Zoals een overhemd strijken, of douchen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je eega zit op FOK!, dus ik zou voorzichtig zijn met wat je zegt
Dat mag hij van mij.quote:
Wat is dat?quote:
Ja ik iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand hier toevallig een nokia met i-net?
Jij hé Pisces?
Enne idd het is heerlijk
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef JJH het volgende:
Straks ook weer lekker met enkel een overhemdje aan aan het werk. Lekkerrrrr hoorrrr.
Geen broek?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef JJH het volgende:
Straks ook weer lekker met enkel een overhemdje aan aan het werk. Lekkerrrrr hoorrrr.
Tombola, dan weet je het wel.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je nokia mail erop?
Sorry voor de off topic
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat gebruik ik niet, ik zit wel even te kijken of het er op staat... Lukt iets niet?
off topic in een v&a SC waar het laatste onderwerp uithuwelijking was?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je nokia mail erop?
Sorry voor de off topic
voor mobiel internet moet je inderdaad extra betalen, das bij ieder abbo zoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawel lukt juist wel heb net mijn hotmail eraan gelinkt maar het schijnt extra abbo geld te kosten dus helaas.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor mobiel internet moet je inderdaad extra betalen, das bij ieder abbo zo
maar als je draadloos netwerk in je huis hebt kunnen de meeste smartphones dat wel aan
(het nut daarvan is dan weer twijfelachtig)
welke heb je?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
off topic in een v&a SC waar het laatste onderwerp uithuwelijking was?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
off topic in een v&a SC waar het laatste onderwerp uithuwelijking was?
en wat een verlies zal dat zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja nou ja ik ondermijn het gesprek hier
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
ohja, daarom had ik geen nokia
gekke finnen, betalen voor mail is zoo 1995
quote:
Hoekenda?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
fishy be fat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is ie zwanger.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, de andere blijft wel normaal
Als dit het vrouwtje is en die ander het mannetje...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, de andere blijft wel normaal
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als dit het vrouwtje is en die ander het mannetje...[ afbeelding ]
dat kan ook betekenen dat je verdoemd bent te blijven rammelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:Oh, en die tt is omdat ik om de haverklap een add heb waarmee ik kan uitrekenen wat mn kans is op uithuwelijking of achterlating
En die kans is bij mij nihil ben ik achter
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
fishy be fat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan ook betekenen dat je verdoemd bent te blijven rammelen
ze blijft twee seizoenen lang single en seksloos?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet waar hoor! Denk maar aan Monica toen het uit was met Richard!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze blijft twee seizoenen lang single en seksloos?
quote:
quote:
Da's heul nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze blijft twee seizoenen lang single en seksloos?
Pete Becker! De ultimate fighting champion!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
kan ik me niet meer herinneren, ik herinnerde me alleen Richard en Chandlermaar ehh, uiteindelijk bleek dat monica geen kinderen kon krijgen dus ehh...
ohja die gastquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pete Becker! De ultimate fighting champion!
No boom boom before big game.
Jon Favreau speelt die rol
Die is nog rijk ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pete Becker! De ultimate fighting champion!
No boom boom before big game.
Jon Favreau speelt die rol
Ja, die italiaan met dat gedicht iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:24 schreef Muis006 het volgende:
En dan heb je nog Paul the wine guy, Fun Bobby en die gozert met dat gedicht over de Empty Vase.
Dat waren ze geloof ik
Ja, zij was ouder dan ze gezegd had, en hij veeeeeeeeel jonger dan ie gezegd hadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
ohja das waar, die nog niet meerderjarig was
Jaquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:33 schreef Muis006 het volgende:
"Bing, what an interesting name!"
"You should meet my uncle Bada"
idd zo meesterlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jadat stukje als íe Monica telefonisch probeert duidelijk te maken dat ie in een bankgebouwtje vastzit met Jill Goodacre vind ik ook geweldig
En ik was dus stil omdat ik dat hele filmpje van Chandler keekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef Muis006 het volgende:
Wat een rust hier.
Waar is Q als je d'r nodig hebt?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Wat ik trouwens ook twee meesterlijke stukjes van Chandler vind is als ie over die half doorgezaagde deur valt, en als ie zn hand in de koekjespot stopt waar tomatensaus in zit![]()
Als Joey de entertainment unit aan het bouwen isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Wat ik trouwens ook twee meesterlijke stukjes van Chandler vind is als ie over die half doorgezaagde deur valt, en als ie zn hand in de koekjespot stopt waar tomatensaus in zit![]()
Ja, met die boor!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als Joey de entertainment unit aan het bouwen is
Oh I'm sorry, did I get you?
No! You GET me, you KILL me!
Ja 't is dat ik de trap niet op mag en mijn mister ligt te slapen, anders had ik ook al een DVD opgezetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik was dus stil omdat ik dat hele filmpje van Chandler keek
En meteen weer Friends wil gaan kijken
Rositaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
oh en die stoelen van ze, met namen en al
Ja, en dat Rachel die stoel dan vermoord!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
oh en die stoelen van ze, met namen en al
Ik heb geen dvdspeler en dat dvd's liggen bij mn moederquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja 't is dat ik de trap niet op mag en mijn mister ligt te slapen, anders had ik ook al een DVD opgezet
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja 't is dat ik de trap niet op mag en mijn mister ligt te slapen, anders had ik ook al een DVD opgezet
quote:
Leuk leuk leuk!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Ja, helemaal ready to go. Staat allemaal al in de auto, we hebben vanaf een uur of half zes even geslapen en om half negen gaan douchen en eten. Mijn zus is hier nu, dus nog even rustig aan aangezien we ook niet al te vroeg weg moeten gaan
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Ja, helemaal ready to go. Staat allemaal al in de auto, we hebben vanaf een uur of half zes even geslapen en om half negen gaan douchen en eten. Mijn zus is hier nu, dus nog even rustig aan aangezien we ook niet al te vroeg weg moeten gaan
Geen idee, bijna!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!
Hoe laat gaan jullie?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
We gaan met de auto, jaIk heb er helemaal zin in, al moeten we wel twee keer een vignet kopen en ik hou niet van nutteloos in de rij staan.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik gaaaaaaaaaaaaaaa, tot over een week of twee
Doeeeeei have fun!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |