Zat ik ook aan te denken, nu maar hopen dat ze Fok niet lezenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:38 schreef Yankee het volgende:
kut man SuperHer0, sterkte!
Wat betreft die verzekering, alsof de verzekeraar weet wanneer en waar jij dit ongeluk hebt gehad. Je kunt prima zeggen dat het tijdens een training o.i.d. gebeurd is, hetgeen veel wedstrijdrenners doen wanneer ze onderuit gegaan zijn
Nee, dat kunnen ze niet (als het goed is, medisch geheim en zo).quote:Op zondag 18 juli 2010 14:21 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, nu maar hopen dat ze Fok niet lezen![]()
Nadeel is dat ik wel in het ziekenhuis ben opgenomen. Ik weet niet of ze kunnen zien dat ik zaterdag in het ziekenhuis ben geweest? Maar eens over nadenken.
Hij kan nog 40gram lichter. De bidonhouders zijn nu 41gram. ALs ik nu carbon bidonhouders koop van 21 gram bespaar ik wederom 40 gram! Helaas wel een investering nodig van 150 euroquote:
Knap ding, ik moet wel nog even wennen aan die zadelbuis. Waarom de keuze voor een aeroframe?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:29 schreef Superher0 het volgende:
foto's van de nieuwe fiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog met Easton AE90 Earo wielen want de SHimano Dura Ace WH7850CL24 wielen staan nog in backorder. Fiets is net 8,2kg en met de Dura Ace wielen zal het net 8kg worden. Het is een aerofiets, geen klimfiets maar klimmen moet er ook wel mee lukken.
Snelheid, sprints, rijden in koers. Ook stijf, ook daarom voor stijvere wielen gekozen. Hopelijk ben ik morgen genoeg hersteld om een stukje te rijden. Voel me al stukken beter, last van de rug en borst. Maar ben al weer mobieler dan gisteren. Ook wat minder last van hoofdpijn. Goed slapen en dan moet ik morgen toch al weer een stuk jonger zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 15:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Knap ding, ik moet wel nog even wennen aan die zadelbuis. Waarom de keuze voor een aeroframe?
Volgens mij heb je in de koers niet zo heel veel baat bij een aeroframe. Grootste deel van de tijd zit je toch in de wielen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:20 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Snelheid, sprints, rijden in koers. Ook stijf, ook daarom voor stijvere wielen gekozen. Hopelijk ben ik morgen genoeg hersteld om een stukje te rijden. Voel me al stukken beter, last van de rug en borst. Maar ben al weer mobieler dan gisteren. Ook wat minder last van hoofdpijn. Goed slapen en dan moet ik morgen toch al weer een stuk jonger zijn
En hoe was het daar?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef JortK het volgende:
Ook weer present na mijn avontuur in de verdon
H`e wat vervelend. Verzekering gaat dit redelijkerwijs niet uitbetalen. Wie is er immers bereid om premi te betalen voor onoplettendheid van anderen na het laten lopen? Die premie zou oplopen richting de prijs van een fiets.quote:
Kwestie van voldoende gewicht? Met 2 m en bijna 100 kg doet wind mij ook merkbaar minder dan mijn metgezellen. Vertikaal ben je dan natuurlijk wel het haasje.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:05 schreef marcodej het volgende:
Vanochtend 110km gereden, eigenlijk voor het eerst weer een 100+rit sinds de Elfstedentocht. Ging aardig, lekker weer. Venijn zat in de staart, vanaf km 85 was het 10km alleen maar rechtdoor langs de Ringvaart met wind vol op kop. En er zijn dus van die beesten die dat goed kunnen en tegen de 40 met wind tegen kunnen rijden... Poeh, was blij dat ik half op het kantje in het wiel kon blijven. Volgens mij zaten er 6 van de 8 in zijn wiel te spartelen.Zijn echt van die tempobeulen.
Ik kan dat gewoon niet, stoempen tegen de wind in.
Inderdaad, het zijn altijd van die zware kerels. Ben zelf meer van het postuur Gesink, tenger dus. Je zou dan ook zeggen dat ik aardig omhoog moet kunnen, maar dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:13 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Kwestie van voldoende gewicht? Met 2 m en bijna 100 kg doet wind mij ook merkbaar minder dan mijn metgezellen. Vertikaal ben je dan natuurlijk wel het haasje.
Hmm oke, ja ik zag het op foto's van fietsevenementen. Bijvoorbeeld op deze en deze. Daar lijkt het echt of er iets van een broek nog onder zit (of het zijn gewoon hele lange beenstukkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:36 schreef No-P het volgende:
De meeste zullen beenstukken aan hebben gehad. Een broek onder de koersbroek zal gaan schuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |