SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even lachen naar het vogeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oh, dat wasrekblind!
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2010 22:00:21 ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:57 schreef LompeHork het volgende:
Zoiets?Als ik me niet vergis is daar niks aan veranderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel dat blauwe hemdje dat eroverheen geflikkerd is en die kleerhanger. En dat rek eronder. Alhoewel, als dat hemd en die kleerhanger wegzijn ben ik allang blij.Even lachen naar het vogeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:00 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is daar niks aan veranderd?
Ik bedoel dat blauwe hemdje dat eroverheen geflikkerd is en die kleerhanger. En dat rek eronder. Alhoewel, als dat hemd en die kleerhanger wegzijn ben ik allang blij.
Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oh, dat wasrekblind!
![]()
Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oh, dat wasrekblind!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |