Meer is er niet qua deeltijdstudie. Of je moet een voltijdstudie gaan doen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:56 schreef Californium het volgende:
Klinkt interessanteven kijken wat het inhoud
Niet bewegen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef Difficult het volgende:
Ja ik heb vorige week geprobeerd mezelf op te vangen met 1 hand toen ik onderuit ging met een potje voetbal
en... hij doet nog steeds pijn als ik me hand beweeg
Klopt. Ik ga erover nadenken, recht is wel interessant en een goede aansluiting op mijn werk ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meer is er niet qua deeltijdstudie. Of je moet een voltijdstudie gaan doen.
Tiet zat om er over te denken! Ik zit volgend jaar sowieso niet meer bij je in de collegebanken, want ik ben klaar met het programma dat ik bij religiewetenschappen moest volgen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga erover nadenken, recht is wel interessant en een goede aansluiting op mijn werk ookZie dat nu ook alle lessen van religiestudies naar de di en wo zijn gegaan
dat is al beter te doen
even een nachtje erover slapen
trusten![]()
Het zal hoe dan ook gaan overlappen indien je een deeltijdstudie erbij wil gaan doen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Daarom dus idd geen religiewetenschappen, die lessen zijn op ma en di! Ik zal eens even rondkijken, maar Theologie en Geschiedenis zijn dingen die ik interessant vind, maar ben er bang voor
quote:Het deeltijdonderwijs vindt voor een groot deel in de avonduren plaats, gedurende twee avonden per week. Afhankelijk van het jaar van studie zijn dit de maandag- en donderdagavond of de dinsdag- en donderdagavond.
http://www.ru.nl/rechten/onderwijs/deeltijdopleiding/
Met je laatste argument ga je de lachers op je hand krijgen want dat maakt ze geen reet uit, heeft ook weinig zin. Je moet het echt op formele dingen gooien. In dit geval heb je voornamelijk kans als je via een officiële route de parkeerplaats op gereden bent maar daar geen borden stonden. Mochten die er wel staan, dan kun je het trucje met het onderbord proberen maar ik heb geen flauw idee of dat een succes wordt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, gezien de definitie van het P-bord ben ik waarschijnlijk wel de lul, maar dat onderbord is zeker verwarrend. Ga iig proberen het daarop te gooien en ik maak ook foto's. Daarbij ook aangeven dat de plek waarop ik stond absoluut niet hinderend was voor enige vorm van verkeer (snap overigens ook niet dat daar ook niet een parkeerplaats is). Niet geschoten is altijd mis, iig bedankt voor de info!
Bedoel je Tonight? Of Dangerous?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet iemand hoe die nieuwe track van Lasgo heet?
ja dat was ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:00 schreef DeKubus het volgende:
Zo nu maar eeens thuisgekomen van de stad! Jammer dat billa bong erg rustig was, maar gelukkig was er in de underground genoeg te beleven! Zijn er eigenlijk nog meer volk hier die bij Lara's weleens gaat poolen (tegenwoordig café pool, maar ik ben conversatief en houdt het bij lara's).
swarmahoer, volgens mij zag ik je lopen in een blauw shirtje bij molenstraat, bij het opbouwen of iets, ik kwam voorbij crossen met me super hippe fiets.![]()
En ik ga nu eens lekker slapen, want ik moet morgen nog rijden mit dem auto.
ahum... echte veteranen noemen het gewoon nog pool position..... good ol' daysquote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:00 schreef DeKubus het volgende:
Zo nu maar eeens thuisgekomen van de stad! Jammer dat billa bong erg rustig was, maar gelukkig was er in de underground genoeg te beleven! Zijn er eigenlijk nog meer volk hier die bij Lara's weleens gaat poolen (tegenwoordig café pool, maar ik ben conversatief en houdt het bij lara's).
swarmahoer, volgens mij zag ik je lopen in een blauw shirtje bij molenstraat, bij het opbouwen of iets, ik kwam voorbij crossen met me super hippe fiets.![]()
En ik ga nu eens lekker slapen, want ik moet morgen nog rijden mit dem auto.
Hmm Tonight is al wat ouder geloof ik, en Dangerous kan ik niet vinden... Hij is pas sinds een week ofzo op de radio en ik hoor altijd net niet hoe hij nou heet..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |