quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik neem mijn laptop alleen maar mee voor de foto's, zodat ik tenminste onbeperkt foto's kan maken en niet dat mijn kaart straks vol is.
Dat zou ik ook doen, ware het dat ik nog geen laptop hebquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben echt een luie donder, lig nog in bed
Ik ben nog wakker aan het worden... Al een half uurquote:
Ik ken je pijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kutinternet waardoor topic heel langzaam is
Maar Gesink had hoger kunnen staan dan Contador en Schleckquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gesink staat nu hoger dan Cancellara dus /care
Nee man, Andy for presidentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar Gesink had hoger kunnen staan dan Contador en Schleck
Ach, een beetje knoeien over de onderste streep van hun vlag en hij is hetzelfde.quote:
Je kent hem niet heh, dat is dus een stukje van Wim Helsen, de beste caberetier van nederland en belgiëquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, een beetje knoeien over de onderste streep van hun vlag en hij is hetzelfde.
/carequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kent hem niet heh, dat is dus een stukje van Wim Helsen, de beste caberetier van nederland en belgië
waarom ken ik hem dan ooknietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kent hem niet heh, dat is dus een stukje van Wim Helsen, de beste caberetier van nederland en belgië
Omdat hij vrij onbekend is in Nederland zelfquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom ken ik hem dan ookniet
misschien omdat hij een belgisch accent heeft.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat hij vrij onbekend is in Nederland zelf
Ik heb ook wederom een lange broek aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:41 schreef Stoeprand het volgende:
Zolang ik me niet beweeg, kan ik een lange broek dragen, zonder dat het te warm wordt.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien omdat hij een belgisch accent heeft.
me2.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:42 schreef x3ro het volgende:
Dat niet wachten is te merken
[..]
Ik heb ook wederom een lange broek aan
Binnen is het te warm voor een lange broek, maar ik moet vanmiddag naar buiten, en daar is het weer te koud voor een korte broek.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:42 schreef x3ro het volgende:
Dat niet wachten is te merken
[..]
Ik heb ook wederom een lange broek aan
Ik heb ook een lange broek aan en het kan prima.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:41 schreef Stoeprand het volgende:
Zolang ik me niet beweeg, kan ik een lange broek dragen, zonder dat het te warm wordt.
Ik heb hier aircoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook een lange broek aan en het kan prima.
Ja nou hier niet dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook een lange broek aan en het kan prima.
Ik heb gisteren kip gegeten.quote:
Toch wel? Na al die drank?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:01 schreef RoBro het volgende:
bezint voordat ge begint want dat doe ik altijd
Dan zal je terugmoeten heh, maar waarom heb je die pasfoto's überhaupt nodig?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
GODVER. Kom net uit de stad, ben ik vergeten pasfoto's te laten maken.
quote:
Vetmesten enquote:
voorje verblijfsvergunning?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
GODVER. Kom net uit de stad, ben ik vergeten pasfoto's te laten maken.
Inschrijving TU.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zal je terugmoeten heh, maar waarom heb je die pasfoto's überhaupt nodig?
Architect! Nee, wil het al 7 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VetWat wil je worden? Of is dit gewoon een vluchtstudie?
binnen of buitenhuis?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Architect! Nee, wil het al 7 jaar ofzo.
Ah ok, dus jij gaat een eind maken aan die eeuwige lelijke nieuwbouwhuizen vanaf de buitenkant gezienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Buiten, anders moet je interieurstudie oid doen.
Nee, ik ga zulke gebouwen ontwerpen:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah ok, dus jij gaat een eind maken aan die eeuwige lelijke nieuwbouwhuizen vanaf de buitenkant gezien
Maar dat is toch keilelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik ga zulke gebouwen ontwerpen:
[ afbeelding ]
Jaren '30 huizenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah ok, dus jij gaat een eind maken aan die eeuwige lelijke nieuwbouwhuizen vanaf de buitenkant gezien
Ik ook straks, maar aan de helft van de muren kan niets op worden gehangen.quote:
Ga je schamenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neeeeeee.
Ik haat jaren '30 huizen.
Maar dat ziet er toch niet uitquote:
Zelfde geld voor dezequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.google.nl/images?q=huf+haus&btnG=Zoeken&um=1&hl=nl&tbs=isch:1&sa=2
En die.
quote:
Ga je nog terug voor foto's of word dat weer wat voor morgenquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dat ziet er toch niet uitDaar gaat het straatbeeld
![]()
[..]
Zelfde geld voor deze
Ik moet wel eigenlijk, morgen naar Extrema.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Ga je nog terug voor foto's of word dat weer wat voor morgen
't zit allemaal niet mee hehquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet wel eigenlijk, morgen naar Extrema.
Maar je kan retro gaan met je vernieuwing, dat deden de Editors immers ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar naatjeeee architectuur is vernieuwing! En ik houd gewoon van die glimdingen.
Combineren is nog beter! Een groot glimmend gebouw met een entree die doet denken aan een Romeinse tempel. Daar gaat de esthetiek.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je kan retro gaan met je vernieuwing, dat deden de Editors immers ook
Je weet wel van wantenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben je wel eens in La Défense in Parijs geweest? Dat is de hemel voor mij.
Jamaar, zover terug hoeft ook niet en als je dat combineert past het in mijn ogen al helemaal nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Combineren is nog beter! Een groot glimmend gebouw met een entree die doet denken aan een Romeinse tempel. Daar gaat de esthetiek.
Grenzen opzoeken hč.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jamaar, zover terug hoeft ook niet en als je dat combineert past het in mijn ogen al helemaal niet
Nee, het gaat om het idee. Die architecte wilde iets doen met die boordingen of wat het ook waren, want die zouden afgebroken worden en zij zag daar de schoonheid wel van. Dus heeft ze er een gebouw voor ontworpen dat erboven ljikt te zweven. Niiiceee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat je dus om de lampjes? Of vind je het nog steeds mooi als het overdag is?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
wat moet ik met een telefoon waarmee je niet kan telefoneren apple![]()
![]()
Ik zou de iphone kopen en ga er dan naar alle waarschijnlijkheid niet mee telefonerenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
wat moet ik met een telefoon waarmee je niet kan telefoneren apple![]()
![]()
je wintquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het idee. Die architecte wilde iets doen met die boordingen of wat het ook waren, want die zouden afgebroken worden en zij zag daar de schoonheid wel van. Dus heeft ze er een gebouw voor ontworpen dat erboven ljikt te zweven. Niiiceee.
Ik weet trouwens niet meer zeker of het een zij was. Misschien wel een hij. Maar tochhhh.
Uiteraarrrrrd.quote:
Dat mislukte vierhoekje?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Uiteraarrrrrd.
Ik snap trouwens echt niet hoe je dat gebouw van Rem Koolhaas niet supervet kan vinden.
Ik moest ff werken netquote:
Dat zeg ik, dat mislukte vierhoekjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze! Da's toch supervet mannn
Whehe moet ook gebeuren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik moest ff werken net
Maar vanwege de gebouwen die je noemt/post
nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe moet ook gebeuren.
Ja ik heb gewoon goede smaak.
Je moet ook het GoT thema gebruiken, daar heb je er geen last vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alle posts staan mijlen uit elkaar. Ik heb geen zin om 5x zo lang te scrollen dude.
Het wat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet ook het GoT thema gebruiken, daar heb je er geen last van
Dat durf je nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
En alle lelijke jaren '30 huizen laten afbreken en er nieuwbouw voor in de plaats laten komen.
Het GoT thema, kijk maar bij de opties als ie terugkomt, je kan ook het foksilver thema gebruikenquote:
aighttttquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het GoT thema, kijk maar bij de opties als ie terugkomt, je kan ook het foksilver thema gebruiken
Hoeraaaaaaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En als je een abo hebt, dan kan je een eigen thema maken
Ik, volgende weekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus, wie gaat er nog op vakantie?
oh.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
Wij gaan gewoon op de bonnevoi (schrijf je dat zo) naar een plek in de bergen en we zien wel of er plaats is
Maar ik ben weg
Ik!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus, wie gaat er nog op vakantie?
Joahquote:
quote:
Valt best meequote:
Keiharde pwnquote:
Spanjequote:
Dan vertrek ik voor een weekje naar Oostenrijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Waarom?
Zin in aankomende week, en volgende week maandag
Je hebt nu FOK!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon met familie of met vrienden?
Nee blijf hele 7 week thuis
Niks mis mee toch? Hier ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan vertrek ik voor een weekje naar Oostenrijk
Ja ik ben dus al 3/4 jaar elke zomervakantie thuisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Hier ook
Wel zelf voor gekozen, maar toch; alleen maar chill
Met mijn vader en zijn vriendinquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarheen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:01 schreef -SG- het volgende:
Yeah, maandag 20 uur in de bus zitten. WOEHOEEEE
Arme meidquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik ben dus al 3/4 jaar elke zomervakantie thuis
ik ga alleen maar dagjes weg
Je gaat versteld staan van het feit dat daar bijna geen "medelanders" te vinden zijn in dat landquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan vertrek ik voor een weekje naar Oostenrijk
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Met mijn vader en zijn vriendin
En dan vind je het vast ook niet leuk om te horen dat ik al 2 weken naar Frankrijk ben geweest
Met 3 vrienden en mijn ouders auto de bergen onveilig makenquote:
Pas maar op dat je niet eraf valtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met 3 vrienden en mijn ouders auto de bergen onveilig maken
Ik heb ervaring met bergenquote:
Zoiets is echt aaaaaltijd absolute terrorquote:
De buurten onveilig makenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zoiets is echt aaaaaltijd absolute terror
Ik ga met 8 vrienden (totaal 9 dus) op vakantie naar Salouquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zoiets is echt aaaaaltijd absolute terror
Wij waren naar Turkije geweestquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ga met 8 vrienden (totaal 9 dus) op vakantie naar Salou![]()
.
Vorig jaar naar Renesse, dat was al chaos.
Toch niet met de bus eh? Dat lijkt me echt een hel..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ga met 8 vrienden (totaal 9 dus) op vakantie naar Salou![]()
.
Vorig jaar naar Renesse, dat was al chaos.
Ook geen familie in het buitenland waar je heen kan?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Toch niet met de bus eh? Dat lijkt me echt een hel..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:01 schreef -SG- het volgende:
Yeah, maandag 20 uur in de bus zitten. WOEHOEEEE
helaas nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ook geen familie in het buitenland waar je heen kan?
Vliegtripjes kosten geen fcuk meerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Toch niet met de bus eh? Dat lijkt me echt een hel..
Ik had begin juni een retourtje Bordeaux voor 70 euroquote:
Is dat serieus zo goedkoop tegenwoordig?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik had begin juni een retourtje Bordeaux voor 70 euro
Met Ryanair welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:46 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Is dat serieus zo goedkoop tegenwoordig?
T is soms goedkoper dan de auto. Maar toch prefereer ik de autoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:46 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Is dat serieus zo goedkoop tegenwoordig?
M'n moeder en der vriend gaan samen met m'n broertje en stiefbroertje met de auto naar Italie. Dan ga ik toch liever niet in de auto, aangezien dat toch best ver rijden is. Al helemaal irritant is dat m'n stiefbroertje 5 isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T is soms goedkoper dan de auto. Maar toch prefereer ik de auto
Oostenrijk doen we ook met de auto, volgend jaar Noorwegen ook. Kun je alles makkelijk meenemen en je hebt altijd vervoer bij de handquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
M'n moeder en der vriend gaan samen met m'n broertje en stiefbroertje met de auto naar Italie. Dan ga ik toch liever niet in de auto, aangezien dat toch best ver rijden is. Al helemaal irritant is dat m'n stiefbroertje 5 is
schop hem aan de kant en ga de hele weg uitgebreid languit op de achterbank slapen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
M'n moeder en der vriend gaan samen met m'n broertje en stiefbroertje met de auto naar Italie. Dan ga ik toch liever niet in de auto, aangezien dat toch best ver rijden is. Al helemaal irritant is dat m'n stiefbroertje 5 is
Vliegen->vervolgens huren van autoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oostenrijk doen we ook met de auto, volgend jaar Noorwegen ook. Kun je alles makkelijk meenemen en je hebt altijd vervoer bij de hand
Ik ga niet buiten Europa op vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vliegen->vervolgens huren van auto
Sowieso hoe wil dat doen wanneer je buiten Europa op vakantie gaat
Huis huren>>Kamperenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga niet buiten Europa op vakantie.. Iig voorlopig nog niet.
Kamperen
Ik ga niet meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
schop hem aan de kant en ga de hele weg uitgebreid languit op de achterbank slapen.
Kamperenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga niet buiten Europa op vakantie.. Iig voorlopig nog niet.
Kamperen
Voor jou misschienquote:
och jee, daar komt de discussie weerquote:
Je kan best met de auto naar chinaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vliegen->vervolgens huren van auto
Sowieso hoe wil dat doen wanneer je buiten Europa op vakantie gaat
Kloptquote:
Amerika ook, in de winterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt.. En naar Afrika lukt ook wel
hihi okee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:09 schreef tubacloud het volgende:
Dromenvangertje, ik heb een sign voor je, alleen ik moet hem nog spiegelen, want in de spiegel werkte het beter
alleen thuis..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Kamperen
Lekker 2.5 week alleen thuis blijven
quote:
Inderdaad. 24/7 sletjes bangen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Kamperen
Lekker 2.5 week alleen thuis blijven
Via Ruslandquote:
quote:
Moet je trouwens in de vakantie ook om 11 uur je laptop inleveren?quote:
ah, vandaar de dubbele quotequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[..]
Moet je trouwens in de vakantie ook om 11 uur je laptop inleveren?
(haha, ik heb 10 minuten over dit bericht gedaan omdat de hond likt
0
Ben er bijna 1 maand geweest.. zelfs de 10 uur vliegen vond ik kutquote:
nieuw zeeland, australië, indonesië, madagascar etc. worden moeilijker als je niet de beschikking hebt over een veerbootquote:
aw, dankuquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:14 schreef tubacloud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de kamer van mijn zus, met een groothoeklens
wat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoeft niet perse in de winter.
er is tussen rusland en alaska volgens mij een brug
hmm, goed ideequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ben er bijna 1 maand geweest.. zelfs de 10 uur vliegen vond ik kut
Ff rookpauze brb D:
haha xdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[..]
Moet je trouwens in de vakantie ook om 11 uur je laptop inleveren?
(haha, ik heb 10 minuten over dit bericht gedaan omdat de hond likt
0
ohquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wat?je wil zeggen dat er een brug is van meerdere honderden kilometers?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:19 schreef tubacloud het volgende:
dit zegt wikipedia:
A Bering Strait crossing is a hypothetical bridge or tunnel spanning the relatively narrow and shallow Bering Strait between the Chukotka Peninsula in Russia and the Seward Peninsula in Alaska. In principle, the bridge or tunnel would provide an overland connection linking Asia with North America, although there is little infrastructure in the nearby parts of Alaska and Russia.
op wikipedia staat trouwens dat het maar 80 km is die ze moeten overbruggen (hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh
dacht dat ik zoiets gelezen had tijdens mijn werkstuk over brazilië.
Have funquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:31 schreef tubacloud het volgende:
ik moet nu naar de verjaardag van mijn tante
heb er eigenlijk helemaal geen zin in...
tot straks/morgen!
haha veel plezierquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:31 schreef tubacloud het volgende:
ik moet nu naar de verjaardag van mijn tante
heb er eigenlijk helemaal geen zin in...
tot straks/morgen!
Ik heb er één van een Belgische Suzuki Swift vol met stickers en een 666 nummerbordquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef x3ro het volgende:
Omg ik vind net een van mijn meest awesome vakantiefoto's
[ afbeelding ]
Picsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb er één van een Belgische Suzuki Swift vol met stickers en een 666 nummerbord
Een Swift is wel erg metalquote:
Mijn AX is nog meer metalquote:
Knallenpijpenquote:
Nee, link?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:14 schreef -SG- het volgende:
Mark, heb jij die naakt pics van Emma Watson gezien
ze hebben daar wc met bidet hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:36 schreef -SG- het volgende:
.
'Stevieeeeeee, hebben ze bij extrema gewone WC' of Dixies?'
'Nee, ze hebben daar porseleinen WC''
'Nouhouuuu doe niet zo flauw!'
'![]()
'
En daarbij ging je natuurlijk even naar voren leunen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
tis hier echt gewoon dood
plus ik heb een afgeprijsde ventilator
was met papa even opzoek gegaan.. nergens te vindenmeer natuurlijk
dus toen gingen we naar gamma.. de laatste die zehadden, 30 euro zei die jongen ( stage ofzo, iig jong )
papa zo ; 20
ik zo; 15
akkoord.
Ik heb een gratis ventilator.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
tis hier echt gewoon dood
plus ik heb een afgeprijsde ventilator
was met papa even opzoek gegaan.. nergens te vindenmeer natuurlijk
dus toen gingen we naar gamma.. de laatste die zehadden, 30 euro zei die jongen ( stage ofzo, iig jong )
papa zo ; 20
ik zo; 15
akkoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |