quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef StolenSweetheart het volgende:
Ik wil mijn foto even in een linkje op internet hebben staan dus ik begin maar een paint topic![]()
Voor de zekerheidquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef StolenSweetheart het volgende:
Ik wil mijn foto even in een linkje op internet hebben staan dus ik begin maar een paint topicDoe er maar mee wat je wilt, de winnaar krijgt morgenochtend een koekje bij de thee.
Sla hem op in een worddocument.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef StolenSweetheart het volgende:
Nouja, eigenlijk heb ik dit topic alleen maar om die link even te bewaren. Maar ik zal eens even een betere foto uploaden, voor jullie.
Ah dat verklaart het. Bedankt voor de opheldering.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef ukker het volgende:
[..]
Het ligt niet aan je ogen, de foto is gewoon een beetje onscherp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef ukker het volgende:
Ik was net bezig met een bewerking van je tweede foto, mag ik die nu niet meer posten?
Thanks! Kan ik eindelijk gaan fappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef ukker het volgende:
Ik was net bezig met een bewerking van je tweede foto, mag ik die nu niet meer posten?
Oh, dankje dat je hem hebt gerisized.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even lachen naar het vogeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |