Met een beetje creatief Photoshoppen is het overigens ook wel te fixen hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 16:46 schreef xjoyce het volgende:
Ja klopt dat vond ik zelf ook erg jammer, reflectie scherm heb k nog niet maar ga ik nog wel aanschaffen.
Zwart wit en scherpte zijn prima. Alleen mis ik toch te veel van het gezicht en vooral de ogenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef Blijheid het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zusEen hoop foto's gemaakt, beetje uitgeprobeerd. Deze was toch wel de meest geslaagde. Ik ben benieuwd wat jullie vinden
Ik vind 'm er meer een beetje boos uit zien. Niet echt crimineel en niet eens echt agressief. De nabewerking is wel cool, hoewel de ruis naar mijn mening een beetje teveel is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:33 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik had iets in mijn hoofd toen ik dit persoon zo zag en ik hoop dat het gelukt is. Hij moet er smerig, gemeen, niet eerlijk, gestoord en crimineel uitzien.
ja, aan zoiets dacht ik ook. of dat ie iets voor hem ziet liggen wat zo afschuwelijk is dat zijn hersens het nog niet kunnen bevatten..quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Vind hem juist een nadenkende blik hebben, alsof hij iets heeft gehoord wat nog niet helemaal is verwerkt (als in: aangekomen)
Vorige week nog gedaan!quote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef Omniej het volgende:
Daarom: Je monitor calibreren: Face reality!
Voorkom je nog steeds niet mee dat je foto er op een ander scherm anders uitziet natuurlijk, maar dan weet je in elk geval dat het niet aan jou ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |