quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
De krant is vandaag het lezen niet waard met al dat dierenleed
Jij moet ook werken!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
De krant is vandaag het lezen niet waard met al dat dierenleed
Kijk, met jou kan je pratenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb 2007, maar kan er echt niet mee omgaan![]()
2003 <3
Die goeie ouwe tijd
Office 2010quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Eind dit jaar komt de Millennium Falcon in Legoquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*haalt kist met lego onder zijn bed vandaan*
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eind dit jaar komt de Millennium Falcon in Lego
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eind dit jaar komt de Millennium Falcon in Lego
Ja stom hequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
waarna de huidige doelgroep van lego zegt: de watte?
quote:
cool!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
In Keulen hebben ze een hele gave LEGO winkel. Kon je ook gewoon losse blokjes kopen, gewoon per gram. Alsof je snoep aan het scheppen was
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja stom he
Ik heb een Ackbar Lego sleutelhanger
dat is wel heul tofquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
In Keulen hebben ze een hele gave LEGO winkel. Kon je ook gewoon losse blokjes kopen, gewoon per gram. Alsof je snoep aan het scheppen was
Van it's a Fiesta heb ik een sleutelhangerquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat nu al bekend?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:14 schreef Greys het volgende:
Géén Thomas Berge naar het songfestival voor Nederland![]()
![]()
![]()
Dit is een heuglijke dag!
De 3Js weten er vast iets meer van te maken en het wordt in elk geval geen doorsnee TROS Frans Bauer deuntje
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat nu al bekend?Ik dacht vanavond
niet als Pierre een nummer voor ze gaat schrijvenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:14 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
De 3Js weten er vast iets meer van te maken en het wordt in elk geval geen doorsnee TROS Frans Bauer deuntje
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Daniël Dekker zei het net op de radio begreep ik
In dat ene topic in SHO las ik dat!
Gister zei Giel het ook op de radio en toen zei één van de J's dat ie van niks wistquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Daniël Dekker zei het net op de radio begreep ik
In dat ene topic in SHO las ik dat!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gister zei Giel het ook op de radio en toen zei één van de J's dat ie van niks wist
Oh, was je weg?quote:
Salarisverhoging? Of over je studie?quote:
Vertel straks wel een stukkie, eerst even iets doen en verkassen naar andere locatiequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Salarisverhoging? Of over je studie?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gister zei Giel het ook op de radio en toen zei één van de J's dat ie van niks wist
Het was wel een kneusje hoorquote:
Nou, vertelquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:14 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef tombolafan het volgende:Ik hoef de aanslag van die meneer niet te betalen
Duh, maar nu zegt die meneer van de gemeente het ook
Ja dat dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu![]()
[..]
Greys helemaal blij![]()
En leuk dat ze zelf gaan schrijven en we kunnen kiezen.
![]()
Kan ESF niet alvast open, ik heb al weer helemaal zin![]()
Awquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
crosspostje:
OMNOMNOMNOMNOM
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
beetje rozig rood is het geloof ik wel ja
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het bleef bij likken, fruit is eng jeweets
behalve bananen, die eet hij echt
Hij heeft natuurlijk ook maar een mini snavel en ook nog geen puntigequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
nee, hij likt er wel aan
hard bijten in fruit is eng
Ik zat er wel ook aan te denken jaquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet als Pierre een nummer voor ze gaat schrijven
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, ik was al bang voor een sjajajie sjajaja
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, ik was al bang voor een sjjjajjjajjjie sjjjajjjajjja
quote:
quote:
Zie CPRquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Je houdt niet zo van de 3Js?
Of je had juist altijd al een Jee willen zijn?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ze hebben (logisch!) als eis gesteld dat ze gewoon een nummer van hen zelf mogen zingenDus ze gaan er zelf vijf schrijven, ze schrijven altijd alles zelf, en daar mag het publiek er dan eentje van kiezen geloof ik
Wat het ook wordt, in elk geval geen Bauer-sound
Tis (uiteraard) niet echt mijn ding, maar ik kan het toch wel waarderen. En vind het iig vele malen beter dan Sha-la-liequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Het is een beetje Tom Dice, die Belg met die gitaar van dit jaar, maar dan keer drie
Het moet je smaak zijn, maar het is in elk geval geen doorsnee TROS- of Palingsound.
Ik vind het wel een goede tussenweg tussen tóch Nederlandstalig, maar toch 'anders'.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis (uiteraard) niet echt mijn ding, maar ik kan het toch wel waarderen. En vind het iig vele malen beter dan Sha-la-lie
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Het is een beetje Tom Dice, die Belg met die gitaar van dit jaar, maar dan keer drie
Het moet je smaak zijn, maar het is in elk geval geen doorsnee TROS- of Palingsound.
Ik vind het wel een goede tussenweg tussen tóch Nederlandstalig, maar toch 'anders'.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het echt 3 keer niks, kruising Paling / Blof.
Maar toch hoop ik dat ze ook iets schrijven wat goed bij het Songfestival past
En toch ben ik nog trots op Sienekequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
En dat het geen 'gekkigheid' is dat we gaan sturen
3J's & 1Pquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Je houdt niet zo van de 3Js?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch ben ik nog trots op Sieneke![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, zeker!
Maar ik was een beetje bang dat we dit jaar zouden doorslaan in de idioterie... omdat Sieneke niets werd dat we dan maar iets idioots zouden sturen ofzo. Gelukkig is het niet het geval
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ik ook blij om ben, dat we niet weer een paar "acts" sturen zoals afgelopen keer, met een vage puntentelling.
Althans, als er nou echt 3 leuke popacts komen, maar het blijft de TROS, dus nee dit is leuk zo... zelf schrijven en kiezen
Al twijfel ik altijd over het stemmen en hoop ik dat doorgaat wat "wij" thuis als kiezer willen, maar zo makkelijk gaat dat ws niet, maar dat zien we dan wel weer![]()
Ja, en dan moeten de 3 J's maar 5 net-zo-leuke-mooie nummers schrijvenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook ja... toen ik las 'vakjury' dacht ik alweer aiiiiiiii
Als het publiek dan ook maar een grote(re) stem krijgt
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:19 schreef Goodbye het volgende:
VAAAAKAAAAANTIEEEEEE![]()
![]()
Nouja, over een half uur dan, maar ik heb geen werk meerKan helaas niet al weg, want ik ben de enige nog voor de telefoon
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:19 schreef Goodbye het volgende:
VAAAAKAAAAANTIEEEEEE![]()
![]()
Nouja, over een half uur dan, maar ik heb geen werk meerKan helaas niet al weg, want ik ben de enige nog voor de telefoon
quote:
Is goed, ik ben vanavond en morgen nog gewoon thuisquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet nu ff weg, straks weer terug (en dan spreken we meteen ff af voor na je vakantie!)
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook echt het gevoel geen uur langer meer te kunnen werkenBen doodop, de hele week al eigenlijk. Vanavond ga ik lekker in bad. En mijn boek uitlezen. En dan morgen uitslapen
Vorig jaar ging het me allemaal prima af, maar nu! Te druk gehad met van alles en nog wat denk ik. Er zijn hier ook mega achterstanden op het werk, dus je draait de hele tijd op 100% oké, behalve afgelopen dinsdag danquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen eindsprintje dus
Maar wel herkenbaar
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het me allemaal prima af, maar nu! Te druk gehad met van alles en nog wat denk ik. Er zijn hier ook mega achterstanden op het werk, dus je draait de hele tijd op 100% oké, behalve afgelopen dinsdag dan![]()
Nou, laten we zeggen dat ik minimaal 100 overuren moet draaien om de achterstand weg te werken dus dat gaan we mooi even niet doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is wel lekker dat je rustig kunt afsluiten, ik liep meestal hard te hollen en ging overuren draaien voor ik op vakantie kon.
Maar je bent er aan toelekker genieten ervan!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, laten we zeggen dat ik minimaal 100 overuren moet draaien om de achterstand weg te werken dus dat gaan we mooi even niet doenBelangrijk is hier gewoon dat je alles af en opgeruimd hebt en dat je eventueel lopende dossiers overdraagt. Nou, dat heb ik gedaan
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:41 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga naar huis! Als er iemand belt in die vier minuten hebben ze pech, morgen weer een dag![]()
Doei
Ik zit nog een keer te kijken en die poten ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja die lag daar toch te hijgen en te puffen door de hitte. Arm beest. Was echt een joekel van een ding ook
.
Ja je gaat er dan altijd meer op lettenquote:Ik haat eigenlijk foto's van mezelf, en zie bij elke foto wel iets waarbij ik denk![]()
![]()
. Maar goed, dat is denk ik mens-eigen
.
quote:
Kut, je was me voor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dagelijks d'r slipjes en BH's mag ik hopen
Hoop het niet voor d'rquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dagelijks d'r slipjes en BH's mag ik hopen
quote:
Ik over Ll heen gaan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee daar kan jij prima overheen.
Je hoopt het niet voor dr?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoop het niet voor d'r
Maar je snapt wel wat ik wilde zeggen
quote:
quote:
Enne... Ll over jou heen?quote:
Oh zo...quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iedere dag 1 bh en 1 slipje wassen neuh.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Thuisssss!![]()
Op het station lekker twee CDtjes gekocht voor onderweg. En twee DVD´s voor vanavond, kunnen we kiezen
Ja, gotta love it!quote:
Geen idee, zit nog op mn werkquote:
Ze was toen een keer boos op je en toen wilde ze niet meer met je trouwenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nou sinds wanneer is dat 'thumbs down'
Smakelijk!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:15 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wij gaan even de vakantie inluiden door ergens een hapje te eten! Tot later!
Welke welke welke?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Thuisssss!![]()
Op het station lekker twee CDtjes gekocht voor onderweg. En twee DVD´s voor vanavond, kunnen we kiezen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet dat?
Puur Platonisch werkt het best voor Lenny&Jenny.
Van mij niet!quote:
quote:Puur Platonisch werkt het best voor Lenny&Jenny.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
Jij bent toch ook heel Verstandig, Greys?
quote:
Ja, dat klinkt spannend he!quote:
quote:
quote:
HEY HALLO HALLOOOOOOOOOO WIE HEB IK AAN DE LIJNquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HEY HALLO HALLOOOOOOOOOO WIE HEB IK AAN DE LIJN
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
Nederland wil zo graag het WK in 2018 organiseren, maar het gaat Nederland wel miljárden kosten om aan de eisen van de FIFA te voldoen. WTF?Hebben we zoveel geld over dan? Ze hebben e.e.a. onderzocht, maar het is niet eens zeker of dat geld wel weer terug verdiend kan worden, integendeel
Ja en we schijnen al 'per ongeluk' in de haast iets getekend te hebben dat de FIFA hier net zoveel macht geeft als in Z-A, en ze dus ook zo even mensen die bv. een verkeerd jurkje dragen oid in de cel kunnen laten mikkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
Nederland wil zo graag het WK in 2018 organiseren, maar het gaat Nederland wel miljárden kosten om aan de eisen van de FIFA te voldoen. WTF?Hebben we zoveel geld over dan? Ze hebben e.e.a. onderzocht, maar het is niet eens zeker of dat geld wel weer terug verdiend kan worden, integendeel
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk, na dit toernooi (en met name de finale) is de internationale opinie over het Nederlandse voetbal ook een 'paar' tikkies lager uitgekomen dan normaal. Dus de lobby zal minder sterk zijn
IRL zit hij te webcammen en doet hier koeltjes!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een koele manier om je verloofde te begroeten.
Wáár is de passie?
Ja nou, heel verhaal. Ik had me net geschoren en me weer eens gesneden, dus ik zat net eigenlijk alleen maar mee te lezen en kon maar met één hand typen omdat ik met de andere hand een stukje keukenpapier tegen me bakkes zat te drukken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een koele manier om je verloofde te begroeten.
Wáár is de passie?
MSN, 't isda?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
Zow, die nieuwe MSN is echt een hel. Wat een kitsch
Klopt, maar de manier waarop deed in het buitenland nogal wat stof opwaaien. Engelse kranten kopten 'Dutch Disgrace', 'Beauty vs. The Beast' (waarin wij The beast waren). Duitse kranten hadden het over 'Voetbal vs. Terreur' (waarin wij de terreur waren). En nog wat Spaanse en Italiaanse kranten vonden het erg jammer dat het mooie Nederlandse voetbal was verworden tot een soort anti-voetbal en vooral veel verdedigen, afwachten, en hopen op geluk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niets gevolgd, maar we zijn toch tweede? Dat hebben we toch al tijden niet meer gehaald?
Zo begroet je je verloofde toch niet.quote:
Ja, overtredingen en kaarten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar de manier waarop deed in het buitenland nogal wat stof opwaaien. Engelse kranten kopten 'Dutch Disgrace', 'Beauty vs. The Beast' (waarin wij The beast waren). Duitse kranten hadden het over 'Voetbal vs. Terreur' (waarin wij de terreur waren). En nog wat Spaanse en Italiaanse kranten vonden het erg jammer dat het mooie Nederlandse voetbal was verworden tot een soort anti-voetbal en vooral veel verdedigen, afwachten, en hopen op geluk.
We waren trouwens wel ergens met stip eerste mee
Klopt. Maar over het hele toernooi (en ook gewoon de finale) gezien hadden ze wel meer/beter echt voetbal.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, overtredingen en kaarten.
Trouwens, die spanjolen speelden net zo min de sterren van de hemel in de finale hoor!
Met Duitsers die het ook over ons voetbal hebben!quote:
Ik aan de achtertafelquote:
* kijkt achter zich *quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof dat ik vanavond "vrij" heb, dus dat wordt stofzuigen en was opvouwen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Cat!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Ing!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hang op de bank. Met één kitten minder in huis.
Catje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Ing!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hang op de bank. Met één kitten minder in huis.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof dat ik vanavond "vrij" heb, dus dat wordt stofzuigen en was opvouwen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Nothing of your liking, denk ik. De cd van Caro Emerald en een dubbel cd van de buena vista social club.quote:
Oh dat vind ik allemaal best relaxed. Iig prima vakantiemuziek.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nothing of your liking, denk ik. De cd van Caro Emerald en een dubbel cd van de buena vista social club.
En zometeen ga ik Charlie Wilsons War of Frost/Nixon kijken.
Ohja, dat vind ik ook leuk. Maar niet teveel, want dan vind ik haar stem irritant worden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik allemaal best relaxed. Iig prima vakantiemuziek.
Ik vind Joss Stone enzo altijd heerlijke zomermuziek
Zo bie zoquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
No Doubt / Gwen Stefani is siewosie vet
Solo heeft ze ook wel wat lekkere nummers, maar niet van die classics als met No Doubt imhoquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo bie zo![]()
Ja, ik houd wel van No Doubt. Meer dan van Gwen Stefani solo, moet ik zeggen, al ligt dat ook wel lekker in het gehoor.
Niks ernstigs hoor, Anna heeft een nieuw huisje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Catje!![]()
Huh, wat? Ik ga ff je topic bijlezen
We used to be togeeeeeetherquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef Muis006 het volgende:
You and meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
*kras*
Spiderwebs is inderdaad heel gaafquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We used to be togeeeeeether![]()
Nee, ik hou van dit bijvoorbeeld:
Wie is Lenette?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
42% van de Nederlanders gaat vreemd of hoopt binnenkort vreemd te gaan, aldus Lenette![]()
quote:
Oh op die fietsquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Lenette van Dongen, de tv staat hier op Ned 1 en ik zit tussendoor soms echt hardop te lachen
Oh ja herkenbaar. En helemaal het 'IIIEEEEEEEEEEEH KOUDquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Het is echt om te gillen![]()
Dat als je op het strand ligt dat je dan precies kunt zien wie er net met elkaar zijn aan hoe ze elkaar met zonnebrand insmerenMensen die elkaar langer dan een jaar kennen gooien een kouwe klats bij elkaar op de rug
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Er is toch een centraal KLB topic over
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft het nog nut om naar de tv te gaan rennen of is het al af?
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar het klinkt als een giller
Ja, everybuddy bizzy denk ikquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
IK BEN ER
je hebt het verdrongen uit je geheugen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
En ik maar denken laatst, wat ziet mijn nick er anders uit, zwart... maar hij was toch altijd zwart? Vreemd hoor...Hmmm...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt het verdrongen uit je geheugen?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef Muis006 het volgende:
Greysje, ik zal je morgen laten weten hoe het TVprogramma 'De binnenkant van mijn oogleden' beviel.
SLAVERY!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FUCK YEAH, FREEDOM IS THE ONLY WAY YEAH!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef Muis006 het volgende:
Greysje, ik zal je morgen laten weten hoe het TVprogramma 'De binnenkant van mijn oogleden' beviel.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slaap lekker Muis![]()
Ik ga douchen en dan boekie lezen en tukken.![]()
Trusten voor straks allemaal![]()
Ik las origamiseren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust alvast!
Oh, leukste TT van vandaag: meisje laten orgasimeren
Ik nu nog steeds niet, wil hij nu haar schaamlippen vouwen tot een kraanvogel of zo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist in eerste instantie niet precies wát ik nou las.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nu nog steeds niet, wil hij nu haar schaamlippen vouwen tot een kraanvogel of zo?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef Muis006 het volgende:
Orgamiseren? Maar dat is toch heel moeilijk?
Natuurlijk niet! Iedereen kan het, alsjemaarwiiiiiiiiiiil
"de stervende zwaan"quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef Muis006 het volgende:
tadaaaa!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik dacht dat die ondertitel cynisch was eigenlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat je dan eens over een andere ondertitel moet nadenken.
Je vergeet impotent en chlamydia.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef Muis006 het volgende:
Loveless85 eunuch Loveless85 eunuch Loveless85 eunuch Loveless85 eunuch Loveless85 eunuch
Badum-tish!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Das al de 2e vandaagquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Loveless85 geweldige seks Loveless85 seksgod Loveless85 knallend orgasme Loveless85 vrouwenkenner Loveless85 goeie orgasmi's Loveless85 kamasutra expert Loveless85 goed in bed Loveless85 stoer en mannelijk
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
En het is cynisch, snap dat dan![]()
Duurde nog lang voor dat de eerste opmerkingen kwamen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat die ondertitel cynisch was eigenlijk
VALIUM FUCK YEAH!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
En het is cynisch, snap dat dan![]()
Duurde nog lang voor dat de eerste opmerkingen kwamen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Loveless85 geweldige seks Loveless85 seksgod Loveless85 knallend orgasme Loveless85 vrouwenkenner Loveless85 goeie orgasmi's Loveless85 kamasutra expert Loveless85 goed in bed Loveless85 stoer en mannelijk
quote:
quote:
quote:
Ik denk dat ik maar in een lauw bad ga liggen en me ga snijden met scheermesjesquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
als je zo'n vrouwenexpert bent, waarom ben je dan liefdeloos?
FUCK YEAH!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ik maar in een lauw bad ga liggen en me ga snijden met scheermesjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |