jaaa maar het was de laatste en ik hou niet van passen in de winkel, nog steeds twijfelgevalletjequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij had misschien wel een maatje groter gekund, dan valt hij losser!
Heel leuk jurkje, maar de combi is een beetje.. plompquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
(dit is een ring ja, crappy foto)
--
[ afbeelding ]
--
en ik kan het me niet voorstellen, maar als het koud wordt:
[ afbeelding ]
(die schoenen en die armband draag ik btw ook ja, en i know dat ik dikke benen heb)
Idd, en ook eens met die reactie hierboven, maar ik had dus niks om het mee te combinerenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:31 schreef Puala het volgende:
@StolenSweetheart : Ik denk dat het met een kleinere riem leuker was geweest of een zwart giletje ipv een riem.
Ik vond dat panterprintje beter.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
(die schoenen en die armband draag ik btw ook ja, en i know dat ik dikke benen heb)
Niet echt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond dat panterprintje beter.
Kopenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:37 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind hem wel echt superleuk!
Je lijkt een beetje op een kleutertje op schoolreisquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef feelsgoodman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief indianen schoenen.
Ja is niet heel stom bedoeld hoor maar dat gevoel kreeg ik er gewoon bijquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:23 schreef feelsgoodman het volgende:
Kleutertje op een school reis, hah. Ik ben overigens nog steeds op zoek naar een vintage Winnie de Poeh broodtrommel. :$
Er zitten kraaltjes op. Ja, kraaltjes.
Je broek hangt wel erg laag of niet? Doe de sokken iets lager zodat ze niet zichtbaar zijn als je opgekrulde pijpen wilt dragen. Staat wat mooier.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef feelsgoodman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk jurkje, maar je kon beter een dunnere riem om doen. Dat accentueert je taille mooi, deze riem zorgt ervoor dat je taille..meer aanwezig is en hierdoor lijk je dikker.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuk shirt, alleen is je broek wel erg lang
Ik zeg: DOEN!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef Brawler het volgende:
[..]
Hij ligt maar in de kast, dus ik vergeet het al gauw, maar je hebt groot gelijk natuurlijk
Ja echt niet, ik post geen pics hoor. Misschien ooit..nog wel eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:34 schreef Brawler het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet that is!![]()
En nu: PICS!
Is geloof ik al gezegd, maar met een halve legging lijken je benen nog korter. Wat mooi is, is een lang dun zwart vestje, dan lijk je langer/dunner.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
Welke Nudie is dit?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef feelsgoodman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de "laser" snakeskin swoosh... zo ja,quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:30 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt is een beetje paars. Heb er paarse Nike SB Blazers bij aan.
Lekker koppie heb je.quote:
haha dacht ik ook gelijk.quote:
miauwwwquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:34 schreef P.F het volgende:
Zwart jurkje van esprit in maat36
had hem besteld op internet, had iets netjes en knielangs over de knie nodig voor een begrafenis, in de auto snel aangedaan, is het een soort korte soepjurk. leuk
Bij de recensies kwam het bij iedereen over de knie en lekker aansluitend. mweh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als man zeg ik: je bent goed te doen. Goed figuur hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:34 schreef P.F het volgende:
Zwart jurkje van esprit in maat36
had hem besteld op internet, had iets netjes en knielangs over de knie nodig voor een begrafenis, in de auto snel aangedaan, is het een soort korte soepjurk. leuk
Bij de recensies kwam het bij iedereen over de knie en lekker aansluitend. mweh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kan je in je zak steken!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef feelsgoodman het volgende:
Nou, je hoort het. Volgens Stiggie ben jij goed te doen, P.F.
Gast, ONZ is verderop.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef feelsgoodman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Purple Rain Blazers ftw.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Met de "laser" snakeskin swoosh... zo ja,![]()
![]()
![]()
Ik ben een elle lurk girl.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
haha dacht ik ook gelijk.
tliciouz ook een elle girl?
Dat ik, als simpele stroman, de digitale incarnatie van Maarten van Rossum nog mag meemaken. Bureaugraad wat ben je toch een draakje!quote:
inderdaad mooi koppie en mooie haren.quote:
Moet je zeker ff pics postenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
HOI
[..]
ik ga ze morgen ophalen, zin in
Doe maar!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:24 schreef P.F het volgende:
Ik wil wel een foto maken maar ik voel mij een beetje een festival clown
Dat 'ik ben niet de dunste', had je er echt niet bij hoeven vermelden hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:28 schreef Xantalien het volgende:
[ afbeelding ]
Webcam kwaliteit:
Zwart t-shirt
Paarse bolero
Grijze legging
Spijkerrokje
Laarzen.
& Nee, ik ben niet de dunste. Schijt.
Jouw haar!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:58 schreef broun. het volgende:
leuk topje johnfuckinmayer! van de H&M toch, hangt ie er misschien nog?
thanks itay haha
[ afbeelding ]
todayyyyy
Dankjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:57 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat 'ik ben niet de dunste', had je er echt niet bij hoeven vermelden hoorDaar is niets van te zien! Het is lekker basic, maar het staat je leuk
Dankjequote:Op zondag 18 juli 2010 11:12 schreef Marouska het volgende:
Dat 'ik ben de dunste niet' hoef je echt niet te vermelden, trekt alleen maar de aandacht naar je eigen onzekerheden. Jij bent nu degene die de aandacht erop vestigt door je er bij voorbaat al tegen te verdedigen, terwijl je he-le-maal niet dik bent en je (dus) helemaal niets hebt om je over te moeten verdedigen. Niet jezelf omlaag halen waar dat helemaal niet nodig is, je ziet er prima uit.![]()
outfit is wel een beetje saai btw.
Beste outfit voor een meisje op een luie zondag. Geen make-up, simpele haarband, rawrrrrquote:Op zondag 18 juli 2010 11:31 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Dankje! Hm, geeft me stiekem toch wel weer wat zelfvertrouwen
. Alleen, enig idee hoe ik 'm iets minder saai kan krijgen?
Tevens op dit moment:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Nou, het is wel erg donker voor deze tijd van het jaar. Heb je geen lichtere kleuren?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:31 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Dankje! Hm, geeft me stiekem toch wel weer wat zelfvertrouwen
. Alleen, enig idee hoe ik 'm iets minder saai kan krijgen?
Tevens op dit moment:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
same herequote:Op zondag 18 juli 2010 16:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Leuk!
ben alleen niet zo'n fan van de riem...
Dat riempje is liefquote:Op zondag 18 juli 2010 19:50 schreef Provoque het volgende:
[ afbeelding ]
Dit met zwarte H&M wedges.
Sorry voor de crappy bb foto trouwens.
Leuk!quote:Op zondag 18 juli 2010 19:50 schreef Provoque het volgende:
[ afbeelding ]
leuk, maar ik vind de broek een beetje too muchquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:58 schreef broun. het volgende:
leuk topje johnfuckinmayer! van de H&M toch, hangt ie er misschien nog?
thanks itay haha
[ afbeelding ]
todayyyyy
Broek is mij ook net wat te destroyed. De kleur zelf van de broek vind ik wel tof.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:58 schreef electronique het volgende:
[..]
leuk, maar ik vind de broek een beetje too much
Ziet er leuk uit, ik snap alleen die saaie basic gympies niet. Iedereen loopt er tegenwoordig op terwijl ze mij alleen doen denken aan 5-euro-gymschoenen-van-de-scapino.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Siral het volgende:
Gister maar een bloemetjesrokje gekocht...
Zo af en toe moet ik toch ff een keertje wat ècht meisjes achtigs aan vind ik.Vroegah durfde ik dat nooit.
[ afbeelding ]
waar heb je dat broekje vandaan?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:50 schreef Provoque het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, en ik hou van simpel. En ze lopen lekker. En ik vind ze leuk. En ze waren geen 5 euro.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:13 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, ik snap alleen die saaie basic gympies niet. Iedereen loopt er tegenwoordig op terwijl ze mij alleen doen denken aan 5-euro-gymschoenen-van-de-scapino.
Er is toch wel wat leukers te vinden? (of gaat het er om dat het 'in' is?)
Ik vind ze ook leuk hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Nee, en ik hou van simpel. En ze lopen lekker. En ik vind ze leuk. En ze waren geen 5 euro.
Cuter than a textures shirtquote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Siral het volgende:
Gister maar een bloemetjesrokje gekocht...
Zo af en toe moet ik toch ff een keertje wat ècht meisjes achtigs aan vind ik.Vroegah durfde ik dat nooit.
[ afbeelding ]
Ja ik kan niet de eeuwige tomboy uit blijven hangen hea...quote:Op maandag 19 juli 2010 01:24 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Cuter than a textures shirt.. maar daar is niks mis mee.
nog net voor slapen;
[ afbeelding ]
Super leuk!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:33 schreef Marouska het volgende:
Omg omg omg m'n langverwachte panty van House of Holland is ein-de-lijk binnen:
[ afbeelding ]
top Vero Moda, rok H&M (4 euro 90 de gekste!), tas Dille & Kamille, soldatenketting River Island en 'kousen'-panty House of Holland.
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:33 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
top Vero Moda, rok H&M (4 euro 90 de gekste!), tas Dille & Kamille, soldatenketting River Island en 'kousen'-panty House of Holland.
leuk!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:33 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe ketting!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:33 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |