je wil gewoon van bil?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohnee, ik wil er verder niet voor zorgen hoor
Ik gun je vooral een man waar je de rest van je leven gelukkig mee kan zijn.quote:
OMG Misery was mijn eerste SK boek, Engels natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Boeken.Ben nu weer bezig in Misery
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik gun je vooral een man waar je de rest van je leven gelukkig mee kan zijn.
ik gun jullie allemaal wel iemand waar je mee gelukkig mag wordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik gun je vooral een man waar je de rest van je leven gelukkig mee kan zijn.
Doe ff anders aubquote:
Oh ik vond m wel grappigquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
TT wordt blijkbaar niet echt gewaardeerd = weg
Dank je, zo erg is het nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
TT wordt blijkbaar niet echt gewaardeerd = weg
beetje goedkoop enzo imoquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vond m wel grappig![]()
Naja goed, weg ook best heur
Ja okee, ik kan me ook wel voorstellen dat <<slachtoffer>> er niet zo op zit te wachtenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje goedkoop enzo imo
maar goed niet iedereen heeft dezelfde smaak ofzo
Ja vooral The Mist enzo, maar veel van zijn boeken zijn echt geniaal.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Ik ga over 5 minuten. Ik bereid jullie alvast voor.
Bellatrix: Misery.Stephen King
Jammer alleen van die allesverslindende potsierlijke monsters die op het eind vaak vanuit het niets op komen doemen, voor de rest heb ik al tig boeken van 'm verslonden.
Ga jij boeken lezen in de Amtrak of zo? Gok je erop dat ik mezelf wel vermaak?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Jammer alleen van die allesverslindende potsierlijke monsters die op het eind vaak vanuit het niets op komen doemen, voor de rest heb ik al tig boeken van 'm verslonden.
Die nieuwe gevangen vind ik ook al helemaal top, en ben niet eens echt verquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Wat schrijf je graag?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lees geen boeken trouwens. Ik schrijf liever. Haat me maar.
yeah dat ook maar begint anders wel een beetje te lijen op een sc waar iedereen zit te smachjten naar iets wat ook maar met sex te maken heeft.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, ik kan me ook wel voorstellen dat <<slachtoffer>> er niet zo op zit te wachten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Benny nog een verslagje van je vage telefoongesprek
Ik doe ondertussen ik zie ik zie wat jij niet ziet, kan je nooit raden, want voordat je dat kan dan is het alweer voorbij. Zo blijven we bezig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij boeken lezen in de Amtrak of zo? Gok je erop dat ik mezelf wel vermaak?Weet je hoe ver die stations uit elkaar liggen
Wat schrijf je?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook meestal niet, ik verslind zequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik beiden. boek schrijven gaat alleen ff iets minderquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
The Stand is m'n favoriet. En die ene, met Johnny, in de verfilming gespeeld door Christopher Walken. The Dead End? Ik moest huilen aan het eind. Ik heb zelfs geapplaudiseerd. Maar vraag me niet waar het ook alweer over ging. Ik heb een oké geheugen maar als er iets is wat ik NOOIT kan onthouden, is de inhoud van boeken. Tenzij ze voor m'n studie waren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja vooral The Mist enzo, maar veel van zijn boeken zijn echt geniaal.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, sex met een vrouw..![]()
gewoon doneren die hap
quote:
The Dead Zonequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
The Stand is m'n favoriet. En die ene, met Johnny, in de verfilming gespeeld door Christopher Walken. The Dead End?
Die heb ik ook gelezen, The Dead Zone bedoel je, Dodelijk Dilemma in het Nederlands. Dat hij in de toekomst kan kijken enzo, die is vet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
The Stand is m'n favoriet. En die ene, met Johnny, in de verfilming gespeeld door Christopher Walken. The Dead End? Ik moest huilen aan het eind. Ik heb zelfs geapplaudiseerd. Maar vraag me niet waar het ook alweer over ging. Ik heb een oké geheugen maar als er iets is wat ik NOOIT kan onthouden, is de inhoud van boeken. Tenzij ze voor m'n studie waren.
quote:
The Standquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
The Stand is m'n favoriet. En die ene, met Johnny, in de verfilming gespeeld door Christopher Walken. The Dead End? Ik moest huilen aan het eind. Ik heb zelfs geapplaudiseerd. Maar vraag me niet waar het ook alweer over ging. Ik heb een oké geheugen maar als er iets is wat ik NOOIT kan onthouden, is de inhoud van boeken. Tenzij ze voor m'n studie waren.
Fijn dat jullie het er over hebben, ik ga gelijk boeken inslaan voor de vakantie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |