quote:
of groenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ergens waar het rustig is, ik wil alleen een blauwe naam![]()
ZZS, slecht drie topicsquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ergens waar het rustig is, ik wil alleen een blauwe naam![]()
Remlof was weer eens dronken, ik zeg doe het niet, ben je niet helemaal wijs enzo en nog beseft hij het volgens mij niet.quote:
Linkje naar topic?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Remlof was weer eens dronken, ik zeg doe het niet, ben je niet helemaal wijs enzo en nog beseft hij het volgens mij niet.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Remlof was weer eens dronken, ik zeg doe het niet, ben je niet helemaal wijs enzo en nog beseft hij het volgens mij niet.
Nu ben je wel de koning van het forum. Echt gaaf !quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij was het yvonnequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kopen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu ben je wel de koning van het forum. Echt gaaf !
Ow jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerste x wel ja. Tag en 2e x was jij.
Hij heeft versterking nodigquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Conflict doet het prima daar en gaat echt niet weg
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Conflict doet het prima daar en gaat echt niet weg
Ik wil ook een groene naam!quote:
Even FOK! acties in de gaten houden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik wil ook een groene naam!
Ik neem het even mee achter de schermen. Overmaken voldoet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat die groene naam dan komen ! 5 euro overmaken of wil je het contant ?
Ik denk niet dat Triggershot daar over gaatquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat die groene naam dan komen ! 5 euro overmaken of wil je het contant ?
'quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil een tagje, maar die geven ze niet zomaar weg heh
Ja, maar ik wil geen kleurtje, ik wil een tagjequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
'
Het schijnt 5 euro te kosten bij Triggershot.
Mooi want als old-skool fokker verdien ik het !quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik neem het even mee achter de schermen. Overmaken voldoet.
Dan ben je voor 1 dag groenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooi want als old-skool fokker verdien ik het !
5 euro krijg je als ik groen ben
Remlof doet alleen mensen van het vrouwelijk geslachtquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee voor altijd he ! anders geen 5 euro. Ik wil er ook wel iets voor terug doen hoor.
Crewbash!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maakt niet uit welke, ik zal niet zo triest zijn als de gemiddelde
mod hier, die niet eens met zijn of haar positie om kan gaan.
Triestelingen, te pas en te onpas slotjes etc. uitdelen.
Welnee. Hij snapt gewoon niet dat we op het grootste forum van Nederland niet alles kunnen toelatenquote:
Als het aan hem lag zag je overal tubgirls en baggertopics zekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee. Hij snapt gewoon niet dat we op het grootste forum van Nederland niet alles kunnen toelaten
Ondertussen wel een KPD afdeling hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee. Hij snapt gewoon niet dat we op het grootste forum van Nederland niet alles kunnen toelaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Laat me raden, een registratiestop van moslimusers voor 5 jaar?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt dodelijk saai.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef Apuleius het volgende:
V&A natuurlijk! D'r mot toch íemand tags zetten als de users het zelf niet doen.
Zoals?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die tags alleen wel ja. Er komt wel wat meer kijken bij het modden van V&A.
quote:
Waar is de fanpage in je sigquote:
Illegale van legale zaken scheiden is iets wat vaak moeilijk in te schatten is. Daar heb je in andere subfora geen last van.quote:
Ja oke.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Illegale van legale zaken scheiden is iets wat vaak moeilijk in te schatten is. Daar heb je in andere subfora geen last van.
De mensen die daar posten staan wel het hoogst in de dagcijfersquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef nattermann het volgende:
MEN, en dan alles slotten. Wat een kutsubforum
Laffer en Zieniks werken zich de takken daarzoot en jij maar klagen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef nattermann het volgende:
MEN, en dan alles slotten. Wat een kutsubforum
Spelletjes zijn ook echt verslavend.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
De mensen die daar posten staan wel het hoogst in de dagcijfers
Ik zal er es mee gaan doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Spelletjes zijn ook echt verslavend.
Mods zeiden dat ONZ moeilijk modden is.quote:
Defensie?quote:
Mjah, jogy en NJ zijn druk met overige werkzaamheden en de rest ligt imo op een iets andere frequentie ten opzichte van de users. V&A lijkt mij stukken moeilijker te modden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Mods zeiden dat ONZ moeilijk modden is.
Dit beloofd watquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef -Datdus- het volgende:
Myraela is te weinig aanwezig IMHO. Maar ze is wel liev hoor.
Hoe laat ben jij wakker dan? Knettersquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef -Datdus- het volgende:
Myraela is te weinig aanwezig IMHO. Maar ze is wel liev hoor.
Ook als je mod wordt in DEF?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:50 schreef LompeHork het volgende:
Oh, als ik mod word dan ben ik ineens heel lief naar iedereen en ga ik met bloemetjes strooien
Zeker wetenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ook als je mod wordt in DEF?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |