ah, dat is hier dus niet, wij wonen in Ringe, vlak bij Emlichheim.quote:
Ben ik ook wel heel benieuwd naarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:53 schreef LXIV het volgende:
Mooi huis hoor! Wat heeft het je in totaal gekost?
het eiken blijft natuurlijk en vergrijst vanzelf. Eiken moet je niet behandelen, net als Red Cedar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:44 schreef mister_white het volgende:
Erg mooi gedaan! Laat je de eiken kleur van de dakkapelletjes zo?
Overdekte terras is erg mooi gedaan, maar je ziet wel dat het licht uit de woonkamer wegneemt. Wellicht zouden een soort daklichten dit kunnen oplossen. Ook leuk detail: die koperen afvoeren. Zal flink poetsen worden om ze zo te houden
Compleet incl. grondaankoop etc. zo'n ¤255.000,- Doe me dat in NL maar eens na!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:53 schreef LXIV het volgende:
Mooi huis hoor! Wat heeft het je in totaal gekost?
Das niet duur neequote:Op maandag 16 augustus 2010 11:28 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
het eiken blijft natuurlijk en vergrijst vanzelf. Eiken moet je niet behandelen, net als Red Cedar.
En het terras neemt echt geen licht weg uit de woonkamer hoor, hoogstens wat uit de eetkamer/keuken.
In de woonkamer zitten in totaal 5 kozijnen, zoals je op de plattegrond kunt zien. Daar komt echt voldoende daglicht door hoor. En over daklichten hebben we van tevoren wel nagedacht. We wilden het eerst in de praktijk zien, maar de dat het licht wegneemt valt dus erg mee.
En koperen afvoeren poetsen? Heb je ooit wel eens langdurig glimmende dakgoten/hemelwaterafvoeren gezien aan een gebouw?![]()
[..]
Compleet incl. grondaankoop etc. zo'n ¤255.000,- Doe me dat in NL maar eens na!![]()
Inmiddels zijn trouwens de tuinmuurtjes af en hebben we voor Thijs een echt "Stelzenhaus" in de tuin opgebouwd, foto's volgen!
Dank je!quote:Op maandag 6 december 2010 16:59 schreef Noisiv het volgende:
Wat een gaaf huis hebben jullie zeg! Zo ontzettend jammer dat dit in de randstad niet kan: te weinig ruimte en onbetaalbaar.
De foto's van het interieur zijn van vlak na de verhuizing volgens mij, toen stond en hing er nog niet veel persoonlijkheid in huis. Het staat en hangt inmiddels al wel wat voller, behalve in de woonkamer, daar missen we nog wat aan de wand. Dat heeft geen haast, we zijn er nog niet uit wat er waar en hoe moet komen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:28 schreef friekin_ het volgende:
Ik wil niet trollen, maar ik vind het maar een onpersoonlijk huis.. Weinig eigen dingen erin, het lijkt zo uit een showroom te komen.
Dit valt ook wel mee. Ik kom zelf uit Assen en daar heb je een huis als dit met gelijke tuin voor 5 tot 8 ton. Daar kun je in de Randstand ook wel iets leuks voor kopen uiteraard niet midden in het centrum.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:45 schreef Noisiv het volgende:
Waar je in Het noorden of oosten een nieuw vrijstaand voor koopt. Heb je in de randstad net een oud appartementje in een achterstandsbuurt. Maarja als al je familie en vrienden in de randstad wonen en je er een leuke baan hebt gevonden ga je niet snel doen. Maar als je een nieuwe start wilt maken met vriend/ vriendin is het ideaal. Je woont ook nog eens supermooi vergeleken met de randstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |