quote:
Ga jij je MBO nou maar afmakenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:03 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet aan de orde. Dat jij een retard bent was me al langer duidelijk, maar het ging me nu even puur om dat specifieke taalgebruik.
Op het vwo komt het mbo niet eens te sprakequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Zelfs op het vmbo is jou waarschijnlijk al geleerd dat het 'mbo' moet zijn.
Discussie?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:03 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Waarom luk je dan een discussie uit als het je toch niets boeit?
carequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Zelfs op het vmbo is jou waarschijnlijk al geleerd dat het 'mbo' moet zijn.
Erg relevant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:08 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Op het vwo komt het mbo niet eens te sprake
Ik psychologie studeer. (Ok, ga studerenquote:
Goed argument manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:09 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Discussie?
Het is geen discussie, het is patat. Friet zeg je maar in andere landen.
Jouw argument was wel sterker met je patatenpan. Wat een faalhaas ben je ook héquote:
Veel succes en plezier iig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik psychologie studeer. (Ok, ga studeren)
kut, genakt door een ninja-edit
Sterker dan jouw argumentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jouw argument was wel sterker met je patatenpan. Wat een faalhaas ben je ook hé
Normale mensen zeggen patat, alles wat 'frietjes', 'frietsaus' en 'frietpan' zegt valt buiten die categoriequote:
Dat is "houdoe" in het Spaans. Als jij net zoals dat wijf wilt gaan doen: Argentijns(/Uruguayaans) dialect.quote:
En wat betekent 'houdoe' in het Nederlands?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is "houdoe" in het Spaans. Als jij net zoals dat wijf wilt gaan doen: Argentijns(/Uruguayaans) dialect.
Nog een reden waarom je incompetent bentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En wat betekent 'houdoe' in het Nederlands?
Drogreden: Persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen patat, alles wat 'frietjes', 'frietsaus' en 'frietpan' zegt valt buiten die categorie
Zonde dat je voor Psv bent, had je bijna nog serieus genomenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog een reden waarom je incompetent bent
Dat is niet echt een prestatie.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:57 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Ik ben slimmer dan iedereen in de Kuip bij elkaar
Er zitten hoogleraren in De Kuip. Nu ben jij daar natuurlijk niet zo van onder de indruk, maar toch.quote:
Het is ook nauwelijks een graadmeter, maar iemand met een IQ van een walnoot kan je dat moeilijk wijs maken.quote:
Zwart = zwart, of ze nou uit Marokko komen of uit tjoektjoekie.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:31 schreef TiMPiN het volgende:
Waarschijnlijk was 't gewoon een egyptenaar
één pot natquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:31 schreef TiMPiN het volgende:
Waarschijnlijk was 't gewoon een egyptenaar
die is wegquote:
'bevestigd'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat een stoere reactie weer, dat bevestigd toch wel het gebrek aan IQ aan jouw kant.
Ga jij maar lekker frietjes eten stoere boi, wij in Nederland zeggen Patat.
'na'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:57 schreef Daniel1976 het volgende:
briljante 2e foto. Heb er echt even 5 seconden na gekeken.
De rest in het topic doet er niet toe
Dus dat, die kaulo lekkere dikke ass.quote:
je krijgt er ooit nog wel eentje van me hoorquote:
Dit is 'm gewoon. Ik heb er met m'n verjaardag een gehadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
je krijgt er ooit nog wel eentje van me hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |