het probleem is denk ik 'tijd' Huntelaar zal alleen voor Ajax kiezen als er echt geen betere aanbiedingen zijn. Dus dan zitten we nog tot eind augustus in de onzekerheid of we wel een vervanger hebben voor suarez (als die vetrokken is)quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:27 schreef patrickt37 het volgende:
Suarez verkopen, en Huntelaar terug halen. Of zit ik nu te dagdromen?
quote:Ajax doelwit Rosales niet te koop
Ajax en FC Twente hebben zich bij de zaakwaarnemer van Roberto Rosales gemeld. Daarnaast liggen Benfica en een Bundesliga-club op de loer. Zijn huidige werkgever AA Gent vernam echter nog niets van die clubs en heeft bovendien slecht nieuws.
'Officieel heb ik nog niets gehoord. We willen Rosales ook niet verkopen en hebben zijn optie tot 2012 gelicht', vertelt Michel Louwagie, manager van AA Gent, aan Het Laatste Nieuws. 'Het moet maar eens gedaan zijn met onze spelers in België veel te goedkoop te verkopen.'
'Die Nederlanders komen af met belachelijke prijzen. Bryan Ruiz hebben we ook te goedkoop verkocht', vervolgt Louwagie. 'Het kleine AA Gent bestaat niet meer. We zijn het al iets grotere AA Gent en dat moet geen spelers meer verkopen. Zo heb ik het een tijdje geleden ook tegen de manager van Rosales gezegd: Rosales is niet te koop.'
Wat een ongelofelijke mongolen. Podolski kopen. Die gasten snappen er echt helemaal niets van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:27 schreef patrickt37 het volgende:
Galliani: 'Verkoop Huntelaar biedt meer financiële mogelijkheden'
Galliani: 'Verkoop Huntelaar biedt meer financiële mogelijkheden'
Donderdag, 15 juli 2010 om 10:09 | Live wedden op alle 65 WK wedstrijden
Een vertrek van Klaas-Jan Huntelaar bij AC Milan lijkt steeds dichterbij te komen. De Italiaanse club heeft na de interesse voor Zlatan Ibrahimovic en Luis Fabiano nu Lukas Podolski hoog op het verlanglijstje staan. De Duits international kan echter alleen komen als Milan Huntelaar verkoopt, zo laat vice-voorzitter Adriano Galliani weten.
/
“Podolski kan komen op één voorwaarde”, zei Galliani tegen Sky Italia. “De verkoop van Huntelaar naar de Premier League opent in financieel opzicht verschillende scenario's.” De voormalig Ajacied zou in belangstelling staan van Aston Villa en Tottenham Hotspur. De vraag is of de twee Engelse clubs bereid zijn om aan de vraagprijs van vijftien miljoen euro te voldoen.
Duits international Podolski staat op basis van een goed WK in belangstelling van Milan. De 25-jarige aanvaller stond afgelopen seizoen onder contract bij 1. FC Köln, waar hij met twee doelpunten in 28 competitieduels een moeizaam jaar kende. Toch wil de club uit de Bundesliga ongeveer twaalf miljoen euro hebben voor de aanvaller.
Suarez verkopen, en Huntelaar terug halen. Of zit ik nu te dagdromen?
unireaquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef MassimO het volgende:
Morgen de loting , ben heel benieuwd wie we loten.
4quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:09 schreef Bazenbaas het volgende:
Hoeveel wedstrijden spelen jullie nou voor je mee kan doen aan het uiteindelijke hoofdtoernooi ?
Je hebt helaas gelijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:13 schreef Bazenbaas het volgende:
[..]
'
Dus 2 wedstrijden
Hmmmm , normaal gesproken zouden 2 wedstrijden al onhaalbaar zijn lol
Niet als de selectie compleet blijftquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je hebt helaas gelijkMaar goed, laten we hoopvol blijven.
Onzin, iedereen is te koop, ze proberen alleen de prijs natuurlijk op te drijven.quote:
Ik zie liever Dembele komen, dan onze Marokkaanse vriend eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er gaan nu geruchten dat PSV er met El'hamlap vandoor gaat.
Als opvolger van suarez zou het zeker niet verkeerd zijn...quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dembele scoort veelte weinig voor een Ajax spits.
Bij AZ staat hij ook verkeerd. Als hij bij Ajax centraal gaat lopen zal hij genoeg kansen gaan krijgen, zeker in thuiswedstrijden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dembele scoort veelte weinig voor een Ajax spits.
Zou hij 2spitsen kunnen spelen met suljemani?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij AZ staat hij ook verkeerd. Als hij bij Ajax centraal gaat lopen zal hij genoeg kansen gaan krijgen, zeker in thuiswedstrijden.
Zou wellicht kunnen. Maar ook na de komst van een Dembele vind ik onze voorhoede nog wat karig, en zou nog zeker een buitenspeler bij moeten komen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zou hij 2spitsen kunnen spelen met suljemani?
quote:FC Horst – AFC Ajax
Donderdag 15 juli 19.30 uur
want?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Opmerkelijk dat Sulejmani nummer 7 heeft gekregen.
ik denk ook zeker dat hij nog een goede 2e kans krijgt. Jol is de laatste tijd niet negatief over hem....quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
want het spreekt vertrouwen uit, lijkt me vrij duidelijk
quote:Rugnummers Ajax-selectie seizoen 2010 - 2011
Keepers:
1. Maarten Stekelenburg
12. Kenneth Vermeer
30. Jeroen Verhoeven
34. Marco Bizot
Verdedigers:
2. Gregory van der Wiel
3. Toby Alderweireld
4. Jan Vertonghen
5. Vurnon Anita
17. Daley Blind
23. Oleguer
29. Thimothée Atouba
32. Nicolai Boilesen
Middenvelders
6. Eyong Enoh
8. Christian Eriksen
10. Siem de Jong
11. Urby Emanuelson
15. Nicolás Lodeiro
18. Rasmus Lindgren
20. Demy de Zeeuw
22. Ismaïl Aissati
25. Mitchell Donald
26. Jan-Arie van der Heijden
27. Jeffrey Sarpong
28. Roly Bonevacia
Aanvallers
7. Miralem Sulejmani
16. Luis Suarez
21. Hyun Jun Suk
24. Marvin Zeegelaar
31. Darko Bodul
33. Aras Özbiliz
Oké, thanks, wedstrijd begint om 19.30 uurquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
twitter van ajaxlife lijkt me
edit: zie nog niks erop staan http://twitter.com/ajaxlife
Bodul #9, Ozbiliz flank speler, Bizot keeper en bonevacia middenvelder of verdedigerquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ik denk ook zeker dat hij nog een goede 2e kans krijgt. Jol is de laatste tijd niet negatief over hem....
complete lijst:
[..]
waar spelen:
28. Roly Bonevacia
31. Darko Bodul
33. Aras Özbiliz
34. Marco Bizot
quote:Opstelling Ajax: Vermeer; Blind, Oleguer, Alderweireld, Anita; Enoh, Eriksen, Vertonghen; Sulejmani, De Jong, Urby.
Merkte ik al eerder op bij een oefenwedstrijd. Een eventuele transfer van Suarez zou een in top vorm verkerende Micky wel op kunnen vangen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:11 schreef wolferl het volgende:
Sulejmani is erg gretig, en schijnt erg fit te ogen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Merkte ik al eerder op bij een oefenwedstrijd.
quote:Sulejmani probeert twee keer een hakbal en scheurt niet eens een hamstring.
1-17 met een doorgebroken Ozbiliz die werd neergehaald, geen rode kaart overigens voor de tegenstander.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:09 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me niet heugen dat het ooit meer dan 20 goals werd. Zou het gaan lukken?
Conclusie: FC Horst is geen partij voor Ajaxquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef donroyco het volgende:
FC Horst - Ajax 1-21
De Jong (7x), Sulejmani (2x), Ozbiliz (2x), Donald (2x), Eriksen, Enoh, Emanuelson, Alderweireld, Sarpong, Aissati
Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:41 schreef KoningKlabanus het volgende:
FC Horst schaar ik toch een beetje in het rijtje De Graafschap, Willem II en Feyenoord. Op zich een mooie uitslag dus
Jij bent dus echt geen Ajax-fan hèquote:
Zeg kom ff onder je steen vandaagquote:
Ik lees net dat hj in 2009 al heeft getekendquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zeg kom ff onder je steen vandaag
Hij kwam aanlopen en moest een trainingspakkie aan doen van Meneer Jol. Sindsdien draagtie hem continuequote:
Zelfs af en toe al licht positief. Ik zou het Micky wel gunnen dat hij een tweeden kans krijgt, ik ben ervan overtuigd dat hij het kan. Zeker als Jol hem dan af en toe ook nog even een aai over de bol geeft dan gaat het helemaal goed komen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ik denk ook zeker dat hij nog een goede 2e kans krijgt. Jol is de laatste tijd niet negatief over hem....
Ozbiliz komt van Jong Ajax, linker aanvallende middenvelderquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef Catch22- het volgende:
wie is die Ozbiliz en wie heeft/hoe is Sulejmani weer aan het ballen gekomen? Shrink? Meds? Jol die boos werd?
Een linksbuiten dus, hij verving Urby.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef Catch22- het volgende:
en kan mensen voorbijspelen dus, of was dat omdat de tegenstander zo slecht was?
En een middenvelder, pfieuw, die hadden we nog niet. Kan hij niet linksbuiten?
quote:Ajax wil Braafheid niet
Ajax ziet weinig in een aanvullend aanbod van Bayern München om Edson Braafheid in de transferdeal met Van der Wiel te betrekken. Met Braafheid als wisselgeld zou Bayern een deel van de transfersom weg kunnen strepen. Dat heeft de voorkeur van Bayern-preses Rummenigge.
Braafheid, die nog inviel in de WK-finale, verdient in München een salaris dat Ajax nooit wil betalen.
Van de afwezige WK-ganger van der Wiel is het niet zeker of hij nog een wedstrijd in het shirt van Ajax te bewonderen is. Eerder deze week werd de verregaande belangstelling van Bayern München bekend. Van der Wiel heeft geen haast om zelf in te gaan op de interesse vanuit München.
Barcelona
De verdediger houdt zijn opties al een tijdje open. Hij weet dat hij ook bij FC Barcelona op de wensenlijst staat. De kampioen van Spanje heeft Ajax echter onlangs gemeld dat het niet het geld in kas heeft om nu fors te investeren in een rechtsback.
In de tussentijd zal de transfer van in totaal bijna 20 miljoen euro tussen Ajax en Bayern nog niet definitief worden afgerond. Van der Wiel kan bij Ajax meedoen aan de voorronde van de Champions League en bij een eventuele transfer voor zijn nieuwe club ook nog in het hoofdtoernooi van de Champions League uitkomen.
AD Sportwereld
quote:Jol: 'Nummer 9 eerste prioriteit'
Met het vertrek van Marko Pantelic, Dennis Rommedahl en wellicht ook Gregory van der Wiel vallen er gaten binnen het elftal van Ajax. De eerste prioriteit van Martin Jol is het zoeken van een nieuwe nummer negen. Een blik op de lijst met definitieve rugnummers voor het komende seizoen leert dat Ajax nummer negen ook nog niet heeft vergeven.
Vervanger
Vorig jaar luisterde de oplossing naar de naam Marko Pantelic. De Serviër heeft nog geen nieuwe club, maar het is desondanks nog maar zeer de vraag of hij komend seizoen toch voor Ajax voetbalt. "Pantelic is er niet meer en we zoeken een vervanger," verklaarde Martin Jol na afloop van de oefenwedstrijd tegen FC Horst aan onder meer Ajaxlife.nl.
Misschien wordt het vizier daarna op een nieuwe rechtsback gelegd. "Als Ajax en Bayern München een akkoord sluiten, vertrekt ook Van der Wiel. Komt er geen akkoord, dan zie ik hem graag terug. Anders moeten we ook voor hem een vervanger zoeken."
Na het vertrek van Rommedahl en Kennedy Bakircioglu zijn er niet veel spelers meer over voor de positie van rechtsbuiten. Jeffrey Sarpong is een optie. Een nieuwe rechtsbuiten heeft voor Jol desondanks minder prioriteit dan een spits en een rechtsback.
Zoals Utrecht gister.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lijkt me prima, thuis flink huishouden en uit gewoon achteroverleunen
Andere niet-geplaatste winnaars van de niet-kampioenengroep. Weet zo uit mijn hoofd niet precies wie dat allemaal zijn, maar ik dacht dat de Spurs er i.i.g. bijzaten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:35 schreef Zwansen het volgende:
Wie kan Ajax loten als ze winnen van PAOK dan?
Klopt niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:43 schreef wolferl het volgende:
De vijf clubs die Ajax kan tegenkomen in de volgende en laatste K.O. fase.
Tottenham Hotspur
Sevilla
Sampdoria
Werder Bremen
Auxerre
Ik ook, dit moet wel te doen zijn.quote:
Braga of Auxerre aubquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:56 schreef Slechtweervandaag het volgende:
[..]
Klopt niet.
Als alle geplaatste ploegen doorgaan (het 'slechtste' of moeilijkste scenario dus) zou Ajax uit kunnen komen tegen:
Fenerbache
Dinamo Kiev
Sporting Braga
Sampdoria
Auxerre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |