EN DE HOGE HEREN INDEN HAAG WILLEN ALLEEN MAAR ZITTEN OP DIE NEDERINNEN, EH IK BEDOEL HET PLUCHE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:26 schreef Opkloter het volgende:
HET ZIJN DE NEDERINNEN!!!@@qQQ, DAT IS EEN NIEUWE BEVOLKINGSSOORDT.
OPEN JE OGEN VOOR NEDERINNNEN!!@!qWQWWWWWWkiiii
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:00 schreef shiftknop het volgende:
nee juist slimOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je vader was zo klaar anders.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Teveel moeite gedaan voor een mislukt verhaal.
Ik leef de fantasie van de gemiddelde fokker wellicht. Maar goed, laten we het leuk houden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef 1969 het volgende:
[..]
Jij leeft in een fantasiewereld en verzint wel vaker verhaaltjes??
Dat lijkt meer op een Nederquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:14 schreef ouderejongere het volgende:
De meeste nederinnen zijn mooi
[ afbeelding ]
Ik zou wel met een nederin willen trouwen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:52 schreef Enchanter het volgende:
Zij duwt m'n vader een beetje opzij en doet een stap naar binnen en zegt :"Nou ik kijk het binnen wel even voor u na"
M'n pa duwt er terug en zegt :"Dat zal ik gewoon niet doen , tenzij je echt levensmoe bent"![]()
Ze kijkt nog een keer op haar papiertje , zegt ze :" Oh , hier moeten we niet zijn , we zijn verkeerd , sorry meneer"
Misschien was het ook zijn pa alleen verbloemde hij het verhaalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:46 schreef Cahir het volgende:
Hoogbejaarde vrouw van 98 bestolen.
Dit had je pa kunnen zijn... exact zelfde situatie, twee mensen die zich voordeden als thuiszorg
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:22 schreef jeroen25 het volgende:
De vader van TS is een hoogbejaarde vrouw
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:00 schreef shiftknop het volgende:
nee juist slimwaar kan ik die bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |