quote:Op maandag 19 juli 2010 10:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Snoop Dogg gokken.
gekke Gehenna en z'n spraakgebrek.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Snoop Dogg gokken.
gekke Gehenna en z'n spraakgebrek.
Als we nu op een straat in 1993 woonden wel ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gehenna, jij spreekt gewoon de taal van de straat.
Fo Shizzle!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef WeezerButler het volgende:
Cocteau Twins
2e samenstelling met Simon Raymonde
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:24 schreef Grobbel het volgende:
Het moment dat schaap het woord 'Zappa' liet vallen hoorde je trivia-minnend Fok al een collectieve zucht slaken.
Ik ken ook geen single van The Smiths met een vrouwenstem er bij.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:03 schreef Grobbel het volgende:
Grootste invloed op B&S lijken me The Smiths, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het ego van Morrissey een tweede stem toe laat...
Verkeerd gelezen dan, dacht dat er eerst iets anders stond. Verder niet zo belangrijk denk ik. Was natuurlijk nit de grootste hint.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:59 schreef Grobbel het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord.
Dat belooft weinig goedsquote:Op maandag 19 juli 2010 13:30 schreef Gambolputty het volgende:
Opgezocht, zegt me niks.
Pffff je red m'n vraag.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Felt! Heb ik wel een paar cd's van (wist 't trouwens pas na de Denim-hint, al had ik de eerdere 3 seconden van het teruglezen wel een gevoel van "Hee, dit moet ik weten")
Oftewel Swamp D O double Gizzlequote:Op maandag 19 juli 2010 20:17 schreef WeezerButler het volgende:
Swamp Dog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |