Hoe is het bij jou?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik had de temperatuur hier in Zeeland lager ingeschat vanwege de frisse zeewind,
maar het is toch nog 30 graden hier.
moe je diezelfde link eens bij spanje kijkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, mooie krul, ik snap denk ik wel waarom het morgen kan gaan spoken: http://www.sat24.nl/
Als dat gebied nog een stukje opschuift....
dat was een najaarsstorm met zware storm en zeer forse windstoten.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:22 schreef Gitank2 het volgende:
27 oktober 2002
[ afbeelding ]
High risk is level 2 nu?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:09 schreef marcel-o het volgende:
[..]
moe je diezelfde link eens bij spanje kijken
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:28 schreef mazaru het volgende:
zou het nog onder de 28 graden gaan worden vanavond?
Neem nog een koud biertje (of iets anders)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef Floor-Sofie het volgende:
32 graden Enschede
van mij mag er wel een buitje vallen...
Gisteren ook zo warm, en windstil, zoooo niet uit te houden...
Ik wacht voorlopig nog even. Tis hier aan de kust gewoon 7 graden warmer als het binnenlandquote:
De communicatie in dit topic is ook wel om te huilen en daar ben jij ook debet aan trouwens. Ik stelde je nog een vraag ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is dit voor vage wolk dat over kwam drijven?
[ afbeelding ]
Klopt, ik zag toen bomen buigen waarbij ik dacht "hoe kan dat nog heel blijven?"quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was een najaarsstorm met zware storm en zeer forse windstoten.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:20 schreef dimage het volgende:
De weerkaarten voor vandaag woensdag 21 juli en vandaag is een overgangsdag naar merkbaar koeler weer. In het oosten loopt de temperatuur snel op richting de 29 á 30 graden maar in de loop van de ochtend wordt de bewolking steeds dichter en dichter. Onder invloed van een naderend lagedrukgebied zal er in het westen van het land al aan het begin van de middag lokaal een enkele regenbui mogelijk zijn.
De kans op onweer schat ik in op 10 tot 20% en dan alleen voor het oosten van ons land.
temperatuur:
[ afbeelding ]
Bewolking:
[ afbeelding ]
Cape:
[ afbeelding ]
Neerslag:
[ afbeelding ]
Wind:
[ afbeelding ]
Totaaloverzicht: meetpunt KNMI
[ afbeelding ]
crr/ir 10.8 kaart:
[ afbeelding ]
Visible:
[ afbeelding ]
Gecombineerde noaa 18 kaart
[ afbeelding ]
Had ik gedaan gisteravond idd, zag er lief uit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:09 schreef marcel-o het volgende:
[..]
moe je diezelfde link eens bij spanje kijken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:38 schreef Drassss het volgende:
Oost oost Nederland in Lvl 1 gebied vandaag. Oostelijke helft van Nederland in het onweersgebied..
Knmi heeft een normale onweer waarschuwing uitgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |