Heb het gesprek niet terug gehoord. Maar zoiets verzin je toch niet? Waarom zeg je op het einde: 'ohw ja, ik heb alles opgenomen.'quote:
Had/heeft ze ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:18 schreef DrDentz het volgende:
En jij wil nu dus dat iedereen je zielig vindt. Ze had gelijk.
Je hebt geen contact met haar, maar gaat haar toch bellen dat je met vrienden ergens gaat stappen en dat ze er niet bij moet zijn? Curieus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 06:46 schreef heroftw het volgende:
Na afgelopen week had ik schoon genoeg van die aandacht. Dus gaf haar vandaag begin van de avond aan dat ik met vrienden op stap ging, en dat ik het fijn zou vinden als zij daar niet bij zou zijn.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap het wel hoor, dat ze zo achter je aanloopt. Je lijkt me echt een catch!
Doe ik ook niet. Had alleen vriendelijk verzoek aan haar om het niet te doen en mij eens met rust te laten. Best vermoeiend hoor als iemand constant naast je blijft staan..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:41 schreef Frishe het volgende:
Maar wie is TS eigenlijk om te bepalen wie waar, wel of niet op stap gaat?
Ben niet bang dat het is opgenomen. Ben over de zeik dat iemand gewoon het gesprek opneemt zonder dat de ander het weet. Wat wil zij daarmee bereiken dan? Mij zwart maken. Fuck it. Interesseert met niets, ik wil alleen de reden er achter weten. Vind het nl zo zielig..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:53 schreef LompeHork het volgende:
Maar wat ik hier uit begrijp is dat je bang bent dat het is opgenomen?
Haha.. Telefoongesprek gehoord tussen die twee? Dit is nog zieker: http://www.nu.nl/achterkl(...)eunt-mel-gibson.htmlquote:
Na vriendelijk en beleefd, komt bot en lomp. Zeker nog nooit een relatie beeindigd? Is voor beide partijen niet leuk hoor, alleen voor de ander natuurlijk het meest..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:03 schreef eleusis het volgende:
If you don't want to do the opnemen time, don't do the lompheid crime
Dan moet je dat vragen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:10 schreef heroftw het volgende:
[..]
Ben niet bang dat het is opgenomen. Ben over de zeik dat iemand gewoon het gesprek opneemt zonder dat de ander het weet. Wat wil zij daarmee bereiken dan? Mij zwart maken. Fuck it. Interesseert met niets, ik wil alleen de reden er achter weten. Vind het nl zo zielig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me logisch dat ie probeert te regelen dat ze apart op stap gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:41 schreef Frishe het volgende:
Maar wie is TS eigenlijk om te bepalen wie waar, wel of niet op stap gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |