Heerlijk op ontdekkingsreisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:56 schreef Vicky het volgende:
Het was een heerlijk middagje
Kijk Tess gaan
Nee hoor, Amber was veul trager met tandjesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:47 schreef tessie het volgende:
Graeme heeft pas 3 tandjes.... Is dat normaal dan, dat het zo snel gaat?
Lennon is ook erg traag met tanden. Die heeft pas 4 tandjes en 1 kies. En 3 kiezen die op bijna doorkomen staan. Ze zeggen wel, hoe later de tanden, hoe sterker. Maar of dat echt waar is??quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:47 schreef tessie het volgende:
Graeme heeft pas 3 tandjes.... Is dat normaal dan, dat het zo snel gaat?
Nou lekker dan. Al dit gedoe en dan zijn ze ook nog slecht!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ze zeggen wel, hoe later de tanden, hoe sterker. Maar of dat echt waar is??
Nou ja, dat 'Ja hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:28 schreef freecell het volgende:
Hier was de eerste tand er ook pas met 9 of 10 maanden.
En vanaf vier maanden de omgeving al: 'ja hij kwijlt zo, vast en zeker tandjes!' ja hoor
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:37 schreef oeke het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Al dit gedoe en dan zijn ze ook nog slecht!![]()
quote:Maar we hadden een hele goede nacht, op een huilbui na. En hij is vrolijk wakker geworden!
Ach, ik vond het gewoon niet zo'n aardige opmerking na alle verhalen van kindjes met slechte dagen of nachten door de pijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
het wil natuurlijk zeggen dat ze slecht zijn.... volgens mij heeft het ook wel te maken met een stukje genen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:02 schreef oeke het volgende:
[..]
Ach, ik vond het gewoon niet zo'n aardige opmerking na alle verhalen van kindjes met slechte dagen of nachten door de pijn.
En als Ko zoals gister elke keer huilend wakker wordt en op zijn hoofdje slaat vanwege de pijn dan maakt het je niet uit of tanden slecht of goed zijn als het maar ophoudt.![]()
Trouwens het lijkt me net zo'n verhaal als dat de bevalling begint als je pannenkoeken eet.
Onze fruiteter is ook even spoorloos...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:57 schreef Marie79 het volgende:
Freecell...
Maar dit zijn dus weer hele leuke foto's van Leander![]()
Ik denk dat wij zo maar even naar de winkels gaan, even op de fiets en wat doen, want meneer is nu alleen maar ondeugd aan het uithalen.
En waar is mijn fruiteter gebleven? Ik ben hem kwijt...
Zeg, als jullie niet ophouden met dit absoluut totaal onzinnige meningsverschil dan laat ik mijn dreumes jullie dreumesen bijten met zijn zeer goede tandjesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
pffff, zo is het natuurlijk helemaal niet bedoeld en heeft Lennon ook heel veel last van doorkomende tanden/kiezen. Daarbij heb ik ook mn vraagtekens gezet of het zo is. pffff
Het is niet eens een meningsverschil...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeg, als jullie niet ophouden met dit absoluut totaal onzinnige meningsverschil dan laat ik mijn dreumes jullie dreumesen bijten met zijn zeer goede tandjes
Is al goed.... en ja, je kunt er inderdaad erg chagerijnig van worden van die stomme doorkomende tanden/kiezen. Wat bij Lennon erg frustrerend is, is dat op het moment dat je voelt dat er iets aankomt, het ong. nog ruim 6 weken duurt voordat de tand/kies erdoor is en al die weken is het ook gewoonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:09 schreef oeke het volgende:
Haha, zie je dat je chagerijnig wordt van huilende dreumessen met groeiende tanden! Sorry Diaan, je opmerking viel gewoon reteslecht bij me.![]()
En voor de tanden van Leander ben ik gewoon bang, die zijn vast nog scherper dan die van Ko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |