Heb het gesprek niet terug gehoord. Maar zoiets verzin je toch niet? Waarom zeg je op het einde: 'ohw ja, ik heb alles opgenomen.'quote:
Had/heeft ze ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:18 schreef DrDentz het volgende:
En jij wil nu dus dat iedereen je zielig vindt. Ze had gelijk.
Je hebt geen contact met haar, maar gaat haar toch bellen dat je met vrienden ergens gaat stappen en dat ze er niet bij moet zijn? Curieus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 06:46 schreef heroftw het volgende:
Na afgelopen week had ik schoon genoeg van die aandacht. Dus gaf haar vandaag begin van de avond aan dat ik met vrienden op stap ging, en dat ik het fijn zou vinden als zij daar niet bij zou zijn.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap het wel hoor, dat ze zo achter je aanloopt. Je lijkt me echt een catch!
Doe ik ook niet. Had alleen vriendelijk verzoek aan haar om het niet te doen en mij eens met rust te laten. Best vermoeiend hoor als iemand constant naast je blijft staan..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:41 schreef Frishe het volgende:
Maar wie is TS eigenlijk om te bepalen wie waar, wel of niet op stap gaat?
Ben niet bang dat het is opgenomen. Ben over de zeik dat iemand gewoon het gesprek opneemt zonder dat de ander het weet. Wat wil zij daarmee bereiken dan? Mij zwart maken. Fuck it. Interesseert met niets, ik wil alleen de reden er achter weten. Vind het nl zo zielig..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:53 schreef LompeHork het volgende:
Maar wat ik hier uit begrijp is dat je bang bent dat het is opgenomen?
Haha.. Telefoongesprek gehoord tussen die twee? Dit is nog zieker: http://www.nu.nl/achterkl(...)eunt-mel-gibson.htmlquote:
Na vriendelijk en beleefd, komt bot en lomp. Zeker nog nooit een relatie beeindigd? Is voor beide partijen niet leuk hoor, alleen voor de ander natuurlijk het meest..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:03 schreef eleusis het volgende:
If you don't want to do the opnemen time, don't do the lompheid crime
Dan moet je dat vragen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:10 schreef heroftw het volgende:
[..]
Ben niet bang dat het is opgenomen. Ben over de zeik dat iemand gewoon het gesprek opneemt zonder dat de ander het weet. Wat wil zij daarmee bereiken dan? Mij zwart maken. Fuck it. Interesseert met niets, ik wil alleen de reden er achter weten. Vind het nl zo zielig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me logisch dat ie probeert te regelen dat ze apart op stap gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:41 schreef Frishe het volgende:
Maar wie is TS eigenlijk om te bepalen wie waar, wel of niet op stap gaat?
Ik denk dat ze wel naar je luisterenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:33 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb de portiers maar duidelijk gemaakt dat ze haar niet meer binnen moeten laten als hij er ook is. En omgekeerd. Dus hopelijk begrijpen ze die hint.
Waarom zet je dit op Fok!, omdat je aandacht wilt ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 06:46 schreef heroftw het volgende:
Boys and girls,
Ben nog steeds zo fucking over de zeik, dat ik nu ff een korte samenvatting geef van mijn leven afgelopen 3 maanden.
Ik zie geil wijf. Ik denken etc. Dus natuurlijk 4 weken lekker mee gespeeld. Heerlijk! Na 4 weken zeg ik tegen haar: 'schat, ik geef echt heel veel om je. En je bent een bijzonder mens etc, maar mijn gevoel is weg voor je.'
Dat kon ze natuurlijk allemaal heel goed begrijpen etc.
Het was helemaal klaar tussen ons, maar we hadden nog wel contact. Als ik op stap ging kon ik zeer goed met haar omgaan, ook al zocht ze de hele tijd aandacht.
Na afgelopen week had ik schoon genoeg van die aandacht. Dus gaf haar vandaag begin van de avond aan dat ik met vrienden op stap ging, en dat ik het fijn zou vinden als zij daar niet bij zou zijn.
Nu heb je in de plaats waar ik op stap ga na 2uur nog 2 tenten die tot 4 uur open zijn. Zij gaat ALTIJD naar tent 1. Ik ga altijd naar tent 2. Ik kan mezelf heel goed vermaken in tent 1, en ik ken ook daar 75%. Zij kan zich absoluut niet vermaken in tent 2. Heeft ze ook vaker aangegeven.
Nu was zij dus vanavond in tent 2, terwijl ik dat dus niet wou. Na stappen heb ik dat ook - heel lomp - aan haar aangegeven. Voor de zoveelste keer komt zij aan mijn voordeur om alles 'uit te praten'. In heel het gesprek ben ik fucking lomp tegen haar geweest, en tegen haar gezegd dat ik haar niet geloof en dat ze niet oprecht is etc.
Op eens zegt zij: 'nee maar jij, jij wilt altijd aandacht. Jij wilt dat iedereen je zielig vindt etc.' Dus ik ga op tilt, en geef aan waar de voordeur zit. Met woorden. Zegt zij op het einde: gelukkig heb ik heel het gesprek opgenomen met mijn telefoon!' Fuck dat! Waar slaat dat op. Ben niet bang wat uit de opnamen komt, maar hoe ziek ben je?!?!?!
Iemand advies hoe hier mee om te gaan?
Verzoek haar het gesprek te uploaden en hier in dit topic en/of eventueel in een eigen topic in KLB te posten..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 06:46 schreef heroftw het volgende:
Boys and girls,
Ben nog steeds zo fucking over de zeik, dat ik nu ff een korte samenvatting geef van mijn leven afgelopen 3 maanden.
Ik zie geil wijf. Ik denken etc. Dus natuurlijk 4 weken lekker mee gespeeld. Heerlijk! Na 4 weken zeg ik tegen haar: 'schat, ik geef echt heel veel om je. En je bent een bijzonder mens etc, maar mijn gevoel is weg voor je.'
Dat kon ze natuurlijk allemaal heel goed begrijpen etc.
Het was helemaal klaar tussen ons, maar we hadden nog wel contact. Als ik op stap ging kon ik zeer goed met haar omgaan, ook al zocht ze de hele tijd aandacht.
Nu heb je in de plaats waar ik op stap ga na 2uur nog 2 tenten die tot 4 uur open zijn. Zij gaat ALTIJD naar tent 1. Ik ga altijd naar tent 2. Ik kan mezelf heel goed vermaken in tent 1, en ik ken ook daar 75%. Zij kan zich absoluut niet vermaken in tent 2. Heeft ze ook vaker aangegeven.
Nu was zij dus vanavond in tent 2, terwijl ik dat dus niet wou. Na stappen heb ik dat ook - heel lomp - aan haar aangegeven. Voor de zoveelste keer komt zij aan mijn voordeur om alles 'uit te praten'. In heel het gesprek ben ik fucking lomp tegen haar geweest, en tegen haar gezegd dat ik haar niet geloof en dat ze niet oprecht is etc.
Op eens zegt zij: 'nee maar jij, jij wilt altijd aandacht. Jij wilt dat iedereen je zielig vindt etc.' Dus ik ga op tilt, en geef aan waar de voordeur zit. Met woorden. Zegt zij op het einde: gelukkig heb ik heel het gesprek opgenomen met mijn telefoon!' Fuck dat! Waar slaat dat op. Ben niet bang wat uit de opnamen komt, maar hoe ziek ben je?!?!?!
Iemand advies hoe hier mee om te gaan?
Natuurlijk, zij willen ook niet dat het knokken wordtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:50 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel naar je luisteren![]()
Maar ook heren van 17 kunnen er wat van, zo blijkens de OP.quote:
Boze gesprekken met ex-en sparen is ook leuk denk ik xDquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef Aneurism het volgende:
Oh the drama...
Je moet toch wat doen om je leven enigszins reden te geven...Persoonlijk zou ik voor een andere hobby kiezen, zoals postzegels sparen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |