Oh die geen wilde inbreken in het zwembad wn is met ze arm op iets gevallen. Gevolg... Groot gat in ze armquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:23 schreef Anne het volgende:
Wat had je gedaan dan?
Als ik daar ga zwemmen kom ik trouwens ook altijd standaard thuis met blauwe plekken overal.
Is misschien wel iets voor Alex!
Whehe jij hebt echt niks te doen he?quote:
altijdquote:
ik heb het druk zatquote:
Voorlopig bagger je aardig mee, dus hij is niet de enigequote:
Ik bagger nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voorlopig bagger je aardig mee, dus hij is niet de enige
Zijn we niet meer gewend hier hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik bagger nietin de goede oude tijd baggerde ik pas!
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:29 schreef Anne het volgende:
Tja, ik krijg die dingen niet meer van mijn netvlies af.
Dat heb jij nooit mee gemaakt!quote:
Was inderdaad voor mijn tijd.. gelukkigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heb jij nooit mee gemaakt!
En zal je ook nooit gaan mee maken!
Het was een leuke tijd andersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was inderdaad voor mijn tijd.. gelukkig
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[TK] Volvo 340 aut. uit 1986
tip voor barca, voor je verzameling
Je moest eens weten!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was inderdaad voor mijn tijd.. gelukkig
Ow ja? Wat dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van
Hoe kan je die mooie tijd nou vergeten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
doe nou niet man
ik was het bijna vergeten!
hou opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe kan je die mooie tijd nou vergeten?
Met je goedkope kut supraquote:
kan jij niet een pimp-my-honda topicje doen en wat fotos van jezelf lekken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Leuk juist! Misschien kun je weer eens per ongeluk een verkeerd linkje posten ofzo
.
fleshlights ben ik wel ontgroeid ondertussen.quote:
Moet ik eerst ff een honda kopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kan jij niet een pimp-my-honda topicje doen en wat fotos van jezelf lekken?
Jah ijsmeis2.zipquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kan jij niet een pimp-my-honda topicje doen en wat fotos van jezelf lekken?
Mooi spul he?quote:
Ik vind er niks aan. Maar dat zal ik wel niet mogen zeggen van SDquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
fleshlights ben ik wel ontgroeid ondertussen.
Wat vinden jullie btw van deze auto? wil mijn supra er op inruilen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37290
Wat is het? Ik durf niet op linkjes van Tjabbo te klikken op het werkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Maar dat zal ik wel niet mogen zeggen van SD
geen fleshlightquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat is het? Ik durf niet op linkjes van Tjabbo te klikken op het werk.
Je hebt gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dure shit man. en klinkt bagger.
btw wie is ijsmeis ?
anne.zip is ook goed [14.gif]
Wat een lelijk hokquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen fleshlight
het is een supra natuurlijk.
Ja maar dat is al snel met een tuinhuisje op wielen en een supra plaatje!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
wel wat meer ronde vormen als die wig die je nu hebt.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat is het? Ik durf niet op linkjes van Tjabbo te klikken op het werk.
Waarom heb ik je nog nooit langs zien komen bij don en ad danquote:
Nou Tjabbo, voor jezelf hoef je hem niet te kopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
fleshlights ben ik wel ontgroeid ondertussen.
Wat vinden jullie btw van deze auto? wil mijn supra er op inruilen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37290
quote:A little, Cheap Gift for your girl.
You wont feel a thing, but she will be in the Nirvana
Tegenwoordig krijg je een slipje cadeau.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik geloof dat S. en ik zo'n ding gratis kregen toen we voor het eerst iets bij de pabo bestelden
Toen ik nog 19, braaf en onschuldig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |