je wil gewoon van bil?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohnee, ik wil er verder niet voor zorgen hoor
Ik gun je vooral een man waar je de rest van je leven gelukkig mee kan zijn.quote:
OMG Misery was mijn eerste SK boek, Engels natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boeken.Ben nu weer bezig in Misery
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik gun je vooral een man waar je de rest van je leven gelukkig mee kan zijn.
ik gun jullie allemaal wel iemand waar je mee gelukkig mag wordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik gun je vooral een man waar je de rest van je leven gelukkig mee kan zijn.
Doe ff anders aubquote:
Oh ik vond m wel grappigquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
TT wordt blijkbaar niet echt gewaardeerd = weg
Dank je, zo erg is het nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
TT wordt blijkbaar niet echt gewaardeerd = weg
beetje goedkoop enzo imoquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vond m wel grappig![]()
Naja goed, weg ook best heur
Ja okee, ik kan me ook wel voorstellen dat <<slachtoffer>> er niet zo op zit te wachtenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje goedkoop enzo imo
maar goed niet iedereen heeft dezelfde smaak ofzo
Ja vooral The Mist enzo, maar veel van zijn boeken zijn echt geniaal.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Ik ga over 5 minuten. Ik bereid jullie alvast voor.
Bellatrix: Misery.Stephen King
Jammer alleen van die allesverslindende potsierlijke monsters die op het eind vaak vanuit het niets op komen doemen, voor de rest heb ik al tig boeken van 'm verslonden.
Ga jij boeken lezen in de Amtrak of zo? Gok je erop dat ik mezelf wel vermaak?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Jammer alleen van die allesverslindende potsierlijke monsters die op het eind vaak vanuit het niets op komen doemen, voor de rest heb ik al tig boeken van 'm verslonden.
Die nieuwe gevangen vind ik ook al helemaal top, en ben niet eens echt verquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Wat schrijf je graag?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lees geen boeken trouwens. Ik schrijf liever. Haat me maar.
yeah dat ook maar begint anders wel een beetje te lijen op een sc waar iedereen zit te smachjten naar iets wat ook maar met sex te maken heeft.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, ik kan me ook wel voorstellen dat <<slachtoffer>> er niet zo op zit te wachten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Benny nog een verslagje van je vage telefoongesprek
Ik doe ondertussen ik zie ik zie wat jij niet ziet, kan je nooit raden, want voordat je dat kan dan is het alweer voorbij. Zo blijven we bezig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij boeken lezen in de Amtrak of zo? Gok je erop dat ik mezelf wel vermaak?Weet je hoe ver die stations uit elkaar liggen
Wat schrijf je?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook meestal niet, ik verslind zequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik beiden. boek schrijven gaat alleen ff iets minderquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
The Stand is m'n favoriet. En die ene, met Johnny, in de verfilming gespeeld door Christopher Walken. The Dead End? Ik moest huilen aan het eind. Ik heb zelfs geapplaudiseerd. Maar vraag me niet waar het ook alweer over ging. Ik heb een oké geheugen maar als er iets is wat ik NOOIT kan onthouden, is de inhoud van boeken. Tenzij ze voor m'n studie waren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja vooral The Mist enzo, maar veel van zijn boeken zijn echt geniaal.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, sex met een vrouw..![]()
gewoon doneren die hap
quote:
The Dead Zonequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
The Stand is m'n favoriet. En die ene, met Johnny, in de verfilming gespeeld door Christopher Walken. The Dead End?
Die heb ik ook gelezen, The Dead Zone bedoel je, Dodelijk Dilemma in het Nederlands. Dat hij in de toekomst kan kijken enzo, die is vet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
The Stand is m'n favoriet. En die ene, met Johnny, in de verfilming gespeeld door Christopher Walken. The Dead End? Ik moest huilen aan het eind. Ik heb zelfs geapplaudiseerd. Maar vraag me niet waar het ook alweer over ging. Ik heb een oké geheugen maar als er iets is wat ik NOOIT kan onthouden, is de inhoud van boeken. Tenzij ze voor m'n studie waren.
quote:
The Standquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
The Stand is m'n favoriet. En die ene, met Johnny, in de verfilming gespeeld door Christopher Walken. The Dead End? Ik moest huilen aan het eind. Ik heb zelfs geapplaudiseerd. Maar vraag me niet waar het ook alweer over ging. Ik heb een oké geheugen maar als er iets is wat ik NOOIT kan onthouden, is de inhoud van boeken. Tenzij ze voor m'n studie waren.
Fijn dat jullie het er over hebben, ik ga gelijk boeken inslaan voor de vakantie.quote:
Heb je Cell gelezen? En 4 seizoenen is zo mooi.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het er over hebben, ik ga gelijk boeken inslaan voor de vakantie.
Beetje loos inderdaad jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat ook maar begint anders wel een beetje te lijen op een sc waar iedereen zit te smachjten naar iets wat ook maar met sex te maken heeft.
desnoods alleen zaad leveren ofzo
zo plat allemaal enzo
Ik lees alles in het engels. Ben veels te bang voor lost in translation gevallen, als het lukt dan lees ik het liefst in de originele taal. Heb me zo ooit door Das Parfum van Süskind geworsteld en het is mijn favoriete boek.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die heb ik ook gelezen, The Dead Zone bedoel je, Dodelijk Dilemma in het Nederlands. Dat hij in de toekomst kan kijken enzo, die is vet.The Stand heb ik nooit helemaal uitgelezen, maar wat ik heb gelezen was wel vet.
Noch ein mal... wie ist der Heidi auf deinen plaatje?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
Een boek lezen is heul niet leuk... de SC daarintegen
The Stand is helemaal geweldigquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lees alles in het engels. Ben veels te bang voor lost in translation gevallen, als het lukt dan lees ik het liefst in de originele taal. Heb me zo ooit door Das Parfum van Süskind geworsteld en het is mijn favoriete boek.
Helaas lees ik tegenwoordig veel te weinig omdat die snollen op SC me te veel bezig houden.
Ik ga slapen!Trusten liefies!
Ik moet King eigenlijk nog echt ontdekken, dus nog heel veel voor de boeg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je Cell gelezen? En 4 seizoenen is zo mooi.
Net hoe de pet staat. Dagboeken veel. Hoewel tegenwoordig lang niet meer zo veel als vroegah. Gedichtjes ook, voor leuke dames. Als ze me inspirerenquote:
Ik heb afgelopen jaar alle King boeken als luisterboek geluisterdquote:
Het kan zijn dat ik dan al weg benquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
hoi/truste/tot over een paar uur
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
c_a..... simpel....
*telefoon gaat*
Kijk ik op mijn telefoon wie het is... nummer ken ik niet
*telefoon opnemen*
Benny: 'Hallo met Benny'
Mevrouw: 'Met Miranda..'
-Kon zo snel geen Miranda bedenken-
Benny: 'Met wie?'
Mevrouw: 'Ohw fuck... verkeerd verbonden'
-ik verstond iets van 'van FOK!... zit vast gebonden, ben je gek geworden' oid.-
Benny: 'Heeeeeey c_a, waarom bel je?'
Mevrouw: 'huh? -wuuuut- '
Benny: 'Ik spreek met Miranda toch?'
Mevrouw: 'Uh ja, klopt... wie ben jij dan?'
Benny: 'eeeh... iBenny'
Mevrouw: 'ken ik niet... goededag'
*mevrouw hangt op*
Dus.... jij was het echt niet?![]()
c_a..... simpel....
*telefoon gaat*
*telefoon opnemen*
-ik verstond iets van 'van FOK!... zit vast gebonden, ben je gek geworden' oid.-
*mevrouw hangt op*
Jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je Cell gelezen? En 4 seizoenen is zo mooi.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lees alles in het engels. Ben veels te bang voor lost in translation gevallen, als het lukt dan lees ik het liefst in de originele taal. Heb me zo ooit door Das Parfum van Süskind geworsteld en het is mijn favoriete boek.
Helaas lees ik tegenwoordig veel te weinig omdat die snollen op SC me te veel bezig houden.
Ik ga slapen!Trusten liefies!
IT was geweldig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
The Stand is helemaal geweldig![]()
En ik vind de verfilmingen altijd bagger behalve de scene met Here's Johnny met Jack, The Shining, alhoewel de 2e versie weer totaal kut was
c_a..... simpel....
*telefoon gaat*
*telefoon opnemen*
*mevrouw hangt op*
O er gaat een wereld voor je openquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet King eigenlijk nog echt ontdekken, dus nog heel veel voor de boeg.
Dat is Duma toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind ze allemaal wel wat hebben, ben even de titel kwijt maar dat boek dat hij naar zijn vakantie huisje gaat en dat daar spoken hangen en hij dat kleine meisje red op het eind, en natuurlijk Insommnia en ik vind Duma ook heel goed
c_a..... simpel....
*telefoon gaat*
*telefoon opnemen*
*mevrouw hangt op*
Secret Window volgens mij, verfilmd met Johnny Depp.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind ze allemaal wel wat hebben, ben even de titel kwijt maar dat boek dat hij naar zijn vakantie huisje gaat en dat daar spoken hangen en hij dat kleine meisje red op het eind, en natuurlijk Insommnia en ik vind Duma ook heel goed
c_a..... simpel....
*telefoon gaat*
*telefoon opnemen*
*mevrouw hangt op*
Okee, dat heb ik wel nodigquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Good luck Bos, probeer aan fijne dingen te denken. Elk moment dat dat lukt is meegenomen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Nee ik was het niet.
Maar dan bel je toch terug?
Of wacht mijn nummer begint met 06-2429
Ja die wel , alleen miste ik aan het eind die gedachtenstrijd wel een beetje, maar verder top idd.quote:
Wil je nou gewoon weten HOE ze is?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Noch ein mal... wie ist der Heidi auf deinen plaatje?
Nee zijn vrouw is net dood, en dan gaat hij naar hun vakantie huisje, en aan het eind komt die moeder van dat meisje op uit het waterquote:
haha nein..>!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wil je nou gewoon weten HOE ze is?
Details enzo?
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Secret Window volgens mij, verfilmd met Johnny Depp.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga nog even grey's kijken, een kerstaflevering![]()
Ik hou van kerstfilms/ afleveringen.. altijd zo leuk.. was het echte leven ook maar zo
Toen ik het boek las en dat Bev dan sex heeft met al die jongens vond ik wel schokkend.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die wel , alleen miste ik aan het eind die gedachtenstrijd wel een beetje, maar verder top idd.
Dat wil ie niet kwijtquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Noch ein mal... wie ist der Heidi auf deinen plaatje?
Jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen ik het boek las en dat Bev dan sex heeft met al die jongens vond ik wel schokkend.
Slaap lekkerquote:
Iki weet welke je bedoelt geloof ik, maar da's niet secret windowquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zijn vrouw is net dood, en dan gaat hij naar hun vakantie huisje, en aan het eind komt die moeder van dat meisje op uit het water
Ik ken een Miranda die op Fok zitquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, ik wist dus niet zeker of jij het was... dus ik dacht ik stuur een PM, om mezelf niet nog mezelf niet voor lul te zetten bij die vrouw
Hoi Mirnequote:
trusten caquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
Ze komen morgen al om half 8 egaliseren, daarna ga ik naar mijn schoonouders. Ben daar home alone, dus lekker heel de middag internetten
Echt? Wat een aparte naamquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt? Wat een aparte naamNog nooit gehoord
Oh neequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ouders konden niet kiezen tussen Mirthe en Mirna.
Mijn broer heeft het boek dus ik kan de titel niet vindenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Iki weet welke je bedoelt geloof ik, maar da's niet secret window
*na gaat denken
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten allemaal
Ze komen morgen al om half 8 egaliseren, daarna ga ik naar mijn schoonouders. Ben daar home alone, dus lekker heel de middag internetten
Ik kan er niet zo goed tegen als ik iets weet, maar er niet op kan komenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn broer heeft het boek dus ik kan de titel niet vinden
Harten van Atlantis vond ik ook mooi, maar ik zeg het ik vind alles goed van hem
Die ken ik alletwee wel iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ouders konden niet kiezen tussen Mirthe en Mirna.
Ik ook niet, stond niet voor niks voor de boekenkastquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen als ik iets weet, maar er niet op kan komen
*verder zoekt
Zonder mij?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen naar DUitsland voor een weekendje
Bag of bones?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Iki weet welke je bedoelt geloof ik, maar da's niet secret window
*na gaat denken
2p bed en ik lig alleenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Zonder mij?![]()
Nou ja slaap lekker dan maar
Och ja ik moet nog wat uploaden naar de hebbe-hebbe servers van ome dannyquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
Flash, wanneer neem jij nou eens een UI?
Paderborn - Detmold die hoek. Maar met de auto, hoewel er nog wel wat stationnetjeswerk binnengefietst moet wordenquote:
Hey! Wanneer zijn huppel en ik aan de beurt?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hey! Wanneer zijn huppel en ik aan de beurt?
Het is Playing with firequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, stond niet voor niks voor de boekenkast
Jij bent adoptiedochterquote:
Hebbe hebbe serversquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och ja ik moet nog wat uploaden naar de hebbe-hebbe servers van ome danny
quote:
[..]
Paderborn - Detmold die hoek. Maar met de auto, hoewel er nog wel wat stationnetjeswerk binnengefietst moet worden
Dat is hemquote:
Wat heb je nodig?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hey! Wanneer zijn huppel en ik aan de beurt?
Neequote:
Oh jawel hoor, maar ik ben niet alleen hequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
geen zin in die lange treinreis ernaartoe dus
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent adoptiedochter
Jij krijgt een kuis kusje op je voorhoofd
Lovelessquote:
Google is my friendquote:
* Aan komt snellenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[PAINT] Bewerk mijn foto
![]()
![]()
Ik kom niet meer bij van het lachen
WTF, lees het dan niet van dat mormelquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
WTF, lees het dan niet van dat mormel
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gezien dat dat topic van haar was toen ik het aanklikte
quote:
Check het topic ouwe.quote:
Ff Torrio pesten haha, meisjes van 13quote:
JWZFquote:
Eh wat?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ff Torrio pesten haha, meisjes van 13
In het topic van die faalhaas met jou mooie paintquote:
oooo ok.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
In het topic van die faalhaas met jou mooie paint
quote:
Ja eh als niemand wat zegtquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik zag daar iedereen reageren en hier was het stil... dus ach
Bella hoort bij Vaduz toch?quote:
quote:
Nee, de Tabbert staat nu hier, en die blijft hier staan. Ik blijf niet aan de gang.quote:
Bella lijkt me niet de figuur om "van" iemand te zijnquote:
O zal ik wat zeggen dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, dus dan schiet het niet op he
Dat siewosiequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bella lijkt me niet de figuur om "van" iemand te zijn
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Lekker viez.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik had het al aangepast maar laptop liep vastquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat en anders zou het denk ik wel andersom zijn
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
ja lekker dan, moet ik het alleen doen
Dat zeg ik moet ik alleen make-up eraf halenquote:
Bos of gomi.quote:
Bos of gomi.quote:
quote:
Zal ik je hebben, bij gebrek aan beter?quote:
Jij bent adoptiedochter van Ll, Kally, Huppel en mij!quote:
Vrouwenseckx.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Zal ik je hebben, bij gebrek aan beter?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent adoptiedochter van Ll, Kally, Huppel en mij!
En we houden allemaal van je
Ze wilt met iemand de liefde bedrijven.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent adoptiedochter van Ll, Kally, Huppel en mij!
En we houden allemaal van je
Oh, ik wil ook wel iemand hebben hoor, daar gaat het niet om. Maar dan wel iemand die alles, echt ALLES, ook zonder mij kan. Maar in dat geval, primaquote:
Oh jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als ik nou even een man versier word de familie nog groter.
Hoeft toch niet meteen seckxquote:
quote:
zo werkt de Nederlandse taal niet, jwzf.quote:
Nuekseckxz dan?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Heb je al een man op het oog?
Je wil haar ook niet neuken dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook wel iemand hebben hoor, daar gaat het niet om. Maar dan wel iemand die alles, echt ALLES, ook zonder mij kan. Maar in dat geval, prima
Ik wilt je swaffelen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo werkt de Nederlandse taal niet, jwzf.
Wil jij Myr niet?quote:
Dat is wat andersquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel 1. Nooit geldbedragen bieden voor vrouwen. We zijn geen hoeren. Okay sommige wel. Maar dat terzijde.
Ze moet het kunnen, niet altijd doenquote:
hehe, niet haar niet, maar gewoon effe niemand niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wil jij Myr niet?
* beledigde moeder uit gaat hangen*
Weet je hoe ziek dat ze nueken dan.quote:
Oh, ok, dan is het goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, niet haar niet, maar gewoon effe niemand niet.
niet in een sc en niet in t echie ook ff
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze moet het kunnen, niet altijd doen
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook wel iemand hebben hoor, daar gaat het niet om. Maar dan wel iemand die alles, echt ALLES, ook zonder mij kan. Maar in dat geval, prima
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff wachten hoor...
daaar hoop ik een antwoord voor te kunnen verzinnen voordat Myr dat vraagt
Iig voor mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:57 schreef gomi het volgende:
[..]
en anders had ik moeten lopen voor ll en zijn harem?
Ik wil niet een vrouw die met mij aanpapt omdat ze mij ergens bij nodig heeft. Ik wil een vrouw die mijn uit liefde en eigen vrije keus, ongedwongen, kiest.quote:
Dus niet ALLES zonder jou?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]och, als het zo te pas komt, altijd leuk
-nquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil niet een vrouw die met mij aanpapt omdat ze mij ergens bij nodig heeft. Ik wil een vrouw die mijn uit liefde en eigen vrije keus, ongedwongen, kiest.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil niet een vrouw die met mij aanpapt omdat ze mij ergens bij nodig heeft. Ik wil een vrouw die mijn uit liefde en eigen vrije keus, ongedwongen, kiest.
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff wachten hoor...
daaar hoop ik een antwoord voor te kunnen verzinnen voordat Myr dat vraagt
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
zo te zien heeft ze mijn opmerking niet gezien... gelukkig maar
psssst, ff tussendoor... nog tips?
Nee kloptquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n iemand die een relatie heeft
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
vertelvertel... ik denk dat ze het zo gaat vragen
hoe lul ik me hier uit?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh trouwens, nodig heb ik ook niemand hoor. T zou leuk zijn, maar anders maar niet
Wat voor weddenschap?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel... het was iets met een wedje. Ik zette in op jou
Ik had m aangeraden dat ie moest zeggen dat je zn post moest opvatten als zou hij geld op jou zetten dat JIJ zou winnen in de strijd om Ll (dat je dus ook zn vrouw werd, zoals jij wilde, en niet zn dochter blijft)quote:
Dit begint op GTST te lijken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had m aangeraden dat ie moest zeggen dat je zn post moest opvatten als zou hij geld op jou zetten dat JIJ zou winnen in de strijd om Ll (dat je dus ook zn vrouw werd, zoals jij wilde, en niet zn dochter blijft)
Maar het is een kneus dus hij lult zich er niet uit
Ik zou zeggen:
Kill and Attack!
Whut? Dit gaat me iets te hard, Iets te veel kubieke soapseries per seconde.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had m aangeraden dat ie moest zeggen dat je zn post moest opvatten als zou hij geld op jou zetten dat JIJ zou winnen in de strijd om Ll (dat je dus ook zn vrouw werd, zoals jij wilde, en niet zn dochter blijft)
Tjonge, waar moet jij je allemaal tegen afzetten eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:09 schreef Myraela het volgende:
Wat een faalhaasje.Ik zal het je dit keer dan maar vergeven.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar het is een kneus dus hij lult zich er niet uit
Ik zou zeggen:
Kill and Attack!
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
Nou, zo moeilijk is mijn verhaal toch niet?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tjonge, waar moet jij je allemaal tegen afzetten eigenlijk?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Ik snap het ook niet helemaal hoorquote:
Welk van de voorgaande posters meen jij om welke futiele uitspraak te moeten trakteren op de titel "Faalhaasje"?quote:
Ik neem aan Bennyquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk van de voorgaande posters meen jij om welke futiele uitspraak te moeten trakteren op de titel "Faalhaasje"?![]()
En whatever the answer: is dat niet een beetje overtrokken?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk van de voorgaande posters meen jij om welke futiele uitspraak te moeten trakteren op de titel "Faalhaasje"?![]()
Benny je bent een eckte baasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was tegen mij(een van de weinige dingen die ik nog wel snap
)
Ik kan het hebben
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Benny begint over een weddenschap over paarden en is dus een faalhaasje? okee
Praat me bij. FC Utrecht won keurig met 4-0 vandaagquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah kee. Ik heb zelf in het verleden nogal wat shit over me heen gehad over paarden, maar dat weten jullie gelukkig nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies, faalpaardje klinkt namelijk niet
Je mist een paar dingenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, dat kanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk het hele verhaal niet
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mist een paar dingen![]()
Mensen ik hou het voor gezien, slaap lekker voor straks![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mist een paar dingen![]()
Mensen ik hou het voor gezien, slaap lekker voor straks![]()
och ja ik ging er ook wel erg serieus op in hmmquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Als wij elkaar ''uitschelden'' in deze SC is dat in 99 % van de gevallen een fopje zoals Myr het zo mooi noemt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Als wij elkaar ''uitschelden'' in deze SC is dat in 99 % van de gevallen een fopje zoals Myr het zo mooi noemt.
Hou van je, volgescheten palingvel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...![]()
Want als ik Bella uitscheldt voor achterlijke kuthoer, snapt zij (hopelijk) dat ik bedoel dat ik dr lief vind
Zo ver ben ik nog niet. Ik vond "geil snolleke" al heel watquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...![]()
Want als ik Bella uitscheldt voor achterlijke kuthoer, snapt zij (hopelijk) dat ik bedoel dat ik dr lief vind
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
och ja ik ging er ook wel erg serieus op in hmm
Klim je toch gewoon weer op zoeen beest? Wat let je?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet meer doen boefje. Als ik dat soort dingen serieus meen dan merk je het wel.
Tevens heb ik jarenlang paardgereden en mis ik het gigantisch. Dus ik vind dingen met paarden sowieso geen faalhaasjes.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hou van je, volgescheten palingvel.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet. Ik vond "geil snolleke" al heel wat
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klim je toch gewoon weer op zoeen beest? Wat let je?
zeg, gerecycelde placenta, mij vind je OOK leuk he?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hou van je, volgescheten palingvel.
Gekkie moet je ook niet op een manege rijden, op paard doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik rij soms bij een vriendin. Maar ik wil niet meer op een manege rijden.
Beetje van hand veranderen met zoeen longeerzweep, nee dat schiet niet op. Dan kan je beter ongezadeld galopperen over de pampa's van Argentiniëquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik rij soms bij een vriendin. Maar ik wil niet meer op een manege rijden.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg, gerecycelde placenta, mij vind je OOK leuk he?
Trusten.quote:
Die zes minutenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje laat he
maar vooruit... weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |