Mijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:41 schreef Kasparovi het volgende:
zeg dat dan tegen haar in plaats van te gaan uithuilen op internet
Wat lach je, kut?quote:
TS laat mij in de steekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef DuTank het volgende:
Ik ga, zoals al wij thuis al jaren doen, friet halen op vrijdag. Echter zit ik nog in Amsterdam en dacht ik: nou dan eet ik wel wat frietjes alleen (haha TS is autist).
Eenmaal aangekomen bij de snackbar, waar ik wel eens eerder ben geweest en de eigenaar (volgens mij), was wel een baas, dus ik ging daar weer heen om zijn grappen.
Hij begroet me en zegt: Hey seņor, wat jij willen? (Ja, het is een mocro)
Dus ik doe mijn bestelling: patatje oorlog en een frikandel speciaal(TS is dik
)
Na een aantal minuten was mijn bestelling klaar en zegt ie:
"Seņor, alsjeblieft!"
Ik zeg tegen hem:
"Muchas gracias, chau!!"
Zegt er zo'n wijf: "Chau is Italiaans hoor..."
Ik keek haar aan met een "" en liet naar huis.
Klacht: bijdehand wijf denkt dat "chau" Italiaans is, omdat ze in Italië "ciao" zeggen, maar de uitspraak hetzelfde is
Bonusklacht: leggings als ze door dit soort tuig gedragen worden:
[ afbeelding ]
Antiklacht: leggings als ze door dit soort tuig gedragen worden:
[ afbeelding ]
TS zeg friet want het is frietpan, en geen patatuurpanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:46 schreef MillePlateaux het volgende:
Praten in termen van friet en frietjes en dan nog commentaar op anderen durven hebben ook?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:46 schreef MillePlateaux het volgende:
Praten in termen van friet en frietjes en dan nog commentaar op anderen durven hebben ook?
Bakkes.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef DuTank het volgende:
Dus ik doe mijn bestelling: patatje oorlog en een frikandel speciaal(TS is dik
)
Nee, troll.quote:
fixedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:48 schreef panjaboy het volgende:
[..]
TS zeg friet want het is frituurpan, en geen patatuurpan
Wat dacht je van een frituurpan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:48 schreef panjaboy het volgende:
[..]
TS zeg friet want het is frietpan, en geen patatuurpan
En dat zegt iemand met "Feyenoordert" in zijn ondertitelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:49 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat dacht je van een frituurpan?
Frietpan voor de frietjes, wat een stel simpele zielen daar zeg
TS en ik komen uit het zonnige zuiden, wie hier patat zegt krijgt stoempen op zijn oogquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:49 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat dacht je van een frituurpan?
Frietpan voor de frietjes, wat een stel simpele zielen daar zeg
en jij frituurt alleen patat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:48 schreef panjaboy het volgende:
[..]
TS zeg friet want het is frietpan, en geen patatuurpan
Ja, want het 1 sluit het ander uit.quote:
Bij ons zeggen alle kindertjes van 8-9 jaar oud 'frietjes', hopelijk kan je er wat mee. Een beter wereld begint bij jezelf.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:51 schreef panjaboy het volgende:
[..]
TS en ik komen uit het zonnige zuiden, wie hier patat zegt krijgt stoempen op zijn oog
fixed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:51 schreef panjaboy het volgende:
[..]
TS en ik komen uit het zonnige zuiden, iedereen met een IQ hoger dan 40 krijgt stoempen op zijn oog
Dan mag ik bonnie st claire niet slaanquote:
Jij mag niets zeggen want jij bent voor Feyenoordquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Bij ons zeggen alle kindertjes van 8-9 jaar oud 'frietjes', hopelijk kan je er wat mee. Een beter wereld begint bij jezelf.
Patatje oorlog bekt veel lekkerderquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:51 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Ja, want het 1 sluit het ander uit.
Je moet je nog meer schamen omdat je blijkbaar soms ook weet hoe het wel hoort.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:54 schreef DuTank het volgende:
die patat/friet-discussie is dus echt lachwekkend debiel
Omdat hij een baas isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:55 schreef Caxixi het volgende:
Waarom zou een mocro spaans tegen je praten ?
Omdat die gast een baas is en geen kuttuigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:55 schreef Caxixi het volgende:
Waarom zou een mocro spaans tegen je praten ?
Wat een stoere reactie weer, dat bevestigd toch wel het gebrek aan IQ aan jouw kant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:53 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Dan mag ik bonnie st claire niet slaan![]()
[..]
Jij mag niets zeggen want jij bent voor Feyenoord
Ik ben slimmer dan iedereen in de Kuip bij elkaarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat een stoere reactie weer, dat bevestigd toch wel het gebrek aan IQ aan jouw kant.
Ga jij maar lekker frietjes eten stoere boi, wij in Nederland zeggen Patat.
Zeker, maar feit blijft dat jij als volwassen vent praat in termen van 'frietjes eten'. Laat een ieder dan maar voor zich uitmaken hoe hij of zij dat kwalificeert.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Patatje oorlog bekt veel lekkerder. En daarnaast hoorde ik 3/5 mensen "frietje [saus] bestellen". Dus die patat/friet-discussie is dus echt lachwekkend debiel
Doe dan niet constant alsof je achterlijk bent met je 'frietjes'.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:57 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Ik ben slimmer dan iedereen in de Kuip bij elkaar
Iemand zijn intelligentie/volwassenheid kwalificeren op het gebruik van één woordquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:58 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Zeker, maar feit blijft dat jij als volwassen vent praat in termen van 'frietjes eten'. Laat een ieder dan maar voor zich uitmaken hoe hij of zij dat kwalificeert.
Nee ik zeg bijna altijd gefrituurde aardappelstaven, en anders frietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:59 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Doe dan niet constant alsof je achterlijk bent met je 'frietjes'.
Wat jij zegt, vindt en denkt doet er niet toe, jij komt uit het Zuiden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:01 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Nee ik zeg bijna altijd gefrituurde aardappelstaven, en anders friet
één sterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:02 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat jij zegt, vindt en denkt doet er niet toe, jij komt uit het Zuiden.
Dat is dan ook niet aan de orde. Dat jij een retard bent was me al langer duidelijk, maar het ging me nu even puur om dat specifieke taalgebruik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Iemand zijn intelligentie/volwassenheid kwalificeren op het gebruik van één woordNee, dat getuigt van intelligentie en volwassenheid
Waarom luk je dan een discussie uit als het je toch niets boeit?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:02 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat jij zegt, vindt en denkt doet er niet toe, jij komt uit het Zuiden.
quote:
Ga jij je MBO nou maar afmakenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:03 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet aan de orde. Dat jij een retard bent was me al langer duidelijk, maar het ging me nu even puur om dat specifieke taalgebruik.
Op het vwo komt het mbo niet eens te sprakequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Zelfs op het vmbo is jou waarschijnlijk al geleerd dat het 'mbo' moet zijn.
Discussie?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:03 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Waarom luk je dan een discussie uit als het je toch niets boeit?
carequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Zelfs op het vmbo is jou waarschijnlijk al geleerd dat het 'mbo' moet zijn.
Erg relevant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:08 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Op het vwo komt het mbo niet eens te sprake
Ik psychologie studeer. (Ok, ga studerenquote:
Goed argument manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:09 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Discussie?
Het is geen discussie, het is patat. Friet zeg je maar in andere landen.
Jouw argument was wel sterker met je patatenpan. Wat een faalhaas ben je ook héquote:
Veel succes en plezier iig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik psychologie studeer. (Ok, ga studeren)
kut, genakt door een ninja-edit
Sterker dan jouw argumentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jouw argument was wel sterker met je patatenpan. Wat een faalhaas ben je ook hé
Normale mensen zeggen patat, alles wat 'frietjes', 'frietsaus' en 'frietpan' zegt valt buiten die categoriequote:
Dat is "houdoe" in het Spaans. Als jij net zoals dat wijf wilt gaan doen: Argentijns(/Uruguayaans) dialect.quote:
En wat betekent 'houdoe' in het Nederlands?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is "houdoe" in het Spaans. Als jij net zoals dat wijf wilt gaan doen: Argentijns(/Uruguayaans) dialect.
Nog een reden waarom je incompetent bentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En wat betekent 'houdoe' in het Nederlands?
Drogreden: Persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen patat, alles wat 'frietjes', 'frietsaus' en 'frietpan' zegt valt buiten die categorie
Zonde dat je voor Psv bent, had je bijna nog serieus genomenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog een reden waarom je incompetent bent
Dat is niet echt een prestatie.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:57 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Ik ben slimmer dan iedereen in de Kuip bij elkaar
Er zitten hoogleraren in De Kuip. Nu ben jij daar natuurlijk niet zo van onder de indruk, maar toch.quote:
Het is ook nauwelijks een graadmeter, maar iemand met een IQ van een walnoot kan je dat moeilijk wijs maken.quote:
Zwart = zwart, of ze nou uit Marokko komen of uit tjoektjoekie.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:31 schreef TiMPiN het volgende:
Waarschijnlijk was 't gewoon een egyptenaar
één pot natquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:31 schreef TiMPiN het volgende:
Waarschijnlijk was 't gewoon een egyptenaar
die is wegquote:
'bevestigd'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat een stoere reactie weer, dat bevestigd toch wel het gebrek aan IQ aan jouw kant.
Ga jij maar lekker frietjes eten stoere boi, wij in Nederland zeggen Patat.
'na'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:57 schreef Daniel1976 het volgende:
briljante 2e foto. Heb er echt even 5 seconden na gekeken.
De rest in het topic doet er niet toe
Dus dat, die kaulo lekkere dikke ass.quote:
je krijgt er ooit nog wel eentje van me hoorquote:
Dit is 'm gewoon. Ik heb er met m'n verjaardag een gehadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
je krijgt er ooit nog wel eentje van me hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |