quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik neem mijn laptop alleen maar mee voor de foto's, zodat ik tenminste onbeperkt foto's kan maken en niet dat mijn kaart straks vol is.
Dat zou ik ook doen, ware het dat ik nog geen laptop hebquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben echt een luie donder, lig nog in bed
Ik ben nog wakker aan het worden... Al een half uurquote:
Ik ken je pijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kutinternet waardoor topic heel langzaam is
Maar Gesink had hoger kunnen staan dan Contador en Schleckquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gesink staat nu hoger dan Cancellara dus /care
Nee man, Andy for presidentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar Gesink had hoger kunnen staan dan Contador en Schleck
Ach, een beetje knoeien over de onderste streep van hun vlag en hij is hetzelfde.quote:
Je kent hem niet heh, dat is dus een stukje van Wim Helsen, de beste caberetier van nederland en belgiëquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, een beetje knoeien over de onderste streep van hun vlag en hij is hetzelfde.
/carequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kent hem niet heh, dat is dus een stukje van Wim Helsen, de beste caberetier van nederland en belgië
waarom ken ik hem dan ooknietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kent hem niet heh, dat is dus een stukje van Wim Helsen, de beste caberetier van nederland en belgië
Omdat hij vrij onbekend is in Nederland zelfquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom ken ik hem dan ookniet
misschien omdat hij een belgisch accent heeft.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat hij vrij onbekend is in Nederland zelf
Ik heb ook wederom een lange broek aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:41 schreef Stoeprand het volgende:
Zolang ik me niet beweeg, kan ik een lange broek dragen, zonder dat het te warm wordt.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien omdat hij een belgisch accent heeft.
me2.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:42 schreef x3ro het volgende:
Dat niet wachten is te merken
[..]
Ik heb ook wederom een lange broek aan
Binnen is het te warm voor een lange broek, maar ik moet vanmiddag naar buiten, en daar is het weer te koud voor een korte broek.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:42 schreef x3ro het volgende:
Dat niet wachten is te merken
[..]
Ik heb ook wederom een lange broek aan
Ik heb ook een lange broek aan en het kan prima.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:41 schreef Stoeprand het volgende:
Zolang ik me niet beweeg, kan ik een lange broek dragen, zonder dat het te warm wordt.
Ik heb hier aircoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook een lange broek aan en het kan prima.
Ja nou hier niet dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook een lange broek aan en het kan prima.
Ik heb gisteren kip gegeten.quote:
Toch wel? Na al die drank?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:01 schreef RoBro het volgende:
bezint voordat ge begint want dat doe ik altijd
Dan zal je terugmoeten heh, maar waarom heb je die pasfoto's überhaupt nodig?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
GODVER. Kom net uit de stad, ben ik vergeten pasfoto's te laten maken.
quote:
Vetmesten enquote:
voorje verblijfsvergunning?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
GODVER. Kom net uit de stad, ben ik vergeten pasfoto's te laten maken.
Inschrijving TU.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zal je terugmoeten heh, maar waarom heb je die pasfoto's überhaupt nodig?
Architect! Nee, wil het al 7 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VetWat wil je worden? Of is dit gewoon een vluchtstudie?
binnen of buitenhuis?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Architect! Nee, wil het al 7 jaar ofzo.
Ah ok, dus jij gaat een eind maken aan die eeuwige lelijke nieuwbouwhuizen vanaf de buitenkant gezienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Buiten, anders moet je interieurstudie oid doen.
Nee, ik ga zulke gebouwen ontwerpen:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah ok, dus jij gaat een eind maken aan die eeuwige lelijke nieuwbouwhuizen vanaf de buitenkant gezien
Maar dat is toch keilelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik ga zulke gebouwen ontwerpen:
[ afbeelding ]
Jaren '30 huizenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah ok, dus jij gaat een eind maken aan die eeuwige lelijke nieuwbouwhuizen vanaf de buitenkant gezien
Ik ook straks, maar aan de helft van de muren kan niets op worden gehangen.quote:
Ga je schamenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neeeeeee.
Ik haat jaren '30 huizen.
Maar dat ziet er toch niet uitquote:
Zelfde geld voor dezequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.google.nl/images?q=huf+haus&btnG=Zoeken&um=1&hl=nl&tbs=isch:1&sa=2
En die.
quote:
Ga je nog terug voor foto's of word dat weer wat voor morgenquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dat ziet er toch niet uitDaar gaat het straatbeeld
![]()
[..]
Zelfde geld voor deze
Forum Opties | |
---|---|