Ga dan ergens anders huilenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hou toch op man, dat niveau is om te huilen. Die lui verliezen met 10-0 van een B1 jongens team.
Je doelt op die oefenwedstrijd van Willem II Da van 2 jaar terug?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hou toch op man, dat niveau is om te huilen. Die lui verliezen met 10-0 van een B1 jongens team.
Vrouwenvoetbal in Nederland heeft idd nog een lange weg te gaan, hoewel jouw B1-tijd waarschijnlijk ook alweer een tijdje terug isquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:45 schreef sanger het volgende:
Ik heb zelf een keer als B1 junior tegen het NL Da team gespeeld. We wonnen makkelijk en overtuigend met 3-0 of 4-0
Het niveau van de dames van Nederland van een jaar of 10-15 geleden zegt volgens mij weinig over het niveau van de elftallen die nu aan het WK meedoen. Nederland heeft nog nooit meegedaan aan een WK en maar 1 keer aan het EK (in 2009), dus ze zijn waarschijnlijk gewoon niet zo goed als de landen die zich wel elke keer weten te kwalificeren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:45 schreef sanger het volgende:
Ik heb zelf een keer als B1 junior tegen het NL Da team gespeeld. We wonnen makkelijk en overtuigend met 3-0 of 4-0
Ik denk dat vrouwen qua fysiek kracht/conditie ongeveer gelijk zijn aan C1/B1 junioren. Tijd geleden zat die coach van het vrouwen team bij studio voetbal en die vertelde dat de A1 junioren al veelte sterk en te snel waren. Dat verschil qua fysiek kan nooit ingehaald worden en heeft niet zo heel veel te maken met de manier waarop er getraind wordt. Aangezien amateurs van de B1 vast niet beter zullen trainen dan de dames van Oranje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal in Nederland heeft idd nog een lange weg te gaan, hoewel jouw B1-tijd waarschijnlijk ook alweer een tijdje terug is![]()
Maar internationaal wordt er al redelijk op niveau gevoetbald, getuige dit WK.
Er zitten gemiddeld 9000 mensen in het stadion die voor meer sfeer zorgen dan dat monotome geblaat. Bij Duitsland - Ghana zat het stadion zelfs bijna vol.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:53 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Oh, en geen 10.000-en fans = geen sfeer....
Ten eerste speelt Nederland niet mee, ten tweede doen er geen mannenteams mee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen qua fysiek kracht/conditie ongeveer gelijk zijn aan C1/B1 junioren. Tijd geleden zat die coach van het vrouwen team bij studio voetbal en die vertelde dat de A1 junioren al veelte sterk en te snel waren. Dat verschil qua fysiek kan nooit ingehaald worden en heeft niet zo heel veel te maken met de manier waarop er getraind wordt. Aangezien amateurs van de B1 vast niet beter zullen trainen dan de dames van Oranje.
Het verschil is gewoon te groot, en daarom is het niveau zoveel minder als bij de kerels.
Ik had vroeger in de D1 en kort in de C1 ook een meisje in mijn team die nu voor Twente speelt. Het verschil qua fysiek was bij de D1 nog niet zo groot, daar kon ze nog prima mee komen. Echter moest ze er bij de C1 mee stoppen omdat het gewoon te hard werd, is gelukkig toen bij Twente gaan voetballen.
Het ging over het belabberde niveau...quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:49 schreef Symer het volgende:
[..]
Er zitten gemiddeld 9000 mensen in het stadion die voor meer sfeer zorgen dan dat monotome geblaat. Bij Duitsland - Ghana zat het stadion zelfs bijna vol.
[..]
Ten eerste speelt Nederland niet mee, ten tweede doen er geen mannenteams mee.
Van Oranje en FC Twente. Geen van beide doen mee aan dit toernooi.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het ging over het belabberde niveau...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
is dit ook online te kijken ergens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |