:
Mmm.. bier en kaas. He Zwabber, op die lijst van je mis ik er nog een paar, vooral Liefman's Kriek![]()
Oh-oh, goed dat je de router hebt, raar dat je niet online kan, heb je de kabel van het modem wel in het goede gat van de router geprikt? heb je het modem uberhaupt aan de router verbonden?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
er zitten vijf gaatjes in je router, eentje heeft een andere kleur, die geprobeert?
quote:
Niks!quote:
Goeeeeedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Speciaal voor ons muisje!
Hoest met u mevrouw Muis?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niks!
[..]
Goeeeeeden met jou en de hondjes?
Ik heb ook een terrorpupquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goed hier, ondanks de terrorpup!
Mooi dat het bij jou goed gaat
Een Norwich terriër! Een reutje, Percy.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh echt?
Watvoorietsdan?
Ik durf te wedden dat mijnes erger is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |