quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:01 schreef Frazz het volgende:
Deze post zie ik nu pas. Maar is inderdaad een goede OP foto voor het volgende topic. Breda #80, waar er weer een nieuw fokstelletje is!
[ afbeelding ]
Mja, de enige logische verklaring.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef tha_rizzo het volgende:
Vandaar dat je nog steeds bij Jan Diederick bent!
Tevens de reden dat jij nog steeds op d'r verjaardag mag komen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef tha_rizzo het volgende:
Vandaar dat je nog steeds bij Jan Diederick bent!
Ik vind het wel jammer dat ik dat appartement niet over kon nemen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
WHOAAAH DAT BEHANG! Wie neemt dat nou
Alleen op haar verjaardag?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Tevens de reden dat jij nog steeds op d'r verjaardag mag komen.
Hey de hoofd van dat meiske herken ik nog wel. Die hing hier ook nog rond toen ik voor het eerst in deze topiquereeks verscheen volgens mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
WHOAAAH DAT BEHANG! Wie neemt dat nou
Hm, dan zou ik zorgen voor heul veul tissues. Als ik jou was.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, dan zou ik zorgen voor heul veul tissues. Als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Hoofd kaalscheren #9quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren moest ik even model zijn voor een vriendin van ons die is begonnen bij Yvonne Hairdesign. Ik keek even op de prijslijst daar, vragen ze normaal gezien fucking 27 euro voor mannen te knippen. Dat zou 60 gulden geweest zijn!
Om... haar... te... knippen...
Oh ben je alweer zo lang bij me ons?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Hey de hoofd van dat meiske herken ik nog wel. Die hing hier ook nog rond toen ik voor het eerst in deze topiquereeks verscheen volgens mij
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
^
Die dekt de lading.Als het maar 1 keer per jaar is produceer je vast meer dan genoeg om een hele grote lading te bedekken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:36 schreef tha_rizzo het volgende:
^
Die dekt de lading.Dekhengst. YOU STUD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Dat moet toch stinken? Dat bederft?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:37 schreef Rossdale het volgende:
Als het maar 1 keer per jaar is produceer je vast meer dan genoeg om een hele grote lading te bedekken ja
Tegen de tijd dat ik kaal begin te wordenquote:
Het behang zat er al hoor. Wij hebben het niet uitgekozen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
WHOAAAH DAT BEHANG![]()
Ik zie die foto nu voor het eerst
Heb je een sikje dan? Ik heb nare herinneringen aan mannen met sikjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Tegen de tijd dat ik kaal begin te wordenMaar ik heb al een schurfthekel aan mijn kin scheren (doe het expres maar eens in de twee dagen)
Woon sinds half januari 2008 in Breda en ben een paar maandjes (2-3) daarvoor hier begonnen met posten. Woonde toendertijd nog in Deventerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ben je alweer zo lang bij me ons?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:40 schreef JDude het volgende:
Op mijn vorige rijbewijs zat een foto met een bijna kale kop. Gelukkig is die nu verlopen.Pics or didn't happen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Ja heb ik, scheelt overigens ook weer een halve seconde met scherenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je een sikje dan? Ik heb nare herinneringen aan mannen met sikjes.
Wat gaat de tijd snel. Je bent wel als een van de weinige blijven plakken als ik zo die topics terug zie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:39 schreef Rossdale het volgende:
Woon sinds half januari 2008 in Breda en ben een paar maandjes (2-3) daarvoor hier begonnen met posten. Woonde toendertijd nog in Deventer
Ik .. ja.. eh.. Sorry.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:40 schreef Rossdale het volgende:
Ja heb ik, scheelt overigens ook weer een halve seconde met scheren
Dat je dat al niet eens meer weet
Sinds die tijd bijna altijd aanwezig geweest vanaf pagina 6quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat gaat de tijd snel. Je bent wel als een van de weinige blijven plakken als ik zo die topics terug zie.
Zijn fallus?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik .. ja.. eh.. Sorry.. Je had ook zoveel andere afleidende dingen. Enzo.
Franske en asics zijn er ook al sinds 2007. Maar van bijvoorbeeld veldmuis, clauw, timmeeh/tommeeh is al lang niets meer vernomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Wat gaat de tijd snel. Je bent wel als een van de weinige blijven plakken als ik zo die topics terug zie.
Meestal haak je toch in op pagina 2?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:42 schreef Rossdale het volgende:
Sinds die tijd bijna altijd aanwezig geweest vanaf pagina 6
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Franske en asics zijn er ook al sinds 2007. Maar van bijvoorbeeld veldmuis, clauw, timmeeh/tommeeh, frats is al lang niets meer vernomen.
Ik wíst dat iemand die opmerking zou maken. En ergens wist ik al dat jij dat ging doen.quote:
Ow, heet dat tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wíst dat iemand die opmerking zou maken. En ergens wist ik al dat jij dat ging doen.
Maar nee, Rizzo. Z'n drumstel.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik .. ja.. eh.. Sorry.. Je had ook zoveel andere afleidende dingen. Enzo.
Neeje jonguh! Het dubbele jeweets!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien is Ross zoeen noob met 25 p.p.p.
Ohh. Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:43 schreef JDude het volgende:
Misschien is Ross zoeen noob met 25 p.p.p.
Nee, tegenwoordig heet het anders. Maar dat is niet voor jouw tere zieltje weggelegd.quote:
Hoezee!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wíst dat iemand die opmerking zou maken. En ergens wist ik al dat jij dat ging doen.
Maar nee, Rizzo. Z'n drumstel.
Wij hebben er ook 1. Op zolder inmiddels.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heb ik nadat jullie langskwamen echt maar 1 keer meer gedrumt ofzo
Voordat ik nu een hele botte opmerking plaats, heeft dat geval enige relatie oid gehad met een andere fokkert?quote:
quote:
Die heeft'ie al die tijd goed voor ons verborgen weten te houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |