Even rustig he, kut Fries. Leeuwarden Anti-Fries.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Opbokken ouwe.
[ afbeelding ]
Overigens heb ik 'Ljouwert' ge(her)introduceerd in het vorige deel. Niet met de eer gaan strijken, Ensaf
Ik ben al-tijd rustig. Dat is één van de mooie dingen van het Fries zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:42 schreef bascross het volgende:
[..]
Even rustig he, kut Fries. Leeuwarden Anti-Fries.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:44 schreef bascross het volgende:
Ik zie het al, je komt niet eens uit Leeuwarden, maar uit het inteelt dorp Damwoude. Was te verwachten, een kut Fries die denkt dat Leeuwarden bij Friesland hoort.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]!
En dan tegen mij zeggen, dat ik rustig moet doen
QFTquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:01 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Ik ben rustig, maar het valt me op dat er weer iemand van buiten Leeuwarden is die Leeuwarden ''ljouwert'' noemt.Het heet gewoon Leeuwarden. Opflikkeren met die Friese onzin.
Ga anders weer even huilen omdat ik een topic van je jat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:01 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Ik ben rustig, maar het valt me op dat er weer iemand van buiten Leeuwarden is die Leeuwarden ''ljouwert'' noemt.Het heet gewoon Leeuwarden. Opflikkeren met die Friese onzin.
Jij moet je helemaal schamen. Als Leeuwarder trots zijn op Friesland.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ga anders weer even huilen omdat ik een topic van je jat.
Daar heb ik vorig jaar nog O&N gevierd.quote:
Niks Leeuwarden, Liwwadden!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:01 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Kiek dou snapst ut weest welquote:
En dat terwijl ik een Fries ben.quote:
Skandalig eigenlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat terwijl ik een Fries ben.
Nah. Ik weet tenminste wel hoe het hoort.quote:
Wanneer bist weer in Liwwaddenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah. Ik weet tenminste wel hoe het hoort.
Ik ben net terug joh sinds vanmiddag!quote:
Neem je mij meequote:Op woensdag 21 juli 2010 19:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben net terug joh sinds vanmiddag!
maar ben er vrijdag weer even. Wanneer gaan we roadtrippen? Nu?
Ik werk deze weken te veel om s'avonds nog iets te willen doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben net terug joh sinds vanmiddag!
maar ben er vrijdag weer even. Wanneer gaan we roadtrippen? Nu?
Zaterdag?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik werk deze weken te veel om s'avonds nog iets te willen doen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik reed gister langs Hoornen afgelopen zaterdag
en morgen
oh ik overwoog gister op de terugweg om ff langs te komenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen tijd voor een bakkie dubbelfris
Ohja... ik was nog wel wakker maar goed idd J zit daar niet echt op te wachtenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
oh ik overwoog gister op de terugweg om ff langs te komenmaar heo kijkt J. als ik om 1 uur 's nachts aanbel?
Zo laat nog wakkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja... ik was nog wel wakker maar goed idd J zit daar niet echt op te wachten
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef Ensaf het volgende:
Bacross is geen echte Fries en geen echte Liwwadder. Geen wonder dat 'ie zo wanhopig probeert erbij te horen.
Iemand uit Zeeland wel een Zeeuw, iemand uit de Achterhoek een Tukker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:39 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon Liwwadder en uiteraard Nederlander. Iemand uit Gelderland is ook geen Gelderlander.
En iemand uit Overijssel?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Iemand uit Zeeland wel een Zeeuw, iemand uit de Achterhoek een Tukker.
Niet elke provincie heeft een eigen identiteit. Gelderland/Overijsel/Noord Holland/Zuid Holland/Drenthe/Flevoland en Utrecht.quote:
Een Drentenaar bestaat toch gewoonquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Niet elke provincie heeft een eigen identiteit. Gelderland/Overijsel/Noord Holland/Zuid Holland/Drenthe/Flevoland en Utrecht.
Een Drent wel ja, maar men spreekt toch niet zo snel van een Drentse gemeenschappelijke identiteit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een Drentenaar bestaat toch gewoon
Opzich is een eigen identiteit niet erg, want ik maak mij hier als Liwwadder ook schuldig aan, maar dat Friese gezeik word ik letterlijk ziek van. Er zijn zelfs van die mongolen die Friesland onafhankelijk maken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Niet elke provincie heeft een eigen identiteit. Gelderland/Overijsel/Noord Holland/Zuid Holland/Drenthe/Flevoland en Utrecht.
Ik ook niet van een Friese gemeenschappelijke identiteitquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Een Drent wel ja, maar men spreekt toch niet zo snel van een Drentse gemeenschappelijke identiteit.
Dus jij laat je opnaaien door dat stelletje idioten dat Friesland onafhankelijk wil laten worden?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:51 schreef bascross het volgende:
[..]
Opzich is een eigen identiteit niet erg, want ik maak mij hier als Liwwadder ook schuldig aan, maar dat Friese gezeik word ik letterlijk ziek van. Er zijn zelfs van die mongolen die Friesland onafhankelijk maken.![]()
En dankzij die mongolen wordt ook op fok! hier regelmatig gerefereerd aan ''de Fries'' alsof het een eigen land is. Zelfs in nieuwsberichten op de frontpage. Daar erger ik mij aan.
Zou je voor de grap eens moeten doen, kun je lachen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook niet van een Friese gemeenschappelijke identiteit
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Ensaf het volgende:
Net op RTL5 reclame voor Red Bull Fierljeppen in Utrecht!
Keurige mevrouwen zijn niet 's nachts wakker!quote:
quote:
Ditquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Keurige mevrouwen zijn niet 's nachts wakker!
Wie zegt dat ik keurig ben?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Keurige mevrouwen zijn niet 's nachts wakker!
HAd jij gister om kwart over 7 ook zo'n last van ruziënde buren?
Alexxxxx en ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik keurig ben?![]()
Kwart over 7 ? 'sochtends? of 'savonds? Geen van beidelast gehad
Twente tukkersquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Iemand uit Zeeland wel een Zeeuw, iemand uit de Achterhoek een Tukker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
jongeh mn oude UI staat nog in de OP. Ik hoor er al bij.Jij hoort pas ergens bij als we over je heen zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
nee hoor,ik niet!quote:
s avonds! iemand die 200 meter bijje vandaanwoont lipe toen over kabaalte klagen bij mij op t forumquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik keurig ben?![]()
Kwart over 7 ? 'sochtends? of 'savonds? Geen van beidelast gehad
* justmattie wijst naar onderschrift.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Dan hoor ik er maar niet bij. Alleen Ensaf mag. Met zijn spatel.
LL is inderdaad tofquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hoor,ik niet!LL is niet keurig, LL is gewoon tof!
[..]
s avonds! iemand die 200 meter bijje vandaanwoont lipe toen over kabaalte klagen bij mij op t forum
Af en toe wel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:52 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dus jij laat je opnaaien door dat stelletje idioten dat Friesland onafhankelijk wil laten worden?
blinddoekquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Alex je bent volgende week jarig zie ik net
wat wil je nu voor je verjaardag hebben?
weer een blutengel cd?
of tepelklemmen?
Of een gynaecologenstoel?
dat je dingen gezien hebt die je niet had hoeven zien op zichquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Gebruik maar een theedoek
what has been seen? Wat bedoel je?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
nee hoor,ik niet!LL is niet keurig, LL is gewoon tof!
s avonds! iemand die 200 meter bijje vandaanwoont lipe toen over kabaalte klagen bij mij op t forum
Ook dank je welquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
* justmattie wijst naar onderschrift.
[..]
LL is inderdaad tof
VIVA CAMBUUR JA!quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:45 schreef Ensaf het volgende:
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRI-HI-MA!
VIVA HOLLANDIA!
euhm.. ik ben juist heel erg onzeker? behlave in mn Dom rolquote:
ik ga ook met mannen om!quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dank!
200m? Dat zou de ex van mijn ex nog wel eens kunnen zijn(vat je em nog
)
[..]
Ook dank je wel
Jij komt zeker niet een bakkie dubbelfris halenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euhm.. ik ben juist heel erg onzeker? behlave in mn Dom rol
[..]
ik ga ook met mannen om!Dit is een slotenmaker
![]()
Zo naar Amsetrdam
Ik heb ;t gemerkt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euhm.. ik ben juist heel erg onzeker? behlave in mn Dom rol
[..]
ik ga ook met mannen om!Dit is een slotenmaker
![]()
Zo naar Amsetrdam
Maar natuurlijk. Lust je Bastogne?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Heb je ook koffie voor mij?
Ja.quote:
Goed dat je het zegt, daar heb ik er ook nog een aantal van. Maar volgende week kan ook nog, hè.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef Ensaf het volgende:
Ik wilde vandaag vroeg op bed, maar ik kom er net achter dat ik nog een stel Noadonderdagmuntjes heb die tot 1 augustus geldig zijn.
Goed, net klaar met werk en om 17:00 moet ik weerquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja man, lekker koffie zetten en nog even buitenzitten.
Hoest daar?
Slapen is toch voor mietjes, moet je morgen er vroeg uit of zo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef Ensaf het volgende:
Ik wilde vandaag vroeg op bed, maar ik kom er net achter dat ik nog een stel Noadonderdagmuntjes heb die tot 1 augustus geldig zijn.
Verdomme.quote:
Noaquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef Ensaf het volgende:
Oh ja goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Slapen is toch voor mietjes, moet je morgen er vroeg uit of zo?
Ik werk nu s'ochtends op Stenden, lekker rustig daar. Zo af en toe komt er eens een verdwaalde student langsquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef Ensaf het volgende:
Ja, maar dan ben ik op vakantie.
Da's het plan teminste.
Zal wel weer lekker rustig zijn, amper meer studenten in de stad te vinden.
dou hest wel smaak jung!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Alex je bent volgende week jarig zie ik net
wat wil je nu voor je verjaardag hebben?
weer een blutengel cd?
of tepelklemmen?
Of een gynaecologenstoel?
hij kent ;t door mij. dus heb ik ;m 2 jaar geleden Seelenschmerz gegeven.quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hij kent ;t door mij. dus heb ik ;m 2 jaar geleden Seelenschmerz gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |