quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:12 schreef miss_sly het volgende:[..]
Ow, dat heb ik dus helemaal niet, eigenlijk. Ik vergelijk nooit, ik weet niet eens hoe oud de andere kindjes dan precies zijn enzo. Ik vind namelijk alles wat Senna doet geweldig op welk moment dan ook dat ze het doet. En of dat vroeg, gemiddeld of laat is, maakt me echt helemaal niets uit. Ik vind het gewoon zo knap dat ze al die dingen leert!
Eens

En af en toe roept iemand irl tegen mij: 'kannie dat al?'

of: 'nu pas?

'
En dan denk ik: o, was dat niet normaal dan?

Maargoed, ik ga volgende week even inlopen bij het CB

We hoeven pas over meer dan een maand weer heen en Leander wordt nu wel érg sprieterig, dus even wegen tussendoor

Hij heeft vannacht... uhm... ik wilde zeggen in zijn grote bed geslapen, maar dat is niet helemaal waar.
Samenvatting: het nieuwe bedje is geweldig, prachtig, hoezee, hoeraaaa en hij kruipt er graag in..... en net o hard weer uit

Hij kan geen deuren open maken, dus dat geeft niet.... dachten we

Zitten we beneden horen we *bonkbommer* dus TARA: hij is er weer uit, zal ik hem er even weer instoppen: en ik: mja, doe maar. TARA maakte nog even snel af waar hij mee bezig was en toen kwam Leander in zijn slaapzak de kamer binnenlopen O_o
Ok, dus de kruk staat omhoog, het bedje is iets verder bij de deur weggeschoven (hij was op het bed gaan staan

) en het traphekje is nu dicht 's avonds

Uiteindelijk maar even bij hem gaan liggen tot hij echt rustig was en niet meer huilde omdat hij er uit wilde. Om half 10 was hij rustig en ben ik weggegaan. Toen ging hij wel slapen.
En om 6:00 weer wakker en chagrijnig!

En nu nog steeds
Maar ook wat verhoging en diarree, dus de vraag is wat het probleem nu is. Ziek of bed