Ja! En ik ben ook autistisch! Ga weg met nieuwe dingen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:55 schreef Isegrim het volgende:
Het moet toch ff getest worden?
Je wordt gewoon oud, dat is het. Je kunt niet meer goed omgaan met nieuwe dingen.
Op 13:37 een nieuwe layout testen is wel dermate nerdig dat jij het ook had kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja! En ik ben ook autistisch! Ga weg met nieuwe dingen!
In België.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:31 schreef Isegrim het volgende:
A heeft waarschijnlijk gewoon een beurt nodig.Waar is SC als je hem nodig hebt?
Wellicht, maar ik had iets leuks gedaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Op 13:37 een nieuwe layout testen is wel dermate nerdig dat jij het ook had kunnen verzinnen
Nou ja, dat hangt er maar net van af waar ik op dat moment ben. Maar nu is dat in een klein dorpje in de buurt van Rotterdam.quote:
Dat kakdorp met die dubbele naam zeker?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou ja, dat hangt er maar net van af waar ik op dat moment ben. Maar nu is dat in een klein dorpje in de buurt van Rotterdam.
Ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kakdorp met die dubbele naam zeker?
Moeten die meer betalen als ik niets betaal?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef Alicey het volgende:
Tja, hallo! Daar schieten de andere belastingbetalers natuurlijk niets mee op!
Ja natuurlijk! We betalen toch samen alle belasting?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moeten die meer betalen als ik niets betaal?
Ja, dat is wel waar, maar als ik geen bedrijfje was gestart, had ik sowieso niets hoeven betalen. Was dat dan ook een probleem geweest?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! We betalen toch samen alle belasting?
Nee, maar dat is er nu toch ook niet?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:03 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat is wel waar, maar als ik geen bedrijfje was gestart, had ik sowieso niets hoeven betalen. Was dat dan ook een probleem geweest?
Ik denk het niet. Ik ga sowieso geen vrijwillige donaties doen aan de belastingdienst.quote:
Je doneert helemaal niets, als ondernemer betaal je geen BTW.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik ga sowieso geen vrijwillige donaties doen aan de belastingdienst.
Geen idee. Je kunt het uitproberen. Maar naar welke rekening? CJIB stort verkeerde of dubbel betaalde bedragen gewoon terug, de belastingdienst ook schat ik zo.quote:Wat zouden ze eigenlijk doen als je een bedrag stort onder vermelding van 'donatie aan de staat'?
Nee, maar als ik nu iets zou betalen als dat niet hoeft, zou het een donatie zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je doneert helemaal niets, als ondernemer betaal je geen BTW.![]()
Hm. Ik kan het eens proberen met een tientje, gewoon voor de grap.quote:Geen idee. Je kunt het uitproberen. Maar naar welke rekening? CJIB stort verkeerde of dubbel betaalde bedragen gewoon terug, de belastingdienst ook schat ik zo.
Het zou wel heel aardig zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef Isegrim het volgende:
Nee, maar als ik nu iets zou betalen als dat niet hoeft, zou het een donatie zijn.
Ik verwacht dat het gewoon terug komt.quote:Hm. Ik kan het eens proberen met een tientje, gewoon voor de grap.
Aw!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een stomme TT. Ik moet gewoon werken dit weekend![]()
Toe maar!quote:Maar volgende week lekker vakantie, maar die is al helemaal volgepland.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een stomme TT. Ik moet gewoon werken dit weekend![]()
Cool! Nog steeds op proefverlof?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoi! Nog altijd vanaf mijn buitenverblijf
Wel bizar i.v.m. privacy enzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik kreeg vandaag een vreemd telefoontje. Van een incassobureau dat op zoek was naar de voormalige buren van LHO (010-nummer staat doorgeschakeld naar mijn mobiel). Dat incassobureau dacht dus dat ik misschien wel voor NSB-er wilde spelen en de voormalige buren wilde uitleveren aan hen.
Ik heb de naam niet echt meegekregen, alleen het woord 'incasso'.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel bizar i.v.m. privacy enzo.Welk incassobureau was dat?
Je zou verwachten dat die met telefoonnummer terug te vinden zijn, maar ook nummerzoeker levert niets op.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:14 schreef Alicey het volgende:
Zitten meerdere grote bureaus in Den Bosch.
Ik kreeg geen antwoordapparaat maar iemandquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:12 schreef Isegrim het volgende:
Oh, maar wacht. Ze belden met bekend nummer. 073-6223014, maar dit nummer levert via Google niets op.
Helemaal zonder iets te zeggen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef Isegrim het volgende:
Dat was ik ook van plan, maar kreeg dus antwoordapparaat.
Nottyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |