Zoals een overhemd strijken, of douchen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je eega zit op FOK!, dus ik zou voorzichtig zijn met wat je zegt
Dat mag hij van mij.quote:
Wat is dat?quote:
Ja ik iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand hier toevallig een nokia met i-net?
Jij hé Pisces?
Enne idd het is heerlijk
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef JJH het volgende:
Straks ook weer lekker met enkel een overhemdje aan aan het werk. Lekkerrrrr hoorrrr.
Geen broek?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef JJH het volgende:
Straks ook weer lekker met enkel een overhemdje aan aan het werk. Lekkerrrrr hoorrrr.
Tombola, dan weet je het wel.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je nokia mail erop?
Sorry voor de off topic
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat gebruik ik niet, ik zit wel even te kijken of het er op staat... Lukt iets niet?
off topic in een v&a SC waar het laatste onderwerp uithuwelijking was?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je nokia mail erop?
Sorry voor de off topic
voor mobiel internet moet je inderdaad extra betalen, das bij ieder abbo zoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawel lukt juist wel heb net mijn hotmail eraan gelinkt maar het schijnt extra abbo geld te kosten dus helaas.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor mobiel internet moet je inderdaad extra betalen, das bij ieder abbo zo
maar als je draadloos netwerk in je huis hebt kunnen de meeste smartphones dat wel aan
(het nut daarvan is dan weer twijfelachtig)
welke heb je?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
off topic in een v&a SC waar het laatste onderwerp uithuwelijking was?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
off topic in een v&a SC waar het laatste onderwerp uithuwelijking was?
en wat een verlies zal dat zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja nou ja ik ondermijn het gesprek hier
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
ohja, daarom had ik geen nokia
gekke finnen, betalen voor mail is zoo 1995
quote:
Hoekenda?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
fishy be fat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is ie zwanger.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, de andere blijft wel normaal
Als dit het vrouwtje is en die ander het mannetje...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, de andere blijft wel normaal
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als dit het vrouwtje is en die ander het mannetje...[ afbeelding ]
dat kan ook betekenen dat je verdoemd bent te blijven rammelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:Oh, en die tt is omdat ik om de haverklap een add heb waarmee ik kan uitrekenen wat mn kans is op uithuwelijking of achterlating
En die kans is bij mij nihil ben ik achter
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
fishy be fat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan ook betekenen dat je verdoemd bent te blijven rammelen
ze blijft twee seizoenen lang single en seksloos?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet waar hoor! Denk maar aan Monica toen het uit was met Richard!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze blijft twee seizoenen lang single en seksloos?
quote:
quote:
Da's heul nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze blijft twee seizoenen lang single en seksloos?
Pete Becker! De ultimate fighting champion!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
kan ik me niet meer herinneren, ik herinnerde me alleen Richard en Chandlermaar ehh, uiteindelijk bleek dat monica geen kinderen kon krijgen dus ehh...
ohja die gastquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pete Becker! De ultimate fighting champion!
No boom boom before big game.
Jon Favreau speelt die rol
Die is nog rijk ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pete Becker! De ultimate fighting champion!
No boom boom before big game.
Jon Favreau speelt die rol
Ja, die italiaan met dat gedicht iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:24 schreef Muis006 het volgende:
En dan heb je nog Paul the wine guy, Fun Bobby en die gozert met dat gedicht over de Empty Vase.
Dat waren ze geloof ik
Ja, zij was ouder dan ze gezegd had, en hij veeeeeeeeel jonger dan ie gezegd hadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
ohja das waar, die nog niet meerderjarig was
Jaquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:33 schreef Muis006 het volgende:
"Bing, what an interesting name!"
"You should meet my uncle Bada"
idd zo meesterlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jadat stukje als íe Monica telefonisch probeert duidelijk te maken dat ie in een bankgebouwtje vastzit met Jill Goodacre vind ik ook geweldig
En ik was dus stil omdat ik dat hele filmpje van Chandler keekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef Muis006 het volgende:
Wat een rust hier.
Waar is Q als je d'r nodig hebt?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Wat ik trouwens ook twee meesterlijke stukjes van Chandler vind is als ie over die half doorgezaagde deur valt, en als ie zn hand in de koekjespot stopt waar tomatensaus in zit![]()
Als Joey de entertainment unit aan het bouwen isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Wat ik trouwens ook twee meesterlijke stukjes van Chandler vind is als ie over die half doorgezaagde deur valt, en als ie zn hand in de koekjespot stopt waar tomatensaus in zit![]()
Ja, met die boor!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als Joey de entertainment unit aan het bouwen is
Oh I'm sorry, did I get you?
No! You GET me, you KILL me!
Ja 't is dat ik de trap niet op mag en mijn mister ligt te slapen, anders had ik ook al een DVD opgezetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik was dus stil omdat ik dat hele filmpje van Chandler keek
En meteen weer Friends wil gaan kijken
Rositaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
oh en die stoelen van ze, met namen en al
Ja, en dat Rachel die stoel dan vermoord!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
oh en die stoelen van ze, met namen en al
Ik heb geen dvdspeler en dat dvd's liggen bij mn moederquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja 't is dat ik de trap niet op mag en mijn mister ligt te slapen, anders had ik ook al een DVD opgezet
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja 't is dat ik de trap niet op mag en mijn mister ligt te slapen, anders had ik ook al een DVD opgezet
quote:
Leuk leuk leuk!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Ja, helemaal ready to go. Staat allemaal al in de auto, we hebben vanaf een uur of half zes even geslapen en om half negen gaan douchen en eten. Mijn zus is hier nu, dus nog even rustig aan aangezien we ook niet al te vroeg weg moeten gaan
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Ja, helemaal ready to go. Staat allemaal al in de auto, we hebben vanaf een uur of half zes even geslapen en om half negen gaan douchen en eten. Mijn zus is hier nu, dus nog even rustig aan aangezien we ook niet al te vroeg weg moeten gaan
Geen idee, bijna!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!
Hoe laat gaan jullie?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
We gaan met de auto, jaIk heb er helemaal zin in, al moeten we wel twee keer een vignet kopen en ik hou niet van nutteloos in de rij staan.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik gaaaaaaaaaaaaaaa, tot over een week of twee
Doeeeeei have fun!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef Goodbye het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik duik mn bed in
Slaap lekker alvast allen!
Jij hebt een goed excuus met je eerste werkdag.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
ik begin om te vallen inmiddels.
Jij net thuis?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt een goed excuus met je eerste werkdag.![]()
Ik ben net thuis en heb 6 katten door de kamer rennen. Jong en oud heeft last van de gekke 5 minuten die nu al minstens een kwartier duren.
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zie het, wat lief dat kaartje Greys!
Geweldige mensen zijn dat toch he?quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En koekjes voor Bink
En voor Boor
En bioscoopbonnen voor de baasjes
Het is hier rustigquote:
Geen idee, de vorige keer dat het in ESF rustig was had er iemand een banquote:
Cat, ja inderdaad... Die weet zich inderdaad van tijd tot tijd niet te gedragenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, de vorige keer dat het in ESF rustig was had er iemand een ban
Ga jij even Zwabbers grapje hergebruikenquote:
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga jij even Zwabbers grapje hergebruiken
Dit is slecht gejat, nog ergerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht
Nou ja, het goed jatten van een oude slechte grap maakt het dan niet opeens een goede leuke grap, eerder een gejatte oude slechte grap.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht
Zal ik je melken?quote:
Nee natuurlijk nietquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat, ja inderdaad... Die weet zich inderdaad van tijd tot tijd niet te gedragen
Je weet dat Ll het zegt?quote:
Ging zeker over koffiemelkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een topic dat ik laatst las en wat me redelijk![]()
deed doen
Was het in SEX? Dan weet ik welke denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een topic dat ik laatst las en wat me redelijk![]()
deed doen
Ll kletst wat uit magere nekje. 0-pquote:
Ik schrok al en vroeg me serieus af wat je dan in hemelsnaam uitgespookt had.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ll kletst wat uit magere nekje. 0-p
Ik ben er gewoon hoor![]()
Ja, zoek 'm es opquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was het in SEX? Dan weet ik welke denk ik
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik schrok al en vroeg me serieus af wat je dan in hemelsnaam uitgespookt had.
prostate milking?quote:
Ik heb je boekjes!quote:
Die reet van dat beessie ook gewoon geblurred.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik begin geeneens met lezen.![]()
En ik kwam deze O Hai, ook nog tegen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij heb ook nog zo'n foto van Mips, ff zoeken
Ik krijg het niet eens voor elkaar een note te krijgen, laat staan een ban.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik schrok al en vroeg me serieus af wat je dan in hemelsnaam uitgespookt had.
Ik op de drempel van een jubileum, maar niemand wil 'm gevenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik krijg het niet eens voor elkaar een note te krijgen, laat staan een ban.
Ik heb een note zei Benny... Van hem, omdat ik er nog geen een hadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik krijg het niet eens voor elkaar een note te krijgen, laat staan een ban.
Zo een heb ik ook.quote:
Don't note me out of pity.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een note zei Benny... Van hem, omdat ik er nog geen een had
Tja, poes+ 4 kinders.quote:
Google 'tubgirl' en post het resultaatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Don+t note me out of pity.![]()
Ik wil een Eckte Note.![]()
[braaf]
Wat geinig, precies 1 jaar geledenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook.Even een paar foto´s naar beneden scrollen.
Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje - The Japanese connection
Da's te makkelijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Google 'tubgirl' en post het resultaat
Dat kanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's te makkelijk.![]()
Zal ik jou dood wensen?
TR gemachtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:21 schreef JJH het volgende:
Iets met Yvonne, Danny, en nazi's in één zin werk ook wel denk ik.
Verrek!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Halloah!![]()
[..]
Wat geinig, precies 1 jaar geleden!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Maar uit bepaalde boot-avonturen blijkt dat lang niet altijd note-waardig te zijn
Heb je er eindelijk 100 ga je ze weggevenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mag er ook gewoon wat van mij over nemen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je er eindelijk 100 ga je ze weggeven
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je net je jubileum gehaald geef je ze weg
quote:
Think againquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb wel nu ook positieve.![]()
Toch, toch toch?
quote:
Dat zijn geen Eckte.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lotgenote!quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn geen Eckte.(als ik ze overneem dan, jij hebt je vast goed misdragen om ze te krijgen
)
quote:
Ik heb er dus echt 1quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn geen Eckte.(als ik ze overneem dan, jij hebt je vast goed misdragen om ze te krijgen
)
Ja, van die stomme Bennyquote:
quote:
Is Tombo een note whore?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
helaas. Je hebt er zelf om gevraagd of niet?
Nee joh! Het ging er over en toen zei hij: "jij hebt er nog maar 0, dat kan eigenlijk niet"quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
helaas. Je hebt er zelf om gevraagd of niet?
Ik heb er ooit een van Dirk gehad dacht ik, en die heeft ie ook weer gewistquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen mods hun EIGEN geplaatste notes verwijderen of moet een FA dat doen eigk?
Ja maar Dirk was natuurlijk weblog baas, dus site-admin, dus in weze hetzelfde als een FA alleen dan op een andere subsite? Dus kan best dat hij meer kan dan een normale modquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een van Dirk gehad dacht ik, en die heeft ie ook weer gewist
Jaaaaajaaaaa. Dat zou ik ook zeggen!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh! Het ging er over en toen zei hij: "jij hebt er nog maar 0, dat kan eigenlijk niet"
oh ja, dat is ook wel zoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar Dirk was natuurlijk weblog baas, dus site-admin, dus in weze hetzelfde als een FA alleen dan op een andere subsite? Dus kan best dat hij meer kan dan een normale mod
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Ml? kan dat of niet? Als mod notes verwijderen die je zelf hebt gezet?
Ben met deze bezig, weinig smaak nog helaasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ooit uit een boodschappen een receptEn dat ben ik kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben met deze bezig, weinig smaak nog helaasNou, daar zou ik nog wel wat kruiden in gooien idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Courgette is van zichzelf een vrij smaakloze groente. Als ik ze grill dan gooi ik er altijd chili kruiden overheen.
Ik moet maar eens soep recepten gaan verzamelen, mijn moeder wist te melden dat de courgetteplanten al heel veel bloemetjes hadden.
Maar rookworst is ook hartstikke lekker!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik had andijviestamppot.Al was het geen goed plan om er rookworst bij te doen als je rustig op de bank wil eten. Ik moest telkens kittens van me afhalen.
![]()
Voor morgen heb ik broccoli. Daar zou ik wel iets viscuisinerigs uit den vriezert bij kunnen doen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent een stuk minder volhoudend dan een boel ONZ'ers.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]och nutteloos en onz zo,n discussie
Ja, dat was me duidelijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar rookworst is ook hartstikke lekker!
FRIET! Lekker hollandsch.quote:
Ik heb ook patat gegeten. Met shoarmaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je woont in Zuid-Holland, dus eet je patat
tuulkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je woont in Zuid-Holland, dus eet je patat
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat was me duidelijk.![]()
[..]
FRIET! Lekker hollandsch.
Met jou is het echt niet leuk discussiëren.quote:
Ik hou van Suedequote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met jou is het echt niet leuk discussiëren.![]()
Ik kijk nu trouwens tussen 2 katte-oren door. Suede zit op mijn buik zeer geïnteresseerd te kijken naar het laptopscherm.
Hihi nee héquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met jou is het echt niet leuk discussiëren.![]()
Ik kijk nu trouwens tussen 2 katte-oren door. Suede zit op mijn buik zeer geïnteresseerd te kijken naar het laptopscherm.
Hebbuh?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou van SuedeEn van Shoes
Maar het meest van Blue![]()
Hebbuh okeequote:
quote:
Kan je niet zeggen dat ie kwijt is ofzo?quote:
Nou ja zeg!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen dat ie kwijt is ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan mag je hem niet zomaar wegdoen toch?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, verder kost de opvang me geen geld en giga veel sponsoren hebben ze niet. Dus ik snap het wel. Ik krijg immers ook het hele ent- en castratiepakket erbij.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi vind het wel bijzonder dat iemand die katten opvangt nog moet betalen, no offence hoor.
Officieel niet nee. Maar geen idee hoe ze dat zouden controleren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, verder kost de opvang me geen geld en giga veel sponsoren hebben ze niet. Dus ik snap het wel. Ik krijg immers ook het hele ent- en castratiepakket erbij.
En daarnaast: als ze gratis zijn dan wordt de drempel wel erg laag om uit ieder nestje wel wat te adopteren.
Nope, voer, grit en wat ze verder nodig hebben krijg ik van Redcat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kattenmevrouwtje wordt je dan
Maar je geeft ze wel eten toch?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ml je mag ook gewoon meeposten in TAL als je toch zit te lurken hoor![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, voer, grit en wat ze verder nodig hebben krijg ik van Redcat.
Al heb ik nu wel zelf een zakje kittenvoer gehaald voor het spul. Da's handiger en goedkoper dan op en neer naar Eindhoven rijden.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja van die losse ninjaposts. Iets posten en dan weer uren stil
Ijzige onderwerpen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja het gaat me te snel
Plus sommige onderwerpen
Ja, nou, zo'n klein beebje is toch echt een kind hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:03 schreef JJH het volgende:
Cat, ik ga morgen m'n kattenkind () ophalen inderdaad, en kriebels heb ik nog niet, eerst maar aan het werk.
Oh netjes iddquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, voer, grit en wat ze verder nodig hebben krijg ik van Redcat.
Al heb ik nu wel zelf een zakje kittenvoer gehaald voor het spul. Da's handiger en goedkoper dan op en neer naar Eindhoven rijden.
Kattenkind vind ik een stom woord, daarom noem ik het 'kitten'quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nou, zo'n klein beebje is toch echt een kind hoor.![]()
En![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Watuntrik heeft vanaaf nog in mijn topic gepost!
Dat mag ook hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Kattenkind vind ik een stom woord, daarom noem ik het 'kitten'
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Erik!![]()
Ik ga naar bed.Morgen gaat de wekker om half zeven.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm zit te denken of ik zo ga slapen of een film opzet, een poging tot kijken ga doen en dan alsnog in slaap ga vallen
Wat een leuke muziekjes toch weerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey!
Wat heb je nog voor leuke films?
Ik heb Daughtry nog geluisterd vanmiddag, die Gaga cover
Oh en wat vind je van deze?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een leuke muziekjes toch weer![]()
Tja, leuke films...vooral chickflicks, maar perfect voor in bed
Shopaholic en dat soort films
Jááá ik haal die Amy Adams en Isla Fischer ook altijd door elkaar!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja die is best leuk!
Ik wil in de bios nog naar Leap Year (ik dacht eerst dat dat hetzelfde meisje was als in Shopaholic, maar ze lijken alleen een beetje op elkaar) en naar Letters from Juliet
* -Miauw- zet op -to-watch-listquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag Antichrist gezien. Weirde freaky mooie vage grove pijnlijke expliciete ranzige pornografische film.
En mijn ouders keken mee.
Die is echt te vaag. Met die verkrachtingsscene in close-upquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw- zet op -to-watch-list
maar met je ouders haha, naarvoelde je je niet vreselijk ongemakkelijk?
Zo heb ik een keer aan mijn meest preutse vriendin 'Baisse moi' uitgeleend. Geweldadig en pornografisch maar dat wist ik niet want ik had 'm nog niet gezien
Ja, toen in de openingsscene een stotende piemel in beeld kwam (overigens vond ik het wel enorm mooi die openingsscene) dacht ik wel een beetje "Hm... misschien had ik deze niet moeten uitkiezenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer aan mijn meest preutse vriendin 'Baisse moi' uitgeleend. Geweldadig en pornografisch maar dat wist ik niet want ik had 'm nog niet gezien
hahaha serieus?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is echt te vaag. Met die verkrachtingsscene in close-up
Hij was ons aangeraden door de CKV-docent van school
In Antichristquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha serieus?
Ja, bij die scène viel mijn mond open en moest ik de film even stopzetten. Is dat echt...is dat...neeee! Het is echt!![]()
Ik weet nog steeds niet of ik het nou een goede film vind of niet maar shocking vond ik 'm wel. In die parenclub dat ze een pistool in die kerel z'n kont stoppenTe erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not for the faint of heart.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, toen in de openingsscene een stotende piemel in beeld kwam (overigens vond ik het wel enorm mooi die openingsscene) dacht ik wel een beetje "Hm... misschien had ik deze niet moeten uitkiezen"
Niet schrikken bij 0.46.
De andere seksscenes zijn iets minder artistiek mooi.
Idd wel mooi gemaakt!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, toen in de openingsscene een stotende piemel in beeld kwam (overigens vond ik het wel enorm mooi die openingsscene) dacht ik wel een beetje "Hm... misschien had ik deze niet moeten uitkiezen"
Niet schrikken bij 0.46.
De andere seksscenes zijn iets minder artistiek mooi.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, al vond ik dat nog vele malen minder erg als de shock van die verkrachtingsscene.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha serieus?
Ja, bij die scène viel mijn mond open en moest ik de film even stopzetten. Is dat echt...is dat...neeee! Het is echt!![]()
Ik weet nog steeds niet of ik het nou een goede film vind of niet maar shocking vond ik 'm wel. In die parenclub dat ze een pistool in die kerel z'n kont stoppenTe erg
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In AntichristHahaha gatverdamme! Inderdaad iets voor thuis met de parentsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not for the faint of heart.Ik zou helemaal in een deuk liggen!
With the stars as her umbrella
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jááá ik haal die Amy Adams en Isla Fischer ook altijd door elkaar!
En Letters to Juliet wil ik ook nog zien![]()
Ik heb echt nog te veel films op mijn laptop staan die ik moet zien. Ik ga in de herfst gewoon filmweekende plannen
Hahaha ja, mooie recensie. Hoeveel sterren geef je 'mquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, al vond ik dat nog vele malen minder erg als de shock van die verkrachtingsscene.
Echt in close-up, en dan ECHT close-up even hoe zij gepenetreerd word![]()
![]()
En moraal van het verhaal; 2 vrouwen worden verkracht en dan gaan ze daarna zo los dat ze neukend en moordend door het land trekken. En dat alles in geuren en kleuren te zien krijgt
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha gatverdamme! Inderdaad iets voor thuis met de parentsIk zou helemaal in een deuk liggen!
Haha jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zalig he, die chick flicks
En dan daarna altijd hetzelfde willen
Tis wel echt zo'n cultfilm, maar niet iets wat ik nou nog een keer wil zien ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja, mooie recensie. Hoeveel sterren geef je 'm
Nee, ik ook niet. Ik zou me steeds verontschuldigen of idd even iets anders gaan doenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou echt acuut elke keer wat te drinken gaan pakken ofzo denk ik
Dat trek ik echt niet hoor, zulke scenes met mijn ouders kijken.
Ik wilde het eigenlijk niet missen. En mijn ouders kunnen daar best tegenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ik zou me steeds verontschuldigen of idd even iets anders gaan doen
ja er zou gewoon een 'Shopaholic: the aftermath' moeten komenquote:
Ik ben wel benieuwd in ieder geval!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk niet missen. En mijn ouders kunnen daar best tegen. En anders kunnen ze het nu, want ze keken toch maar wel door. Er zitten ook wel mooie scenes in, die niet over naakte lichaamsdelen en verminking daarvan gaan
.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja er zou gewoon een 'Shopaholic: the aftermath' moeten komen![]()
Waarin Becca het gezin in de shculdhulpverlening werkt ofzo.
Hmm misschien zo toch maar een horror kijken
Die ene nieuwe? Voor in Parijs?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
Ik moet trouwens vaker fleurige truttenjurkjes aan... echt iedereen zei er iets van vandaag
Was wel slightly overdressed voor dat etentjeMaar iedereen zei 'Ohhhhhhh, geen zwart vandaag? Moet je vaker doen!'. Dan ben ik meteen geneigd het niet meer aan te durven een volgende keer, maar ik steek nou eenmaal nogal ingewikkeld in elkaar
/nutteloze info
Oh leuk! Wel doen juist! Ik draag ook vaak zwart en idd als je dan een keer 'afwijkt'....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
Ik moet trouwens vaker fleurige truttenjurkjes aan... echt iedereen zei er iets van vandaag
Was wel slightly overdressed voor dat etentjeMaar iedereen zei 'Ohhhhhhh, geen zwart vandaag? Moet je vaker doen!'. Dan ben ik meteen geneigd het niet meer aan te durven een volgende keer, maar ik steek nou eenmaal nogal ingewikkeld in elkaar
/nutteloze info
Hehe neequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die film met Sandra B ook gezien, The Proposal?
Met dat hondje?Take the dogggg!
quote:
Oh nee, dat was een andere idd, maar ook met bloemetjes dacht ik... En je zei toen dat je moeder die zo leuk zou vinden dus daarom dacht ik dat je die aan had gedaanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ik afgelopen week gekocht heb, bedoel je die?
Was die voor in Parijs? Dat was weer een andere toch? Ik weet het niet meer
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, dat was een andere idd, maar ook met bloemetjes dacht ik... En je zei toen dat je moeder die zo leuk zou vinden dus daarom dacht ik dat je die aan had gedaan
cutenessquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja ik weet het weer! Nee die heb ik nog niet aangehad
Deze heb ik vandaag aan gehad:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |