fijn!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:39 schreef Vanyel het volgende:
Das best slim..
12wekenecho gehad. Alles prima, heel dun nekplooitje, 2 armen, 2 benen.![]()
Toch erg dat ik dan ergens teleurgesteld ben dat ie maar een 11+5 lengte heeft terwijl het al 12+1 is...
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:35 schreef Claudia_x het volgende:
Achja, dat befaamde tweede trimester! Over een dikke week gaat mijn huid glanzen, mijn haar dansen, voel ik me geweldig en zie ik er beter uit dan ooit.![]()
Ook ik vond het derde trimester het leukste en meest aangename deel van de zwangerschap. Heel herkenbaar dus!
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:17 schreef Leandra het volgende:
Vanmiddag een perfecte 20-weken echo gehad, we zijn helemaal blij en verliefd![]()
En nu even bijlezen
Heel gek idd. De onze zei meteen "kijk hij is bijna op lengte, prima hoor".quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
fijn!
en dat laatste hadden wij ook, als opmerking stond er bij genoteerd als bericht aan de verloskundige "klopt deze zwangerschapsduur wel??" zo gek vond ik dat
Mooie film? Ik vind het superhandig die echo op zaterdag. Voor dat tientje extra kan mijn lief geen paar uur vrij nemen om mee te kijken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:17 schreef Leandra het volgende:
Vanmiddag een perfecte 20-weken echo gehad, we zijn helemaal blij en verliefd![]()
En nu even bijlezen
Geweldigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:39 schreef Vanyel het volgende:
Das best slim..
12wekenecho gehad. Alles prima, heel dun nekplooitje, 2 armen, 2 benen.![]()
Toch erg dat ik dan ergens teleurgesteld ben dat ie maar een 11+5 lengte heeft terwijl het al 12+1 is...
Een zochterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
wat fijn!
en wat krijgen jullie??
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een zochter![]()
Die kreet is gegapt van zoonlief, die een tijd geleden een opmerking maakte in de trant van "Hallo, ik wil een brusje, geen zochter"
Kan ik al gaan pmmen over de namen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:48 schreef huuphuup het volgende:
ooooh! dan heb ik daar toen niets van mee gekregen
ik was op vakantie, goeie smoes![]()
ik zou me dan dus geloof ik echt al bij de eerste keer op visite ofzo gruwelijk verspreken hèserieus, ik ben niet gemaakt om zulke dingen geheim te houden hoor
nein!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kan ik al gaan pmmen over de namen?![]()
Ja, en dat terwijl anderen het inmiddels wel weten..... erger nog:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij had Leandra al een geslachtsbepaling gehad dus ze wil het gewoon niet met ons delen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe je ook niet aan uitruil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard, als mijn opa een griepje had dan was hij aan de andere kant van t dorp al dood....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ai, das wel erg zeg, Leandra![]()
Is het zo'n roddelnest daar? Dat is hier in de grote stad weer niet van toepassing.
Ik vind het gewoon leuk dat het ons geheim is dan maar zoals gezegd wie weet hoe snel ik me verspreek en er zitten geen bekenden op Fok! dus wie weet
Ach, aan de andere kant; als je ziek in huis ligt en geen kant op kunt terwijl je kind te klein is om boodschappen te doen, dan staat er wel in no-time een buurvrouw voor de deur met de vraag of ze wat voor je kan doen....quote:
Nee joh, die vertellen het ieder aan 2 mensen met de mededeling dat ze het niet door moeten vertellen, en die mensen doen ook weer ieder aan 2 mensen dezelfde mededeling.quote:Maar die vrienden van B. houden vast hun mond en dan komen er gewoon geen roddels.
Of verzinnen ze die daar gewoon ter plekke?
Wij willen vanuit hier graag naar Zwitserland verhuizen. Ook een reden dat we hier blijven zitten nog. Anders zou ik ook wel wat meer aandringen op een huis met tuin in een dorp en met meer kamers ook vooralquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:28 schreef Leandra het volgende:
Mijn Lief wil ook wel naar een dorp, maar niet naar mijn dorp, dat is toch een beetje te SGP zeg maar
Ik schik me er in en ga voorlopig akkoord met de stad, maar wel met de bedoeling dat het op redelijke termijn (een x aantal jaar) een dorp wordt.
Ik heb het wel gezien met de stad, leuk, maar dan graag een echte stad zoals Parijsof Philadelphia
verder is een stad meestal een uit de kluiten gewassen dorp en dan heb ik net zo lief de voordelen van een echt dorp.
Nou, gelukkig hier in de stad dus ook een tuin en dergelijke, als dat niet zo zou zijn dan hadden we echt een probleem....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wij willen vanuit hier graag naar Zwitserland verhuizen. Ook een reden dat we hier blijven zitten nog. Anders zou ik ook wel wat meer aandringen op een huis met tuin in een dorp en met meer kamers ook vooral
Mijn schoonouders wonen 1km verderop met geweldige tuin maar ja als ik het daadwerkelijk voor het kiezen had zou ik uiteraard ook liever nu dat huis met tuin en veel kamers hebben maar ja een mens kan niet alles op stel en sprong hebben helaas.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, gelukkig hier in de stad dus ook een tuin en dergelijke, als dat niet zo zou zijn dan hadden we echt een probleem....
Mijn vriend en ik werken op hetzelfde kantoor/bedrijf, er werken vooral mannen en als ik iets geleerd heb is dat mannen veel meer roddelen als vrouwenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Balen Troeta! En die collega kan niet gewoon zijn mond nog even houden? Ik bedoel, het is toch een volwassen persoon en geen klein kind?
En ik heb pas één echo gehad en toen was het wel 2,8 cm en was het termijn 2 dagen minder dan ik dacht maar ze hielden mijn datum aan.
Yep, en deze keer ook op DVD (tegen betaling van ¤ 15,= maar who cares....)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:41 schreef Troeta het volgende:
Krijg jij alles op papier mee na een echo? Dat is wel leuk! Want als ze het opneomen ben je het zo weer vergeten als je buiten staat.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:42 schreef tessie het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn baarmoeder nu hoger komt, zodat mijn placenta niet overal meer ervoor ligt zeg maar. Ik vind het zo gezellig, Anna is lekker aan het heen en weer hobbelen in mijn buik, en ik kan haar nu echt goed voelen. Ik vind het zo lieffffffVan die schopjes tegen mijn hand aan en gekriebel en gewiebel.
Hier ook voor 15 op dvd. Eigenlijk nauwelijks iets te zien zo vroeg, maar de toekomstige opa's en oma's vonden het machtig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef Leandra het volgende:
Yep, en deze keer ook op DVD (tegen betaling van ¤ 15,= maar who cares....)
Overigens waren de papieren voor de VK, maar die scannen we wel even voor dinsdag
Waarom heb je dan een probleem? Wij wonen in de stad en hebben geen tuin. Het zou heus leuk zijn voor Ivan, maar het gaat me te ver om het een probleem te noemen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, gelukkig hier in de stad dus ook een tuin en dergelijke, als dat niet zo zou zijn dan hadden we echt een probleem....
ja... sociale controlequote:Op zondag 18 juli 2010 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een probleem? Wij wonen in de stad en hebben geen tuin. Het zou heus leuk zijn voor Ivan, maar het gaat me te ver om het een probleem te noemen.
Er is één ding dat ik echt jammer vind aan opgroeien in een dorp, en dat is de homogene samenstelling van de bevolking. Ik vind het heel waardevol dat Ivan opgroeit temidden van andere culturen, exotische voedingsmiddelen en vreemde talen. Ik had tot mijn 12e nog nooit een neger gezien.![]()
Wat betreft sociale controle en hulp in de stad merk ik dat het maar net is wat je er zelf van maakt. Als je in een hofje woont of in een appartementencomplex of buurt met veel (kleine) kinderen en je doet moeite om contact te onderhouden met je buren dan verschilt het niet zoveel van wonen een dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |