quote:Chevrolet Corvette C6
321 kW / 430 bhp
1441 kg / 3177 lb
223 W/kg / 7 lb/hp
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
doorposten terwijl topic dicht isquote:
we hebben niet zo veel aanwasquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef ThaFreak het volgende:
overigens newbies in de sc kom ik niet verder dan:
Barcaconia
Sjoegerd
Invine
of mis ik nog iemand???
FLITS!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef M5 het volgende:
Maar goed... als je dus onderstaand apparaat voor bij ziet flitsen, zwaai ff, may be its me!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef M5 het volgende:
Maar goed... als je dus onderstaand apparaat voor bij ziet flitsen, zwaai ff, may be its me!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een lekker ding he!quote:
Hoe kom je zo ineens bij een opel?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is ook precies de bedoeling. Als ik wil opvallen met m'n auto had ik wel wat anders gekocht.quote:
Vw was ik zat, BMW/Audi was beetje boven budget. Was op zoek naar een diesel met weinig KM's voor 'n schappelijk prijsje en daarnaast moest ie zuinig, redelijk vlot, en comfortabel zijn. Dit ding had dat allemaal.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe kom je zo ineens bij een opel?
Ik vind de huidige opels ook wel aardigquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Vw was ik zat, BMW/Audi was beetje boven budget. Was op zoek naar een diesel met weinig KM's voor 'n schappelijk prijsje en daarnaast moest ie zuinig, redelijk vlot, en comfortabel zijn. Dit ding had dat allemaal.
Ik rij met dat ding gem. 1 op 17,5, 150pk/320nm op bijna 1500 kg en een stevige rijstijl.
kan je ook recht achter het stuur zitten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef M5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fristi mist de Alfaquote:
Ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:36 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je ook recht achter het stuur zitten?![]()
![]()
klopt.quote:wat een schijtbak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |