quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:08 schreef danx-x het volgende:
Goedendag fok,
ik heb sinds een paar dagen iets heel lekkers bedacht, en ik wil het graag met jullie delen. Het is heel simpel: Je koopt een boerencake in de winkel. Vervolgens snij je er een stukje af en knijp je dat stukje helemaal fijn. Als je het daarna opeet smaakt het lekker vol en romig. Ik ben er nu echt aan verslaafd, en op dit moment knijp ik ook een stukje boerencake fijn.
en 3: je faalt met serieuze topic's openen op FOK!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
dus je hebt sex met haar gehad maar ze komt niet klaar?![]()
Wat niet perse ongewoon is vrouwen kunnen, zo is me vertelt, ook er "gewoon" van genieten.
Maar in dit geval lijkt me maar 2 mogelijkheden toepasbaar.
1: je kan er niks van.
2: je kan er niks van.
Wat is dan je doelquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef danx-x het volgende:
Komop ik meen het echt serieus. Ze is wel eerder klaargekomen, maar toen was het niet echt mijn doel zegmaar. Meestal als ik bij haar naar binnen ga, dan komt ze niet klaar (ik lekker wel). Ik wil 50 euro verdienen dus zeg me alsjeblieft hoe ik haar laat orgasimeren.
hihihi, nu zeg je het weer .. hihihiquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef danx-x het volgende:
Komop ik meen het echt serieus. Ze is wel eerder klaargekomen, maar toen was het niet echt mijn doel zegmaar. Meestal als ik bij haar naar binnen ga, dan komt ze niet klaar (ik lekker wel). Ik wil 50 euro verdienen dus zeg me alsjeblieft hoe ik haar laat orgasimeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |