ik kom niet meer op mijn xbox dus stuur jij mij anders een invitequote:Op maandag 19 juli 2010 21:05 schreef FUUUU het volgende:
Alle Xbox users voeg me aub toe, zoek meer mensen om mee te mw2'en.![]()
User: Lordwaus
Nice! Fijne vakantie man.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:47 schreef Muchachooo het volgende:
sorry, moet spullen pakken, we rijden morgenvroeg aan naar Venetië
Zometeen even doen ga toch nog even knallenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:05 schreef FUUUU het volgende:
voeg je morgen wel ff toequote:Op maandag 19 juli 2010 21:05 schreef FUUUU het volgende:
Thanks voor de tip heb nu ff via imageshack gehost.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:08 schreef KaMo het volgende:
Je moet wel even het plaatje opslaan en extern hosten, want nu laat hij gewoon de laatst gemaakte zien (dat is momenteel die van mij)
[ afbeelding ]
PS3 trouwens
Hoe de neuk is dat tijdens een potje domination campen?quote:
Bij Domination camp ik echt gewoon nooit... Ik ren altijd rond van naar b en naar c, dan weer terug naar a... etc... Schiet echt wel op voor de punten, elke keer 150!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe de neuk is dat tijdens een potje domination campen?Stil zitten in een hoekje met je aim op de vlag en je vinger op de trekker. Dat is campen
Ja, het ligt eraan inderdaad..... als we dik aan het ownen zijn doe ik dat ook wel ja....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Ach dat verschilt, soms ren ik van vlag naar vlag om te capturen en soms ga ik een vlag verdedigen door er in de buurt rondjes te rennen en alle standaard schuil-aanloopplekjes af te gaan op zoek naar attackers
http://tinyurl.com/2wjrqv9quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, het ligt eraan inderdaad..... als we dik aan het ownen zijn doe ik dat ook wel ja....
Hoe krijgen jullie hier je callsign zo duidelijk? gewoon een foto????
haha dat soort scores haal ik bij hoge uitzondering, heb volgens mij pas 5 tot 10x zoiets gehad sinds ik MW2 speel...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:46 schreef biertank het volgende:
Gister lekker potje op Carnival 61-?-6.
Voor jullie pro's is dat vast standaard, maar ik kom meestal niet verder dan 30 a 40kills verschillend aantal keer dood.
Had uit eindelijk 2x chopper gunnerjammer dat het potje was afgelopen anders had ik nog iets hoger kunnen komen.
Nee...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:19 schreef Phrits het volgende:
Als ik naar de derde prestige ga hè, gaat de teller van al die speciale prestige-challenges dan ook weer naar 0?
nope, tenzij je ze al gehaald heb, dan kan je weer opnieuw (je behoud je title)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:19 schreef Phrits het volgende:
Als ik naar de derde prestige ga hè, gaat de teller van al die speciale prestige-challenges dan ook weer naar 0?
Voeg mij maar toe,quote:Op maandag 19 juli 2010 21:05 schreef FUUUU het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:11 schreef Muchachooo het volgende:
anyway, ik ben op vakantie, later allemaal!!
Akkoord!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:50 schreef meg1983 het volgende:
Ik ben bijna alleen nog maar qscope en noscope aan het spelen met private match, ik begin er steeds beter in te worden, gister even online proberen te qscopen daar moet ik nog even voor oefenen.
Blijft een vet gezicht een Qscope, headshot, longshot tegelijk en dan hopen dat ie zijn killcame even bekijkt.
Als er iemand zin heeft om mee te doen vanavond na 20:00 HurtGro op de xdoos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |