abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:13:48 #101
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_84271130
Gefeliciteerd met je verjaardag Senna
pi_84271328
Heuj mensen, hoeveel drinken jullie dreumesen?

Leander drinkt niet zo veel meer sinds hij gewone bekers krijgt. een tuitbeker slobbert hij zo in één keer leeg en zegt dan: 'nieuwe in? Op! Leeg!'
Gewone bekers is hij een hele tijd mee bezig en dan is het: 'Op! Goezo! Nap!'
Dus nu zitten we op minimaal 600 cc per dag. Is dat genoeg?

Met warm weer geef ik hem tussendoor nog even een tuit Omdat ik dan zeker weet dat er genoeg drinken ingaat.
pi_84271591
Welkom Miss en Senna
Gefeliciteerd!!

McLaura, ik kan de OP niet meer aanpassen, vraag het ff in het modtopic...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84275378
Ik breek ff in hier om Miss Sly en Schaap te feliciteren...

Senna 1 jaar! Gefeliciteerd

En wat een leuke dreumes is het
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:55:12 #105
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84280140
Boh, wat staat Senna al goed zeg! En nogmaals gefeliciteerd!
Ik ziet hier met een 1jarig meisje met 2 tandjes die nu pas eigenlijk een beetje iets begint te doen wat op kruipen lijkt (ja, ze zit eigenlijk gewoon en beweegt zich zo voort) die helemaal panisch raakt als we 1 hand loslaten als ze staat, maar aan 2 handjes kan ze lopen als de beste (en dat doet ze dus ook al 5 maanden bijna). Iemand tips hoe ik haar zekerder kan maken van zichzelf? We zijn nu al bezig met de pollepel in een handje die wij dan ook weer vasthouden, zodat de vertrouwdheid een beetje verlegd wordt eigenlijk.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:59:28 #106
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84280339
Gefeliciteerd met Senna, miss!

Jeetjejom, geen idee verder, denk dat het pollepel idee een goed begin is, maar volgens mij hebben ze het vaak opeens toch 'zelf' door. Gewoon blijven aanmoedigen en stimuleren denk ik, in mate natuurlijk .

Volgens mij drinkt Beisan ook iets van 600/700 ml per dag... Is dat te weinig? Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht, ze heeft voldoende volle natte luiers. Kind leeft hier nu wel op sappige peren en komkommers, dat scheelt!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84283394
Senna 1 !!!
pi_84285949
Senna gefeliciteerd met je eerste verjaardag
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:54:38 #109
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_84286733
Senna Gefeliciteerd. Wat is het toch een schoonheid Miss!!
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:29:58 #110
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84288348
Senna gefeliciteerd! Welkom

Jeetjejom, ik kan je niet echt helpen. Ik zou je meisje lekker zelf haar gang laten gaan, als ze er aan toe is om los te lopen, gaat ze dat wel doen!

Freecell, ik geloof dat Maarten zo'n beetje 4 á 5 tuitbekers drinkt, dat zal zo'n 800 á 1000 cc zijn. Maar ja, dat zijn dus tuitbekers, ik weet niet of Maarten net zoveel zou drinken als ik gewone bekers aan zou bieden, maar dat is hier écht nog geen optie denk ik Volgens mij gaat hij met zijn drinken gooien
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84288898
freecell, selene drinkt wisselend 3 tot 5 tuitbekers denk ik. het wisselt nogal. buiten mag ze gewone bekers, binnen niet (wegens eerder uitgespookte ongein ) ik had begrepen dat tussen de 750 en 1 liter drinken verstandig is. maar het laat zich niet dwingen he. zolang je kind het goed 'doet' (niet ziek, goede luiers) zou ik me geen zorgen maken.

vandaag pikte ze andermans drinken in. tyler en kim waren hier, dus ze heeft uit de bidon gedronken (tyler), pakje taxi (kim), bekertje (van zichzelf, want buiten), terug de bidon weer enzovoorts het verbazingwekkendste was nog dat de andere kindjes het pikten
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84289150
Tyler vond het niet erg idd. Gelukkig maar! Ze dronk echt vaak.
Hij klokte thuis zn flesje pap zo leeg!
pi_84292227
Ik heb echt een alles-eter!
Tess zat vanavond de mosselen van mijn bord af te kijken! Ze haalde ze nog net niet uit de pan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:45:14 #114
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84292250
Joehoe ff vanaf ons vakantiestekkie: Welkom Senna, en gefeliciteerd!!!

Jeetjejom, ik geloof dat ik het zou laten hoor, ieder kindje ontwikkelt zich in zijn eigen tempo. Komt vast allemaal goed
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 21:48:41 #115
5428 crew  miss_sly
pi_84292407
Dank voor het warme welkom!
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Boh, wat staat Senna al goed zeg! En nogmaals gefeliciteerd!
Ik ziet hier met een 1jarig meisje met 2 tandjes die nu pas eigenlijk een beetje iets begint te doen wat op kruipen lijkt (ja, ze zit eigenlijk gewoon en beweegt zich zo voort) die helemaal panisch raakt als we 1 hand loslaten als ze staat, maar aan 2 handjes kan ze lopen als de beste (en dat doet ze dus ook al 5 maanden bijna). Iemand tips hoe ik haar zekerder kan maken van zichzelf? We zijn nu al bezig met de pollepel in een handje die wij dan ook weer vasthouden, zodat de vertrouwdheid een beetje verlegd wordt eigenlijk.....
Die zekerheid kun je niet geven, denk ik. Die komt vanzelf, als de tijd rijp is. Senna was echt al weken voldoende in balans om te lopen, of iig wat stapjes te zetten, dat was helemaal duidelijk, maar het voelde nog niet goed, denk ik. En dus ineens liep ze, zomaar.

Komt echt helemaal goed, geef het tijd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:03:07 #116
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84293242
Senna: gefeliciteerd!

Jeetjejom: Hier ook een onzeker kindje, waarvan al een tijdje duidelijk was dat ze het kon. Maar alleen lopen durfde ze gewoon niet. Komt inderdaad vanzelf wel, maar ik kan me voorstellen dat je wilt dat ze loopt, als je denkt dat ze gewoon onzeker is.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84293627
da's het nadeel van die leeftijdsgrens. als kindjes met 2 lopen is het allemaal best. maar hier klitten we met zn allen samen in dit topic en je hebt almaar zo'n "jamaar de *andere* kindjes doen dit-of-dat allemaal al wel!" gevoel
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84293694
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef simmu het volgende:
da's het nadeel van die leeftijdsgrens. als kindjes met 2 lopen is het allemaal best. maar hier klitten we met zn allen samen in dit topic en je hebt almaar zo'n "jamaar de *andere* kindjes doen dit-of-dat allemaal al wel!" gevoel
dat heb ik helemaal niet hoor..
elk kindje doet het op zijn eigen tempo. De een is snel met kruipen/lopen/staan en de ander gaat heel snel met tandjes...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 22:12:10 #119
5428 crew  miss_sly
pi_84293750
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef simmu het volgende:
Ow, dat heb ik dus helemaal niet, eigenlijk. Ik vergelijk nooit, ik weet niet eens hoe oud de andere kindjes dan precies zijn enzo. Ik vind namelijk alles wat Senna doet geweldig op welk moment dan ook dat ze het doet. En of dat vroeg, gemiddeld of laat is, maakt me echt helemaal niets uit. Ik vind het gewoon zo knap dat ze al die dingen leert!
pi_84302853
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, dat heb ik dus helemaal niet, eigenlijk. Ik vergelijk nooit, ik weet niet eens hoe oud de andere kindjes dan precies zijn enzo. Ik vind namelijk alles wat Senna doet geweldig op welk moment dan ook dat ze het doet. En of dat vroeg, gemiddeld of laat is, maakt me echt helemaal niets uit. Ik vind het gewoon zo knap dat ze al die dingen leert!
Eens
En af en toe roept iemand irl tegen mij: 'kannie dat al?' of: 'nu pas? '
En dan denk ik: o, was dat niet normaal dan?

Maargoed, ik ga volgende week even inlopen bij het CB We hoeven pas over meer dan een maand weer heen en Leander wordt nu wel érg sprieterig, dus even wegen tussendoor

Hij heeft vannacht... uhm... ik wilde zeggen in zijn grote bed geslapen, maar dat is niet helemaal waar.
Samenvatting: het nieuwe bedje is geweldig, prachtig, hoezee, hoeraaaa en hij kruipt er graag in..... en net o hard weer uit

Hij kan geen deuren open maken, dus dat geeft niet.... dachten we
Zitten we beneden horen we *bonkbommer* dus TARA: hij is er weer uit, zal ik hem er even weer instoppen: en ik: mja, doe maar. TARA maakte nog even snel af waar hij mee bezig was en toen kwam Leander in zijn slaapzak de kamer binnenlopen O_o

Ok, dus de kruk staat omhoog, het bedje is iets verder bij de deur weggeschoven (hij was op het bed gaan staan ) en het traphekje is nu dicht 's avonds

Uiteindelijk maar even bij hem gaan liggen tot hij echt rustig was en niet meer huilde omdat hij er uit wilde. Om half 10 was hij rustig en ben ik weggegaan. Toen ging hij wel slapen.

En om 6:00 weer wakker en chagrijnig! En nu nog steeds
Maar ook wat verhoging en diarree, dus de vraag is wat het probleem nu is. Ziek of bed
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 09:17:53 #121
5428 crew  miss_sly
pi_84303919
Leander

Ik heb Senna vanochtend naar het kdv gebracht en daar was een tekening opd e deur geplakt met "Senna 1 jaar" en er hingen slingers de leidsters feliciteerden Senna ook meteen. Vond dat echt zo'n moment, dat ik bijna moest huilen heb de tranen maar manmoedig weggeslikt, want dat vond ik toch ook wat, zeg
pi_84304041
Miss-sly!
Volgens mij heeft elke mama dat hoor

Ik was altijd heel goed in boeken lezen en me inleven, maar nu zit ik bij alle boeken te brullen Nog steeds leuk om te lezen, maar toch anders

Maar wat verschrikkelijk lief op het KDV
pi_84304974
de onzekerheid bij een paar moeders begrijp ik wel.. maar het blijft toch echt zo dat ieder kindje anders leert en ook op een ander tijdstip, terwijl die dan al wel weer wat kan wat de ander niet kan.

Vooral met de vroege en late lopers. er kan zo een half jaar tussenzitten.
ook met het kletsen.. ik hoor af en toe al een vloed aan duidelijke woorden bij het kindje van mijn kennis.
waarbij ik denk 'WOW'! Of al die tanden en kiezen die andere kinderen al hebben.. maar me druk maken over of mijn kind nu sloom of snel is, neuh. Ik zie elke dag ontwikkeling, ze is gezond vrolijk en energiek

En elin kent veel woorden maar zegt ze liever niet Commanderen doet ze wel graag..of als ze echt iets wil hebben of wil gaan doen (haar nieuwste woord is DIETS? DIETS!!! ze houdt van fietsen maar die F is lastig
Verder zijn haar favo's de Bal en t bad.. dus dat is ook nog wel eens vervelend.
Elin wil je naar bed? BAD?! nee Bed! BAD?! nee niet in bad, BED! BAL?
dus dan wordt ze loeipissig als ze dan ipv in bad, in bed terecht komt

Verder heb ik het idee dat ze wat rustiger wordt de afgelopen 2 dagen, kiezen onder zijn eindelijk door, boven ook.. dus nu is het wachten op de hoektanden nachtmerrie
pi_84305177
Tess weigert om papa te zeggen. Ze zegt mama, Amme (Amber), Tssss (Tess) en oma.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 10:13:38 #125
5428 crew  miss_sly
pi_84305266
Senna zegt papa, mama (eindelijk ) Nenna, da (afhankelijk van de intonatie betekent dat dank of dag en dat is niet altijd even duidelijk ), DIE (dat zegt ze ook nooit zachtjes, dat moet altijd hard) en pwa (en dat betekent lamp ).

Lastig met bed, bad en bal, KD maar leuk he allemaal?

Wat goed dat Tess al oma zegt! Senna doet het niet, terwijl beide oma's er met smart op zitten te wachten, volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')