Ik weet er maar 5quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:02 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen! Om een eind te maken aan dooie dinsdag, eens kijken hoe het hiet gesteld is met de kennis van de klassieke meesters.
Graag de voornamen van onderstaande componisten:
Bach
Chopin
Mozart
Paganini
Prokoviev
Ravel
Stravinsky
Tchaikovsky
Verdi
Wagner
Heb het idee dat het eerder een start is van een dooie dinsdag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:02 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen! Om een eind te maken aan dooie dinsdag, eens kijken hoe het hiet gesteld is met de kennis van de klassieke meesters.
Vooruit, Paganini is waarschijnlijk te moeilijk. Ik heb hem aangepast, weten friekin en WB ook meer dan de helftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het idee dat het eerder een start is van een dooie dinsdag.
Ik weet er 1 niet, Paganini...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:26 schreef ranja het volgende:
[..]
die is toch van die voetbalplaatjes?
Ken alleen Bram Tchaikovsky
Ja, Bram Tchaikovsky kan ik niet goedrekenenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Gehenna het volgende:
...... (waarvan 1 onzeker...)
Och, het is een Rus......valt te gokken.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef schaap001 het volgende:
Heb zelfs nog nooit van de (achter-) naam Prokoviev gehoord: laat staan van z'n voornaam
Ik had Niccolo Paganini vervangen door Beethoven, maar ik ga er voor het gemak vanuit dat iedereen die wel weet....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Johan Sebastian Bach
Frederic Chopin
Wolfgang Amadeus Mozart
Sergei Prokoviev
Maurice Ravel
Igor Stravinsky
Pjotr Tchaikovsky
Guiseppe Verdi
Richard Wagner
... al was het al dankzij...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Beethoven, maar ik ga er voor het gemak vanuit dat iedereen die wel weet....
Da was Sandra.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Ow, Ludwig niet gezien, had het lijstje al klaar staan in kladblok...![]()
Verder met de dood:
Wie verzorgde de vrouwelijke zangpartijen bij het nummer 'Sadeness' van Enigma?
Ik neem aan dat je niet die van Andres voor ogen hebt, maar de toenmalige Maria Magdalena van Enigma-brein Michael Cretu...quote:
Even een makkelijke. Wie is dit?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet die van Andres voor ogen hebt, maar de toenmalige Maria Magdalena van Enigma-brein Michael Cretu...
Freakin_ +1
quote:is a three-movement composition[2][3] by American avant-garde composer
. It was composed in 1952 for any instrument (or combination of instruments), and the score instructs the performer not to play the instrument during the entire duration of the piece throughout the three movements (the first being thirty seconds, the second being two minutes and twenty-three seconds, and the third being one minute and forty seconds). Although commonly perceived as "four minutes thirty-three seconds of silence",[4][5] the piece actually consists of the sounds of the environment that the listeners hear while it is performed.
cafca + 1quote:
quote:Passion chokes the flower
Till she cries no more
Possesing all the beauty
Hungry still for more
Nee, het origineel graag (Tiesto heeft het wel remixed). Side project trouwens van de band die ik vanavond ga zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |