EN DE HOGE HEREN INDEN HAAG WILLEN ALLEEN MAAR ZITTEN OP DIE NEDERINNEN, EH IK BEDOEL HET PLUCHE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:26 schreef Opkloter het volgende:
HET ZIJN DE NEDERINNEN!!!@@qQQ, DAT IS EEN NIEUWE BEVOLKINGSSOORDT.
OPEN JE OGEN VOOR NEDERINNNEN!!@!qWQWWWWWWkiiii
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:00 schreef shiftknop het volgende:
nee juist slimOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je vader was zo klaar anders.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Teveel moeite gedaan voor een mislukt verhaal.
Ik leef de fantasie van de gemiddelde fokker wellicht. Maar goed, laten we het leuk houden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef 1969 het volgende:
[..]
Jij leeft in een fantasiewereld en verzint wel vaker verhaaltjes??
Dat lijkt meer op een Nederquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:14 schreef ouderejongere het volgende:
De meeste nederinnen zijn mooi
[ afbeelding ]
Ik zou wel met een nederin willen trouwen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:52 schreef Enchanter het volgende:
Zij duwt m'n vader een beetje opzij en doet een stap naar binnen en zegt :"Nou ik kijk het binnen wel even voor u na"
M'n pa duwt er terug en zegt :"Dat zal ik gewoon niet doen , tenzij je echt levensmoe bent"![]()
Ze kijkt nog een keer op haar papiertje , zegt ze :" Oh , hier moeten we niet zijn , we zijn verkeerd , sorry meneer"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |