Ik heb ;t gemerkt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euhm.. ik ben juist heel erg onzeker? behlave in mn Dom rol
[..]
ik ga ook met mannen om!Dit is een slotenmaker
![]()
Zo naar Amsetrdam
Maar natuurlijk. Lust je Bastogne?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Heb je ook koffie voor mij?
Ja.quote:
Goed dat je het zegt, daar heb ik er ook nog een aantal van. Maar volgende week kan ook nog, hè.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef Ensaf het volgende:
Ik wilde vandaag vroeg op bed, maar ik kom er net achter dat ik nog een stel Noadonderdagmuntjes heb die tot 1 augustus geldig zijn.
Goed, net klaar met werk en om 17:00 moet ik weerquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja man, lekker koffie zetten en nog even buitenzitten.
Hoest daar?
Slapen is toch voor mietjes, moet je morgen er vroeg uit of zo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef Ensaf het volgende:
Ik wilde vandaag vroeg op bed, maar ik kom er net achter dat ik nog een stel Noadonderdagmuntjes heb die tot 1 augustus geldig zijn.
Verdomme.quote:
Noaquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef Ensaf het volgende:
Oh ja goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Slapen is toch voor mietjes, moet je morgen er vroeg uit of zo?
Ik werk nu s'ochtends op Stenden, lekker rustig daar. Zo af en toe komt er eens een verdwaalde student langsquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef Ensaf het volgende:
Ja, maar dan ben ik op vakantie.
Da's het plan teminste.
Zal wel weer lekker rustig zijn, amper meer studenten in de stad te vinden.
dou hest wel smaak jung!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Alex je bent volgende week jarig zie ik net
wat wil je nu voor je verjaardag hebben?
weer een blutengel cd?
of tepelklemmen?
Of een gynaecologenstoel?
hij kent ;t door mij. dus heb ik ;m 2 jaar geleden Seelenschmerz gegeven.quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hij kent ;t door mij. dus heb ik ;m 2 jaar geleden Seelenschmerz gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |