Zanger Rinus maakt in ieder geval mooie muziekquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:49 schreef Kwalberto het volgende:
Zanger Rinus is ook dik dus wat is je punt?
en sterft aan adervernauwing. Kut joch dat het isquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
nou hopen dat zijn strot dichtslibt en hij nooit meer kan zingen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:49 schreef Lexis het volgende:
WTF. Krijgt een paar centjes en geeft het uit aan snoep. Typisch kindertjes.
Er is volgens mij een klein leeftijdsverschil om rekening mee te houdenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:53 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Alsof Bauer, Froger en wijlen Hazes en kornuiten allemaal zo slank en gespierd zijn.
Ik hoop dat eten z'n nieuwe hobby blijft overigens, scheelt weer kutliedjes.![]()
Voorbeeldfuncties, 'vroeg geleerd, oud gedaan' enzo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:54 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Er is volgens mij een klein leeftijdsverschil om rekening mee te houden
ja dat dus iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:50 schreef ShevaJB het volgende:
Dan gaat die toverbal niet meer op, eerder gehaktbal of bamibal.
Dat is op tijd. Hij is pas slechts 15.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:12 schreef fathank het volgende:
En hij heeft de baard in de keel hoorde ik laatst op de radio.
Hij is 17quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dat is op tijd. Hij is pas slechts 15.
Ja.quote:
Haha groothedenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef Brawler het volgende:
Hij wordt overduidelijk geïnspireerd door grootheden als Peter Beense
Yolanthe. Want Jordi heeft geld voor z'n leeftijdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:32 schreef KermitKikker het volgende:
Vraag me opeens af wie dat monster ooit tussen haar benen heeft gelaten
Je kon ook mollig of dikkig zeggen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:49 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Dat heet tegenwoordig 'volslank'![]()
Dat is praktisch onmogelijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Yolanthe. Want Jordi heeft geld voor z'n leeftijd
Want positieve discriminatie is nog steeds discriminatie enzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kon ook mollig of dikkig zeggen.
* Ofyles2 tegen positieve discriminatie is...
Yep.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:03 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Want positieve discriminatie is nog steeds discriminatie enzo
Hij gaat gewoon de puberteit in, dan word je wat dikker, niks mis mee. Beter dan zo'n magere lat blijven, zoals veel gasten tegenwoordigquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:19 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n dikke kop en dan nog drie snoepjes nemen.
hij is wel een stuk minder irritant dan eerst, moet ik toegeven.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:19 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n dikke kop en dan nog drie snoepjes nemen.
de meeste jongens raken juist vet in hun gezicht kwijt als ze in de puberteit komen. hij is voor de rest ook niet bepaald dik te noemen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon de puberteit in, dan word je wat dikker, niks mis mee. Beter dan zo'n magere lat blijven, zoals veel gasten tegenwoordig
Ik vind Giel Beelen irritant, met zijn flauwe 'pranks' steeds proberen Jordy van Loon voor lul te zetten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:29 schreef denneboom het volgende:
[..]
hij is wel een stuk minder irritant dan eerst, moet ik toegeven.
Het is voornamelijk zijn gezicht idd, beetje apart.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:30 schreef denneboom het volgende:
[..]
de meeste jongens raken juist vet in hun gezicht kwijt als ze in de puberteit komen. hij is voor de rest ook niet bepaald dik te noemen.
Genoeg eigenlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef Hansieworst het volgende:
Heb je ooit al eens een slanke, ordinaire volkszanger gezien dan?
Hij wordt volwassen als zanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |