abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juli 2010 @ 13:38:35 #126
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_84196431
kut man SuperHer0, sterkte!

Wat betreft die verzekering, alsof de verzekeraar weet wanneer en waar jij dit ongeluk hebt gehad. Je kunt prima zeggen dat het tijdens een training o.i.d. gebeurd is, hetgeen veel wedstrijdrenners doen wanneer ze onderuit gegaan zijn
.
  zondag 18 juli 2010 @ 14:21:59 #127
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_84197926
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:38 schreef Yankee het volgende:
kut man SuperHer0, sterkte!

Wat betreft die verzekering, alsof de verzekeraar weet wanneer en waar jij dit ongeluk hebt gehad. Je kunt prima zeggen dat het tijdens een training o.i.d. gebeurd is, hetgeen veel wedstrijdrenners doen wanneer ze onderuit gegaan zijn
Zat ik ook aan te denken, nu maar hopen dat ze Fok niet lezen
Nadeel is dat ik wel in het ziekenhuis ben opgenomen. Ik weet niet of ze kunnen zien dat ik zaterdag in het ziekenhuis ben geweest? Maar eens over nadenken.
Superhero to the rescue!
pi_84197977
quote:
Op zondag 18 juli 2010 14:21 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Zat ik ook aan te denken, nu maar hopen dat ze Fok niet lezen
Nadeel is dat ik wel in het ziekenhuis ben opgenomen. Ik weet niet of ze kunnen zien dat ik zaterdag in het ziekenhuis ben geweest? Maar eens over nadenken.
Nee, dat kunnen ze niet (als het goed is, medisch geheim en zo).
Tenzij het dezelfde verzekeringsmaatschappij is.
  zondag 18 juli 2010 @ 14:29:39 #129
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_84198182
foto's van de nieuwe fiets:




Nu nog met Easton AE90 Earo wielen want de SHimano Dura Ace WH7850CL24 wielen staan nog in backorder. Fiets is net 8,2kg en met de Dura Ace wielen zal het net 8kg worden. Het is een aerofiets, geen klimfiets maar klimmen moet er ook wel mee lukken.
Superhero to the rescue!
pi_84198281
8 kg is licht genoeg.
  zondag 18 juli 2010 @ 14:35:37 #131
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_84198374
quote:
Op zondag 18 juli 2010 14:32 schreef Wombcat het volgende:
8 kg is licht genoeg.
Hij kan nog 40gram lichter. De bidonhouders zijn nu 41gram. ALs ik nu carbon bidonhouders koop van 21 gram bespaar ik wederom 40 gram! Helaas wel een investering nodig van 150 euro Dus denk dat ik dat maar niet doe
Superhero to the rescue!
pi_84198415
Campa Neutron wieltjes eronder stoppen
  zondag 18 juli 2010 @ 14:37:27 #133
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84198432
kut man, weet hoe het is om hard te crashen en in de lappenmand te geraken. veel sterkte!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_84199994
Lekker klapper zeg Al wat verbetering in de gesteldheid na een nachtje slaap of alleen maar stijver geworden?

Vrijdag iig te ver gefietst, ingesteld op max 3uur zowel qua snelheid als qua voeding maar uiteindelijk 5 uur gefietst Wel wat bijgevoerd onderweg maar voelde vandaag wel dat ik nog niet hersteld was, deed best pijn. Daarbij ook nog de vraag; door t lange zitten heb ik wat last van m'n zitvlak en dat resulteerd nu ook in wat voelt als opgezwollen bultjes waar ook t meeste pijn achter zit. Wat is t en zijn er manieren om t te voorkomen behalve meer trainen?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_84199996
quote:
Op zondag 18 juli 2010 14:29 schreef Superher0 het volgende:
foto's van de nieuwe fiets:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu nog met Easton AE90 Earo wielen want de SHimano Dura Ace WH7850CL24 wielen staan nog in backorder. Fiets is net 8,2kg en met de Dura Ace wielen zal het net 8kg worden. Het is een aerofiets, geen klimfiets maar klimmen moet er ook wel mee lukken.
Knap ding, ik moet wel nog even wennen aan die zadelbuis. Waarom de keuze voor een aeroframe?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 18 juli 2010 @ 16:20:45 #136
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_84201408
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:28 schreef marcodej het volgende:

[..]

Knap ding, ik moet wel nog even wennen aan die zadelbuis. Waarom de keuze voor een aeroframe?
Snelheid, sprints, rijden in koers. Ook stijf, ook daarom voor stijvere wielen gekozen. Hopelijk ben ik morgen genoeg hersteld om een stukje te rijden. Voel me al stukken beter, last van de rug en borst. Maar ben al weer mobieler dan gisteren. Ook wat minder last van hoofdpijn. Goed slapen en dan moet ik morgen toch al weer een stuk jonger zijn
Superhero to the rescue!
pi_84201436
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:20 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Snelheid, sprints, rijden in koers. Ook stijf, ook daarom voor stijvere wielen gekozen. Hopelijk ben ik morgen genoeg hersteld om een stukje te rijden. Voel me al stukken beter, last van de rug en borst. Maar ben al weer mobieler dan gisteren. Ook wat minder last van hoofdpijn. Goed slapen en dan moet ik morgen toch al weer een stuk jonger zijn
Volgens mij heb je in de koers niet zo heel veel baat bij een aeroframe. Grootste deel van de tijd zit je toch in de wielen.
  zondag 18 juli 2010 @ 17:15:31 #138
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_84204006
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef JortK het volgende:
Ook weer present na mijn avontuur in de verdon
En hoe was het daar?
  zondag 18 juli 2010 @ 18:32:06 #140
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_84205352
Superhero, klinkt als een beste smak. Bij mijn oude werk heb ik ook enkele ongevallen gezien van wielrenners. Dan weet je wel weer waarom je die helm draagt en schrik je toch behoorlijk. Gelukkig dat het letsel meevalt. De schik zal er nog wel goed in zitten.

Volgende week zit ik bij Praag. Waarschijnlijk gaan we daar nog een dagje fietsen. Weet iemand in welke regio het een beetje mooi fietsen is en of het daar een enigszins veilig fietsen is? Ik fiets met 1 redelijke wielrenner en 1 redelijk onervaren fietser, dus het moet denk ik niet al te zwaar worden. Ik denk dat het voornamelijk de Elba volgen wordt.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_84208107
Vanochtend 110km gereden, eigenlijk voor het eerst weer een 100+rit sinds de Elfstedentocht. Ging aardig, lekker weer. Venijn zat in de staart, vanaf km 85 was het 10km alleen maar rechtdoor langs de Ringvaart met wind vol op kop. En er zijn dus van die beesten die dat goed kunnen en tegen de 40 met wind tegen kunnen rijden... Poeh, was blij dat ik half op het kantje in het wiel kon blijven. Volgens mij zaten er 6 van de 8 in zijn wiel te spartelen. Zijn echt van die tempobeulen.

Ik kan dat gewoon niet, stoempen tegen de wind in.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_84208277
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:20 schreef Superher0 het volgende:
H`e wat vervelend. Verzekering gaat dit redelijkerwijs niet uitbetalen. Wie is er immers bereid om premi te betalen voor onoplettendheid van anderen na het laten lopen? Die premie zou oplopen richting de prijs van een fiets.
pi_84208371
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:05 schreef marcodej het volgende:
Vanochtend 110km gereden, eigenlijk voor het eerst weer een 100+rit sinds de Elfstedentocht. Ging aardig, lekker weer. Venijn zat in de staart, vanaf km 85 was het 10km alleen maar rechtdoor langs de Ringvaart met wind vol op kop. En er zijn dus van die beesten die dat goed kunnen en tegen de 40 met wind tegen kunnen rijden... Poeh, was blij dat ik half op het kantje in het wiel kon blijven. Volgens mij zaten er 6 van de 8 in zijn wiel te spartelen. Zijn echt van die tempobeulen.

Ik kan dat gewoon niet, stoempen tegen de wind in.
Kwestie van voldoende gewicht? Met 2 m en bijna 100 kg doet wind mij ook merkbaar minder dan mijn metgezellen. Vertikaal ben je dan natuurlijk wel het haasje.
pi_84208485
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:13 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Kwestie van voldoende gewicht? Met 2 m en bijna 100 kg doet wind mij ook merkbaar minder dan mijn metgezellen. Vertikaal ben je dan natuurlijk wel het haasje.
Inderdaad, het zijn altijd van die zware kerels. Ben zelf meer van het postuur Gesink, tenger dus. Je zou dan ook zeggen dat ik aardig omhoog moet kunnen, maar dat weet ik eigenlijk niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 18 juli 2010 @ 20:21:21 #145
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84208708
Vandaag met groepje gefietst.. ging erg lekker, veel kopwerk gedaan, sprintjes gewonnen enzo.. was erg leuk. 80km, terug met 32,7 op de teller gemiddeld.
pi_84210376
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:36 schreef No-P het volgende:
De meeste zullen beenstukken aan hebben gehad. Een broek onder de koersbroek zal gaan schuren.
Hmm oke, ja ik zag het op foto's van fietsevenementen. Bijvoorbeeld op deze en deze. Daar lijkt het echt of er iets van een broek nog onder zit (of het zijn gewoon hele lange beenstukken ). Hetzelfde met de shirts, daar lijkt ook gewoon een shirt nog onder te zitten. Maar dat lijkt me "logischer" omdat daar geen zeem in zit natuurlijk .

@Superher0: Wow, klinkt heftig, sterkte ermee .
  FOK!fotograaf zondag 18 juli 2010 @ 21:03:52 #147
73911 ultra_ivo
pi_84210507
De beenstukken lopen tot halverwege de koersbroek door.
  maandag 19 juli 2010 @ 11:03:55 #148
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_84226515
Als ze niet over elkaar heen gingen, zou je al snel krijgen dat de randen gaan kruipen, en dat je dan dus met 'kieren' zit...niet leuk als het koud is
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 19 juli 2010 @ 11:15:02 #149
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84226867
Ik begin echt verslaafd te raken aan het racefietsen trouwens..
  maandag 19 juli 2010 @ 11:20:45 #150
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_84227071
@oksel waar had je nou zondag ggereden? welke tocht?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')