inderdaad... Het is was de pastapot.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:56 schreef Sjeen het volgende:
Is een onderdeel van de oven: www.alfakonyhatechnika.hu/katalogus/wz-24-ha.pdf pagina 6 zes ergens in het midden staat het beschreven...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:56 schreef Sjeen het volgende:
Is een onderdeel van de oven: www.alfakonyhatechnika.hu/katalogus/wz-24-ha.pdf pagina 6 zes ergens in het midden staat het beschreven...
Mensen die geen fornuis hebben?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Pasta koken in de mamatron, ik bedoel maar, hoe stom moet je zijn dat niet even in een pan met water te doen. Eer je dit ding schoon hebt alleen al
Ik denk dat ik vanacht nachtmerries ga krijgen. Daarmee heb je toch geen menswaardig bestaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:15 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Mensen die geen fornuis hebben?
Als dit je "keuken" is?
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Ik ben nu eenmaal niet politiek correct.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:15 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Mensen die geen fornuis hebben?
Als dit je "keuken" is?
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef stavromulabeta het volgende:
Heeft die kerel op dat tweede plaatje nou echt een rek vol kookboeken boven z'n aanrechtblad
Gelukkig had mijn studentenkamer ongeveer 5x dat, maar dan wel met de ranzigheid van 8 manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:29 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.
En ik heb wel eens een studentenkamer gehad met nog minder dan bovenstaande hoor.
Hoezo mensonwaardig? Tsssss.
toen ik studeerde had ik een appartement met een grote slaapkamer, een woonkamer, een grote keuken, een badkamer met ligbad. Studiegenoten klaagden wel eens dat mijn keuken of badkamer alleen al groter was dan hun kamer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:29 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.
En ik heb wel eens een studentenkamer gehad met nog minder dan bovenstaande hoor.
Hoezo mensonwaardig? Tsssss.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |