Me altijd een raadsel gebleven waarom er Stonesour-tracks op een Slipknot album stondenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:04 schreef Nick-GizMo het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! vooral de intro van de eerste
, en de 2de is gewoon helemaal tof
Koop een console of een Windows PC (klinkt fanboy-ish, maar MAC heeft niet echt veel games)quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:16 schreef Rifoki het volgende:
Ik zoek een leuke RPG voor op mijn Mac maar er is bepaald niet veel te krijgen. Iemand tips?
Wat een gekke gitaar in je avatar, er zitten helemaal geen gekleurde knopjes op de halsquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:16 schreef Rifoki het volgende:
Ik zoek een leuke RPG voor op mijn Mac maar er is bepaald niet veel te krijgen. Iemand tips?
Ik heb een Xbox 360, maar so far geen RPG gevonden die mij kon bekoren (Fable, Dragon Age Origins, The Elder Scrolls). Zoek meer iets in de stijl van Diablo II en met heul veul opties en items zeg maar. Free roaming would be nice too.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Koop een console of een Windows PC (klinkt fanboy-ish, maar MAC heeft niet echt veel games)
Check mijn FoBo, daar zie je ze wel!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een gekke gitaar in je avatar, er zitten helemaal geen gekleurde knopjes op de hals
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:20 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Check mijn FoBo, daar zie je ze wel!
quote:
Starcraft II dat heel zeer binnenkort uitkomt als ik de folders mag geloven?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:19 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb een Xbox 360, maar so far geen RPG gevonden die mij kon bekoren (Fable, Dragon Age Origins, The Elder Scrolls). Zoek meer iets in de stijl van Diablo II en met heul veul opties en items zeg maar. Free roaming would be nice too.
Goeiemorgenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Starcraft II dat heel zeer binnenkort uitkomt als ik de folders mag geloven?
(Zag o.a. Starcraft II keyboards, muizen en mousepads)
Er is toch nog geen nieuwe layout? Ik kan hem iig niet kiezen en zit gewoon op baggerquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Starcraft is RTS...
Echt irri met die nieuwe lay-out kun je niet uit vorige topics quoten...
Maar goedemorgen iig, heb een beetje een kater gevoel ondanks dat ik niets gedronken heb
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er is toch nog geen nieuwe layout? Ik kan hem iig niet kiezen en zit gewoon op bagger
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Echt irri met die nieuwe lay-out kun je niet uit vorige topics quoten...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spanky, kun jij me even een mail sturen die aan alle cutscenemensjes is gestuurd? Klapanuss heeft ook alle contactpersonen verwijderd dus ben die emailadressen kwijt
Klinkt logischquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor crew ofzo dan... Dat labeltje moeten ze ook maar eens weghalen bij mij
Ik vond WoW destijds een voorbeeld van een goede RPG.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Hmm ik ken geen RPG's op de mac eigenlijk. EN iets in de stijl van diablo 2 op de Xbox 360 zou ik ook eeeecht niet weten... Je wilt het echt top-down hebben en geen thirdperson zoals een FInal Fantasy of Mass Effect?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klik eens 2x op de Quote knop
Edit: nvm. Nu doen ze het welquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn er niet wat op steam?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:16 schreef Rifoki het volgende:
fable?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:16 schreef Rifoki het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:23 schreef Flodder450 het volgende:
Mario kart double dash aan het spelen
Moet je Torchlight ff proberen, staat op Steamquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:19 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb een Xbox 360, maar so far geen RPG gevonden die mij kon bekoren (Fable, Dragon Age Origins, The Elder Scrolls). Zoek meer iets in de stijl van Diablo II en met heul veul opties en items zeg maar. Free roaming would be nice too.
Geeft niet poepie, heb maar e-mailadressen gestolen uit de userdatabase van CSquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh en Flosje, sorry dat ik niet reageerde, was ff een uurtje gaan slapen want nog steeds ziekjes
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geeft niet poepie, heb maar e-mailadressen gestolen uit de userdatabase van CSMaargoed geen idee of dit de normale e-mailadressen van de mensjes zijn natuurlijk.
Yeah, in september, maar ik ga toch master filosofie doen dus als het wat uitloopt maakt het niet zoveel uit, kan ik alsnog al aan de slag met master-vakkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Echte liefde
Wanneer moet je scriptie trouwens af spank? Wilde je nou in september aan de master beginnen?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, in september, maar ik ga toch master filosofie doen dus als het wat uitloopt maakt het niet zoveel uit, kan ik alsnog al aan de slag met master-vakken
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:36 schreef Rossdale het volgende:
Heb je trouwens mijn mailtje nu ontvangen spank? Zo niet dan heb ik het naar verkeerde emailadressen verstuurd
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb hem iig ontvangen!
En Gamebabe, bachelorscriptie is maar 10 punten, en het is gewoon een kleine opleiding dus doen ze niet zo moeilijk over al beginnenEr zijn mensen die al 10e jaars zijn en nog steeds hun scripties moeten schrijven
Is liefde niet een chemische reactie? of het product ervan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O dat valt wel mee inderdaadDie van mij is 36
Ik hoorde trouwens op een FOK!roddelsessie dat jij ooit geschreven hebt dat je verliefd wordt als je een keer seks met een meisje hebt. Ik vroeg me af hoe jij het onderscheid maakt tussen echte liefde en een chemische reactie
Dat is het ook, heeft niks met wel of geen sex te maken. Meer de drang naar voorplanten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is liefde niet een chemische reactie? of het product ervan?
Alles in het menselijk lichaam is een chemische reactie. Maar je hebt van die malloten die het een ziel noemen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is liefde niet een chemische reactie? of het product ervan?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alles in het menselijk lichaam is een chemische reactie. Maar je hebt van die malloten die het een ziel noemen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Om toch maar wat vreugde te brengen vandaag, ik kreeg dit breaking news door van m'n collega.
[ afbeelding ]
Hij is vrijgesproken!
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment+arts-10645210
Om toch maar wat vreugde te brengen vandaag, ik kreeg dit breaking news door van m'n collega.
[ afbeelding ]
Hij is vrijgesproken!
Ginger Kids hebben geen zielquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:29 schreef badboynova het volgende:
ik heb ook een ziel, want ik ben een soul brother
[ afbeelding ]
Hij is vrijgesproken!
Bioshock is wel tof maar wel heel liniear dus dat moet je wel liggen. Ook niet echt een rpg vind ik maar zeker wel tof.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:53 schreef Rifoki het volgende:
Thanks, ik zal Bioshock ook in overweging nemen!
Weet iemand of als ik WoW weer wil gaan spelen ik volsta met het kopen van WotlK voor de serial en het origineel + TBC kan downloaden?
Had ze allemaal ooit origineel maar geen idee waar die beland zijn.
Als je ze ooit gekocht hebt en de serial al een keer gebruikt hebt, volstaat downloaden van de wow + burning crusade.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:53 schreef Rifoki het volgende:
Thanks, ik zal Bioshock ook in overweging nemen!
Weet iemand of als ik WoW weer wil gaan spelen ik volsta met het kopen van WotlK voor de serial en het origineel + TBC kan downloaden?
Had ze allemaal ooit origineel maar geen idee waar die beland zijn.
Geniaal diequote:
Ik ben mijn account gegevens (met een heul goede lvl 80 tank) ook kwijt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als je ze ooit gekocht hebt en de serial al een keer gebruikt hebt, volstaat downloaden van de wow + burning crusade.
Je hebt eigenlijk de hele dvd/cd rom's niet meer nodig. Je kunt gewoon via wow-europe.com de volledige versie downloaden. Dus de versie met Northrend downloaden. En dan kun je alsnog via je account de serial activeren. Gaat sneller dan via de cd's of dvd's want je installleerd alles in een keer. Kun je gewoon 's nachts doen en volgende morgen is alles zo goed als gereed. Op de patches na ofc
Je kunt blizzard je account weer laten activeren. Ben je alleen je items kwijt. Daarna hoef je alleen nog maar WotlK te kopen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:11 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ben mijn account gegevens (met een heul goede lvl 80 tank) ook kwijt.
Concreet is dan denk ik de goedkoopste oplossing alles downloaden en 1x WotlK kopen voor de serial, of moet ik dan alle delen opnieuw kopen voor serials?
Damn da's lang geledenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O dat valt wel mee inderdaadDie van mij is 36
Ik hoorde trouwens op een FOK!roddelsessie dat jij ooit geschreven hebt dat je verliefd wordt als je een keer seks met een meisje hebt. Ik vroeg me af hoe jij het onderscheid maakt tussen echte liefde en een chemische reactie
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Damn da's lang geledenwist het zelf al niet meer!
Maarja, tis wel een beetje zo, meisjes worden gewoon een stuk leuker nadat ik dr een keer seks mee heb gehadHoe ik dan het onderscheid maak, de "liefde" die van de seks komt houdt geen dagen/weken/maandenlang stand, daar is ook innerlijk voor nodig
Haha nee vrouwen, vergeten nooit watquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Haha ach ja vrouwen vergeten nooit wat blijkbaarEn chemisch is dat wel te verklaren... ik heb het soms ook al van intiem zoenen
Hmm dat was niet het antwoord dat ik wilde horen, om nou alle leuke jongens maanden uit te proberen.... krijg je gebroken harten van, niet gezelligIk hou het er maar op de beatles wijsheid dat liefde "gisteren" makkelijker was
Cds maakt niks uit, maar account moet je wel hebben. Ik moet ook nog bellen naar ze, kan niet meer op mijn account, komt door authenication ofzo ietsquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:34 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik vond WoW destijds een voorbeeld van een goede RPG.
Maar heb de CD's en account niet meer. Als ik dat opnieuw zou willen spelen, volsta ik dan met WoTLK kopen (voor serial) en de rest downloaden?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha nee vrouwen, vergeten nooit watAlles wordt later tegen je gebruikt!
maar steven segal is een baas , die man kijkt altijd serieusquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Soms is het natuurlijk wel een handige skill, als verjaardagen, afspraken etc onthouden moeten worden. Het zal evolutionair gezien wel ergens goed voor zijn
En informatie RODDELEN is macht natuurlijk, je moet toch wat als je minder sterk bent
Maar vrouwen roddelen alleen maar over hoe ze het mannelijk ras kunnen uitroeien, zodat ze hierna ongestoord hete lesbo sex kunnen hebben met elkaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Hey niets mis met roddelen. Ik roddel ook, en niet echt een zwak kereltje.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar vrouwen roddelen alleen maar over hoe ze het mannelijk ras kunnen uitroeien, zodat ze hierna ongestoord hete lesbo sex kunnen hebben met elkaar
Dat is toch helemaal niets Dj_quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:00 schreef DJ_ het volgende:
ahhh de servers van ff14 zijn maar 3 dagen in de week open van 15:00 tot 21:00
maar goed nu werkt die zooi dus wel ....
Motherfuck yeah!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zelfs zanger bob weet hoeveel plezier je kan hebben met een vleeskroket
ik mag er blijkbaar ook niks over zeggen , er zit een NDA opquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niets Dj_
Beter wacht je op The Old Republic
Succes!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:47 schreef GameBabe het volgende:
Zo ik zit helemaal voorbereid in de trein, hopen dat ik het zo ook goed kan brengen...
een geslachts verandering heeft nog steeds niks met de bouw te maken hoor ;')quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
Zit hier iemand in de bouw wereld?
Ze worden steeds flauwer badboyquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
een geslachts verandering heeft nog steeds niks met de bouw te maken hoor ;')
Dan doen we er gewoon een beetje peper en ketjap erbijquote:
Jij gaat hem toch niet spelen dus haal dat water in de mond smiley maar wegquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niets Dj_
Beter wacht je op The Old Republic
Nee nu nix meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan doen we er gewoon een beetje peper en ketjap erbij![]()
Maar wat moet je van de bouw weten, misschien weet ik nog wel iets van toen ik in de bouw zat.
Zeikerdquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij gaat hem toch niet spelen dus haal dat water in de mond smiley maar weg
Heeft hij Overlord 2 gemaakt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Kroesje, ik zat vandaag zo je spelletje te spelen, wat had jij nu ook alweer gemaakt? De schaduwen en het water onder andere toch?
Lost is best aardig nogquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Vanmiddag 2 enorme rukspellen gekocht. Lost (omdat ik de serie misschien nog eens ga kijken) en Terminator Salvation. Serieus, de achterkant van het doosje is de meest verrukte die ik OOIT heb gezien. Ik dacht eerst dat het iets van een dummydoosje was (je weet wel, zo'n enorm slechte fotokopie van het hoesje, bij de kassa krijg je een mooier exemplaar) Niet dus
Nou ja, games die gebasseerd zijn op televisie-series zijn vaak debiel simpel (kijk maar naar de CSI gamesquote:
Lost de game is alleen leuk als je de serie kentquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Vanmiddag 2 enorme rukspellen gekocht. Lost (omdat ik de serie misschien nog eens ga kijken) en Terminator Salvation. Serieus, de achterkant van het doosje is de meest verrukte die ik OOIT heb gezien. Ik dacht eerst dat het iets van een dummydoosje was (je weet wel, zo'n enorm slechte fotokopie van het hoesje, bij de kassa krijg je een mooier exemplaar) Niet dus
It can haz a cheesburgerz?quote:
Zover ik weet een alternatieve titelquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Trouwens: Is er een verschil tussen LOST: The Game en LOST: Via Domus?![]()
(Of is dat zo'n alternatieve titel zoals hij in sommige landen is uitgebracht?)
Baas! Thx! Op naar het schimmige Silent Hillquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zover ik weet een alternatieve titel
Psycho kitty!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Tain het volgende:
Moet alleen nog een paar weken wachten voordat ie hier is
quote:
Well folks, scientists claim they now have proof that the chicken came before the egg. Great, now I'm hungry~
"It had long been suspected that the egg came first, but now we have the scientific proof that shows that in fact the chicken came first," Sheffield University's Dr Colin Freeman, according to a report in the Metro~
Researchers from Scotland and England used a supercomputer called HECToR to look in such detail at a chicken eggshell that they were able to determine the vital role of a protein used to kick-start the egg's formation~
That protein is only found, wait for it... inside a chicken~
Freeman, who worked on HECToR with counterparts at Edinburgh's Warwick University, said the protein had been identified earlier by scientists and was known to be linked to egg formation, "but by examining it closely we have been able to see how it controls the process," he added, describing it as a catalyst~
I'm not gonna lie, that was a lot less interesting than I was hoping. Also, less convincing. I give it a year before they're saying the egg came first and there's evidence a human traveled back in time to have sex with dinosaurs. Let me guess -- I left a condom wrapper~
Stoeipoeskoeiquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:35 schreef koei het volgende:
Gamebabe, zit je nou te vragen naar foto's van mijn poes
Ik kom net thuis, heeft de kat gekotst over mn backpack waarmee ik morgen terug moet naar de winkel omdat het frame is gescheurdFijne timing weer!
En nee Tain, je kunt je bestelling niet meer annuleren
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:35 schreef koei het volgende:
Gamebabe, zit je nou te vragen naar foto's van mijn poes
Ik kom net thuis, heeft de kat gekotst over mn backpack waarmee ik morgen terug moet naar de winkel omdat het frame is gescheurdFijne timing weer!
En nee Tain, je kunt je bestelling niet meer annuleren
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af of Tain met jouw poes zit te spelen
En dat is niet zo'n lekkere timing
Ik heb zojuist mijn eerste succesvolle zakelijke meeting met een arts gehad in mijn eentje
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:42 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, Tains vriendin zat met mijn poes te spelen terwijl Tain toekeek
blijft toch leuk, poezenlol![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Oe nu ben ik jaloers.... en ons triootje met Kroesje dan
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef koei het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend was dat zonder poesjes...
Het mooie is trouwens dat Tain de kat dezelfde naam gaat geven als mijn zus heeft. Mn andere zus kwam zojuist al even langs en mn moeder tegen haar "heb je het al gehoord? *naam* is gereserveerd" waarna ik erop in haakte met "ja, ze wordt over een paar weken opgehaald!" waarna mn zus echt heel dom zat te kijkenGaat helemaal mooi worden als mn nichtje weer langs komt. Mn moeder past eens in de week op en de zus met dezelfde naam is dus haar moeder. Dat die kat dezelfde naam heeft gaat ze niet snappen denk ik
Maar goed, nu dus op zoek naar iemand die zijn kat Lillie wil noemen, anders moet ik jarenlang aanhoren dat mijn zus al wel een kat naar zich vernoemd heeft en ik nog niet
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef Flodder450 het volgende:
Gamebabe, je hebt PM
on-topic:
Al meer dan 7 uur zitten in SFA
okeyquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als iedereen het hier zou neerzetten als hij me een PM stuurt dan hebben we een extra topic nodig... Ik zie het icoontje vanzelf wel aangaan hoor
Ga submitten bij Dumpert ofzo, met je irritante linkdumpsquote:
Je mag Ed bedanken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:28 schreef Morthill het volgende:
Nu alweer internetBinnen twee dagen een gloednieuwe modem een twee gratis kabels van 15m
Tele2 service
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:28 schreef Morthill het volgende:
Nu alweer internetBinnen twee dagen een gloednieuwe modem een twee gratis kabels van 15m
Tele2 service
Doubt itquote:
Haha, dat heb ik ook gedaan + Crocket's theme op open kerkorgel dag of whatever een half jaartje terug. Echt ontzettend vet om te doen, dit is maar een klein kutorgeltje, hier in het dorp hebben ze zo'n grote blazert.quote:
quote:
Misschien is Ed een codenaam voor een lid van de AIVD die je al je hele leven volgt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Doubt ithij weet mijn echte naam niet (toch?)
Zou kunnen, ik ben opgegroeid in een klein dorpje in het noorden van Pakistan, waarna ik korte tijd de wereld over ben gereisd naar landen als Afganistan, Somalië, Indonesië en Iran. Dan sta je al snel op de hotlist om een of andere reden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Misschien is Ed een codenaam voor een lid van de AIVD die je al je hele leven volgt.
Ik las ergens dat je inderdaad een waterput had geslagen ergens in Afrika, en maar op het nippertje kon voorkomen dat je 50 stokslagen kreeg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ben opgegroeid in een klein dorpje in het noorden van Pakistan, waarna ik korte tijd de wereld over ben gereisd naar landen als Afganistan, Somalië, Indonesië en Iran. Dan sta je al snel op de hotlist om een of andere reden.
Ja, wist ik veel dat een waterput slaan betekent dat je er een aanlegt en niet de bestaande met een honkbalknuppel naar de gruzelementen helptquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je inderdaad een waterput had geslagen ergens in Afrika, en maar op het nippertje kon voorkomen dat je 50 stokslagen kreeg.
Proestquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:09 schreef koei het volgende:
Ik ga slapenBen echt moeh!
Trusten allemaal!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
Zo, wat een dagKrijg je opeens te horen dat je ergens gedetacheerd wordt wat net niet goed uitkomt. Handig voor mijn vrouw, die ik naar klanten van haar zou rijden. Omdat de treinen naar arnhem niet meer rijden over een week. OV in Nederland
Nu nog een oplossing zoeken...
Werkt dat? vorig jaar is bekeken maar leek wel duur...quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
Op Dumpert is het Katten Dag
KATTEN FILMPJES GALORE voor de liefhebbers
De wat? Is dat er in het oostenquote:
Wel in Enschede....quote:
Ooit het OV in Hongarije gezienquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
Zo, wat een dagKrijg je opeens te horen dat je ergens gedetacheerd wordt wat net niet goed uitkomt. Handig voor mijn vrouw, die ik naar klanten van haar zou rijden. Omdat de treinen naar arnhem niet meer rijden over een week. OV in Nederland
De vraag blijft: Wat doen ze op hun brood? Worst? Pindakaas? Jam? Kaas?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Apple belegt persconferentie over iPhone 4
Ook lekker
Nee, maar daar hoeft mijn vrouw dan ook niet heenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ooit het OV in Hongarije geziendat is pas een drama
Laten liftenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
20 min trein, 1.5 uur auto. Hmmkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar daar hoeft mijn vrouw dan ook niet heenIn dit geval gaat het om een stuk van twintig minuten met de auto, als ik ook daadwerkelijk 30 zou rijden waar het moet in dat dorp
Het OV doet er straks twee uur met de bus of anderhalf uur met de trein over om er te komen. Waar ze moet zijn ligt 5 minuten van het station, maar ze kunnen het gewoon nietDieptriest.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik word de laatste tijd net een paar minuten wakker voordat m'n wekker afgaat. Echt ideaal.
Gisteren vergeten m'n TNF-blocker te zetten, dus dat is wat minder.Stomme telefoon had me geen ringel gegeven ookal staat het keurig ingeplanned. (trouwens, @GB: merknaam Humira)
Vond het meevallen in het gebied rond het Balatonmeerquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ooit het OV in Hongarije geziendat is pas een drama
Of het is financieel gewoon niet rendabel. Niet elk onbetekenend kutdorp in NL moet met het OV te bereiken zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar daar hoeft mijn vrouw dan ook niet heenIn dit geval gaat het om een stuk van twintig minuten met de auto, als ik ook daadwerkelijk 30 zou rijden waar het moet in dat dorp
Het OV doet er straks twee uur met de bus of anderhalf uur met de trein over om er te komen. Waar ze moet zijn ligt 5 minuten van het station, maar ze kunnen het gewoon nietDieptriest.
Toeristisch als de tering, dus duh.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Vond het meevallen in het gebied rond het Balatonmeerdaar was het best aardig geregeld
Zo lang ik gezond wil blijven of totdat er een beter medicijn op de markt komt. Alternatief zijn volgens mij alleen prednison en co.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn ziekenhuisapotheekster gaat door voor de wasmachine, het is inderdaad adalimumab (¤ 496,94 per ampul)... En die lijst met bijwerkingenHoelang moet je dat spul eigenlijk?
Ik zou jezelf niet te druk maken over de lijst met bijwerkingen, ze zetten het er vrij snel op, ook al is er maar een geringe kans. Zo spelen ze het safe, dus als er iemand komt die klaagt, kunnen ze wijzen op de bijsluiter.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn ziekenhuisapotheekster gaat door voor de wasmachine, het is inderdaad adalimumab (¤ 496,94 per ampul)... En die lijst met bijwerkingenHoelang moet je dat spul eigenlijk?
Typische filmgame dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Godskolere, wat is Terminator Salvation een kort baggerspel zeg2 levels op een half uurtje tijd uitspelen is gewoon ZWAAR ongezond.
(SH Homecoming is trouwens ook belachelijk kort)
Nogal. Echt, ik had mezelf voor de kop geslagen als ik er 60 euro voor had betaald. Gelukkig wil Dixons van zijn zooi af en was ik maar 10 euro kwijtquote:
Als ik je er zo over hoor is 10 euro nog teveel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:29 schreef Sigmund666 het volgende:
Nogal. Echt, ik had mezelf voor de kop geslagen als ik er 60 euro voor had betaald. Gelukkig wil Dixons van zijn zooi af en was ik maar 10 euro kwijt
QFT!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik je er zo over hoor is 10 euro nog teveel.
Achievementwhorequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Maar het is redelijk voor de gamerscore
Verder: Ik heb weer wat te doen. Zo ff naar de stad toe om een puntenkaartje voor de 360 te halen, en FEAR 2 Reborn te downloaden
Dat valt mee hoor. Ik ga een game niet uitspelen op hard of extra mijn best doen om een bepaald item of perse 1000/1000 te halen.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zou jezelf niet te druk maken over de lijst met bijwerkingen, ze zetten het er vrij snel op, ook al is er maar een geringe kans. Zo spelen ze het safe, dus als er iemand komt die klaagt, kunnen ze wijzen op de bijsluiter.
En geloof me er zijn wel duurdere medicijnen dan dat en ik kan het weten ik betaal de facturen naar de leveranciersMaar dat komt dat ook heel zelden voor. En hoelang je het moet gebruiken kan en mag ik je niet vertellen, ik heb geen medische achtergrond
Maar heeft de arts dat je niet verteld? Vaak kan de apothekersassistent dat ook wel vertellen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Zo lang ik gezond wil blijven of totdat er een beter medicijn op de markt komt. Alternatief zijn volgens mij alleen prednison en co.
@ Spanky en die naam is idd wel scary, de woorden tumor en necrose in één afkorting
26.000 in nog geen jaar maakt je een achievementwhorequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor. Ik ga een game niet uitspelen op hard of extra mijn best doen om een bepaald item of perse 1000/1000 te halen.
Maar ik doe het niet onaardig moet ik zeggen26.000 gamerscore in nog geen jaartje tijd.
Jezum, ik heb de x360 sinds de release en net aan 7000 gamerscore.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat valt mee hoor. Ik ga een game niet uitspelen op hard of extra mijn best doen om een bepaald item of perse 1000/1000 te halen.
Maar ik doe het niet onaardig moet ik zeggen26.000 gamerscore in nog geen jaartje tijd.
Is zoeken inderdaad, zonder glossy werkt inderdaad buiten stuk beterder alleen scherpte is wat minder.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Morthill het volgende:
trouwens, waarom is het zo moeilijk om een laptop te vinden zonder glossy scherm? Ik dacht dat je met laptops naar buiten ging, niet binnen op dezelfde plek waar nu de desktop staat
Wat jammer is voor foto's, maar beter minder scherp dan gewoon onzichtbaatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef Solique het volgende:
Is zoeken inderdaad, zonder glossy werkt inderdaad buiten stuk beterder alleen scherpte is wat minder.
Dat is ook echt een advies waar iemand wat aan heeft.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Gamebabe, als je nog een slechte vechtfilm wilt zien, moet je Shao-Lin vs. Evil Dead eens kijken. (deel 1, niet deel 2).
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Etanercept (Enbrel) denk ik dat je bedoelt? Maar die kleurde niet goed bij m'n ogen dus maar Himura genomen.
Gamebabe, als je nog een slechte vechtfilm wilt zien, moet je Shao-Lin vs. Evil Dead eens kijken. (deel 1, niet deel 2).
Welke Street Fighter? De nieuwe of de oude met Jean-Claudequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja zo heette dat geloof ik... maar heb er verder ook geen verstand van...
Is dat hetzelfde meisje als in street fighter? Ik vond haar wel tof, zo wil ik ook worden als ik later groot ben
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Welke Street Fighter? De nieuwe of de oude met Jean-Claude
Dan nee. Dat is Kristin Kreuk, ook wel bekend uit Smallvillequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Street Fighter: The Legend of Chun-Li heb ik net gezien omdat hij op tv was
Met slecht bedoel ik natuurlijk "zo slecht dat ie weer heel leuk wordt"quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is ook echt een advies waar iemand wat aan heeft.![]()
Maar GB een imdb score zegt niet altijd iets. Soms kunnen films nog zo'n slecht cijfer hebben, er zijn er genoeg die het kijken best waard zijn.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Met slecht bedoel ik natuurlijk "zo slecht dat ie weer heel leuk wordt"
Ook de enige film die ik ooit heb gezien waar een jongen anaal bevalt van een kind.
And I completely lost interestquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Met slecht bedoel ik natuurlijk "zo slecht dat ie weer heel leuk wordt"
Ook de enige film die ik ooit heb gezien waar een jongen anaal bevalt van een kind.
Volgens de laatste verkiezingen zitten dat soort mensen vooral in Limburg, op FOK! en Geenstijl. Maar blijkbaar zijn er ook een aantal ontsnapt richting het noorden van het landquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef Morthill het volgende:
Iets totaal anders, ik zat gisteren daadwerkelijk een Sp!ts door te kijken (shame on me) en kwam op de "opiniepagina". Nu hebben ze daar ook Tweets en blijkbaar interesseert niemand het want dezelfde gast stond er iets van vier keer tussen. Maar waar ik me echt aan ergerde was dit. Er was iemand die doodleuk zei dat Paars+ voor het afschaffen van de stufi was en omzetten naar lening en dat dat raar was want D66 en GL waren daar toch tegen.
Waarom in de naam van alles wat heilig is worden dit soort dingen geplaatst in een krant. Is er geen kwaliteitscontrole door een levend persoon? Wordt er gewoon random een aantal Tweets geselecteerd. Hoe kan het dat iemand die schijnbaar evenveel weet van politiek als ik van de Zambiaanse kampioenschappen hut-hut-kthulen geciteerd wordt in een "krant"? Het is al erg genoeg dat er mensen blijkbaar zo ongeïnformeerd de verkiezingen ingaan, maar als "journalistiek medium" moet je daar niet ook nog eens aan gaan meewerken. De NRC-Next selecteert goddank nog kwaliteitvolle Tweets.
Over politiek gesproken. Dan zit ik 's avonds in de bus en dan hoor ik achter me iemand ranten over dat het land naar de klote gaat door alle linkse politiek van de laatste jaren (want rechtse partijen zitten niet decennia standaard in de coalitie) en vervolgens ook zeuren over de stufi die afgeschaft wordt, wat nota bene een erg rechts standpunt is. En zo ging de beste man nog even door over moslims op een manier die Hitler, Stalin of Saddam Hussein niet zou misstaan over hun respectievelijke bevolkingsonderdrukkingen. Wat is er aan de hand met de wereld als dit soort mensen stemrecht heeft
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ach het valt wel mee, het geboren kind is namelijk ook een zombie. Circle of life jeweets.
Pff, I'll raise youquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Circle of Life
Zo nu meisje-meisje achtig genoeg gedaan!
Lion King!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Lion King!
By far een van de beste Disney producties OOIT gemaakt. (Vooral voor die tijd)
Vond het toen superzielig dat de vader van Simba doodging
Kiss the girl is geen raisequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die zeemeerminmuziek is niet echt een raise hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tarzan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Reddertjes in Kangeroeland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!![]()
Het is vooral erg gay, maar niet echt goed ofzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kiss the girl is geen raisehet is een fucking all-in
Lion King of Aladdin
Een ex van me was gek van "Slipper and the Rose", een musical-verfilming van een sprookje met wel 20 liedjes. Sindsdien ben ik genezen van sing-along liedjes.![]()
![]()
de nieuwe disney films zijn gewoon baggerOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kiss the girl is geen raisehet is een fucking all-in
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is vooral erg gay, maar niet echt goed ofzo.
Lion King of Aladdin
Aladdin is de tofste denk ik, maar de muziek uit pocahontas vind ik wel weer cool. En sneeuwwitje is natuurlijk vet omdat het de eerste avondvullende tekenfilm was
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.![]()
roken!! pauze!!
eins!111!
En waar is Ed?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Een ex van me was gek van "Slipper and the Rose", een musical-verfilming van een sprookje met wel 20 liedjes. Sindsdien ben ik genezen van sing-along liedjes.Niet dat ik ze nu onderhand niet allemaal uit m'n hoofd ken
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
roken!! pauze!!
eins!111!
En waar is Ed?
Geen idee, hij zit niet meer in mijn toyboykelder iig
Behalve de Disney/Pixar films. Die zijn echt baas. Rattatouille was gewoonweg werkelijk waar fucking fantastisch geniaalquote:![]()
Wall-E was ook aardig. (Leuk dat de halve film om het even geniale Mary Poppins heen draait)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Hij is ontsnapt, allemaal aan de hooivorken en toortsen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:48 schreef GameBabe het volgende:
Geen idee, hij zit niet meer in mijn toyboykelder iig
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Behalve de Disney/Pixar films. Die zijn echt baas. Rattatouille was gewoonweg werkelijk waar fucking fantastisch geniaal![]()
Wall-E was ook aardig. (Leuk dat de halve film om het even geniale Mary Poppins heen draait)
Rattatouille was zeker vet, en van Wall-E vond ik alleen de stukken zonder mensen leukChase down your passion like it's the last bus of the night.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij is ontsnapt, allemaal aan de hooivorken en toortsen.
Ik heb hem eruit geschopt, slecht gedrag moet je niet belonen
ff naar kapper en diploma op gehaald nu weekje vakantie
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Gevalletjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
dus
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:51 schreef GameBabe het volgende:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Bolt is ook een van de leukere disneyfilms en die is pas een jaar oud. Al dat geklaag altijd dat alles uit je eigen jeugd toffer was dan nu
Pocahontas vond ik een baggerfilm, terwijl ik brother bear wel weer aardig vond. Alladin en de lion king zijn overigens wel een van de betere disneyfilms door de combinatie van muziek, verhaal en humor. Wall-e blijft daar ruim onder. wat een enorme tegenvaller was dat... Bolt staat daar mijlen ver boven!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Bolt nog niet gezien, trok me ook helemaal niet.U heeft de issues, ik heb de tissues.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wat had je op die avond? Ik vond Bolt echt geen leuke film
Ik vond het ook wel een leuke filmNiet heel bijzonder maar wel leuk
En films worden niet leuker van drank... alleen mannen...Chase down your passion like it's the last bus of the night.
Robin Hood is de vetste Disney film
Biertje?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een leuke filmNiet heel bijzonder maar wel leuk
En films worden niet leuker van drank... alleen mannen...
En films worden echt wel leuker van drank. Maar alleen de juiste soort fims, in het juiste gezelfschap.![]()
Is AQ............EEN FURRY?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? O.oquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
Robin Hood is de vetste Disney film
[ afbeelding ]
http://www.vidoemo.com/yvideo.php?disney-s-robin-hood-the-phony-king-of-england=&i=MzdiYmo4cWuRpSGJNNUk
Geniaal liedje uit die Robin Hood film
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Biertje?
En films worden echt wel leuker van drank. Maar alleen de juiste soort fims, in het juiste gezelfschap.
Nee doe dan maar een cocktail of een wijntje ofzo
Over drinken gesproken, thee time
Boris Boefquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Roep me maar wanneer die disney-meuk weer overgeblazen is
* DJ_ roeptquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Circle of Life
Zo nu meisje-meisje achtig genoeg gedaan! Nu weer lekker over interessante onderwerpen als C++ en seks praten
Nog goed geneukt?Chase down your passion like it's the last bus of the night.
Godvergloeiende
quote:
Dan zal ze wel veel dildo's hebben
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan zal ze wel veel dildo's hebben
Douchekop ftwChase down your passion like it's the last bus of the night.
Wij doen niet aan seks voor het huwelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan zal ze wel veel dildo's hebbenDat jullie allemaal graag naar de hel willen is jullie keuze.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wij doen niet aan seks voor het huwelijkDat jullie allemaal graag naar de hel willen is jullie keuze.
En als het nou niet past
is dat een nieuwe trend ofzo , ik hoor het steeds vakerquote:
Wil de foto's van jou bruiloft wel is zienquote:
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik ga liever gewoon dood als je het niet erg vind lennyquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:28 schreef lkb9000 het volgende:
Eindelijk de 'nieuwe' show van Herman Finkers kijken
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is dat een nieuwe trend ofzo , ik hoor het steeds vaker
Geen idee, maar plastic in je unit steken is niks
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wil de foto's van jou bruiloft wel is zien
Ik ben waarschijnlijk te blond, maar ik snap hem niet...Chase down your passion like it's the last bus of the night.
Van die venus scheermesjes met trilfunctie zijn blijkbaar ook zeer populairquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is dat een nieuwe trend ofzo , ik hoor het steeds vakerPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:
Irritant ineens jaShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:35 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geen idee, maar plastic in je unit steken is niks![]()
[..]
Ik ben waarschijnlijk te blond, maar ik snap hem niet...
Ik dacht dat je een douchekop verkoos boven een man... my bad.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Tweakers layout![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een douchekop verkoos boven een man... my bad.
Mannen of masturbatie, dat is wel een heeeel simpele keus hoor
Ik gok op masturbatie, aangezien je als vrouw eindeloos kunt doorgaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mannen of masturbatie, dat is wel een heeeel simpele keus hoor
Wtf is dat voor spul danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wow, heb jij even weinig vrouwenkennisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik gok op masturbatie, aangezien je als vrouw eindeloos kunt doorgaan
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wow, heb jij even weinig vrouwenkennis
Ik wilde niets zeggenOf hij komt zelf in 2 min
Twee minuten? Dan ben ik alweer aangekleed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik wilde niets zeggenOf hij komt zelfs in 2 min
![]()
![]()
Je wordt alleen nog door pillen enz op de been gehoudenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Helpt tegen de chronische auto-immuun trubbels. Ik heb onderhand een mooi rijtje.
![]()
Je bent toch trouwens niet iemand die dan zeurt over zijn ER ofwelShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Pff ik ben al twee minuten bezig met mijn kuisheidsgordel te ontgrendelen
Haha, maar daar heb ik ze tuk! Past gewoon door het sleutelgat!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Pff ik ben al twee minuten bezig met mijn kuisheidsgordel te ontgrendelen
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Van die venus scheermesjes met trilfunctie zijn blijkbaar ook zeer populair
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Twee minuten? Dan ben ik alweer aangekleed.
Zo kan ik het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
BAH!!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Puur natuur, niets mis meequote:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Kunnen die even onder een spoiler? Anders kan ik het topic op werk niet verder meekijken.
DoneChase down your passion like it's the last bus of the night.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zo kan ik het ookdat zit kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Condooms zijn al erg genoeg, er moet niet meer zooi om m'n unit gaan hangen. Waar is de romantiek van een normale boxer gebleven.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Condooms zijn al erg genoeg, er moet niet meer zooi om m'n unit gaan hangen. Waar is de romantiek van een normale boxer gebleven.
Condooms en boxers zijn overrated, naakt en puur natuur hoort het
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zo kan ik het ookKun je ook gewoon een cockring gebruiken, ziet er ook ietsje beter uit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon een cockring gebruiken, ziet er ook ietsje beter uit....
Het ging om binnen 2 min aangekleed zijnWel goed lezen hoor...
Maar ik denk dat we de Disney meuk zo wel weer gecompenseerd hebben
Ik dacht 2 min omhoog houden... want zo over straat is ook nie echt een optie.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het ging om binnen 2 min aangekleed zijnWel goed lezen hoor...
Maar ik denk dat we de Disney meuk zo wel weer gecompenseerd hebben
Ja, goed plan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Condooms en boxers zijn overrated, naakt en puur natuur hoort het
![]()
Want jij hebt de genen van een luiaard en doet er zessendertig dagen over om klaar te komen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wow, heb jij even weinig vrouwenkennis
Roken krijg je ook kanker van, doen we ook nie minder.....quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:
Gewoon vaste partners en testen, problem solvedMijn condoomgebruik ligt echt onder de 0,1% daarmee
[ Bericht 0% gewijzigd door GameBabe op 16-07-2010 14:15:15 (a/b*100) ]Chase down your passion like it's the last bus of the night.
-
[ Bericht 99% gewijzigd door GameBabe op 16-07-2010 14:14:57 ]Chase down your passion like it's the last bus of the night.
Vreselijk, dan heb je echt een bitch van een vriendin. Kan me niet voorstellen dat dat lekker is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon een cockring gebruiken, ziet er ook ietsje beter uit....
![]()
Totdat je per ongeluk zwanger wordquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gewoon vaste partners en testen, problem solvedMijn condoomgebruik ligt echt onder de 0,1% daarmee
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Je bent natuurlijk niet van het ene op het andere moment plotseling een vaste partner, gaat meestal toch minstens wat spontane vrijpartijen aan vooraf.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gewoon vaste partners en testen, problem solvedMijn condoomgebruik ligt echt onder de 0,001% daarmee
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Totdat je per ongeluk zwanger word
Ehm. jawel?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Roken krijg je ook kanker van, doen we ook nie minder.....
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Want jij hebt de genen van een luiaard en doet er zessendertig dagen over om klaar te komen?Ik weet niet wat voor soort fantasie pornovrouwen jij voor je ziet, maar geen enkele vrouw kan eindeloos doorgaan hoorquote:Ik gok op masturbatie, aangezien je als vrouw eindeloos kunt doorgaan
Daar heeft ze zelf controle over dmv de pil of varianten daaropquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als je netjes op tijd de pil slikt dan is die kans minimaal natuurlijk... En als het toch gebeurd dan moet je de gevolgen dragen, je bent er met zijn tweeën bij.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk niet van het ene op het andere moment plotseling een vaste partner, gaat meestal toch minstens wat spontane vrijpartijen aan vooraf.
Nee dat snap ik ook wel, daarom moet je daarna heel vaak seks hebben om de statistieken goed te houden
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:21 schreef GameBabe het volgende:
Nee dat snap ik ook wel, daarom moet je daarna heel vaak seks hebben om de statistieken goed te houden
![]()
![]()
Dat PM systeem is echt stuk zeg, soms heb ik plots weer een envelopje terwijl ik die PM een paar min. terug al gelezen heb.![]()
van de pil wordt je dik pas maar opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als je netjes op tijd de pil slikt dan is die kans minimaal natuurlijk... En als het toch gebeurd dan moet je de gevolgen dragen, je bent er met zijn tweeën bij.
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dat PM systeem is echt stuk zeg, soms heb ik plots weer een envelopje terwijl ik die PM een paar min. terug al gelezen heb.
De nieuwe lay-out update PM's slecht...quote:
De enige manier waarop ik ooit nog dik ga worden is door met de pil te stoppen
Wacht, laat ik het anders stellenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat voor soort fantasie pornovrouwen jij voor je ziet, maar geen enkele vrouw kan eindeloos doorgaan hoor
Als een man klaarkomt is het voorbij voor dat moment.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wacht, laat ik het anders stellenAls een man klaarkomt is het voorbij voor dat moment.
Daar heb je ook uitzonderingen op
en kinderen barenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:29 schreef GameBabe het volgende:
De enige manier waarop ik ooit nog dik ga worden is door met de pil te stoppen
Uitzonderingen zijn er altijd hoorquote:
Normaal is het met je leuter wel even gedaan, maar als je alles met je unit wilt klaarspelen ben je sowieso onnodig moeilijk bezig. Is al dat sax- en pianospelen toch nog ergens goed voor.Tips mag je gerust PM-enquote:![]()
![]()
Wat het allemaal is weet ik niet, ik heb er dan ook geen verstand van.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Helpt tegen de chronische auto-immuun trubbels. Ik heb onderhand een mooi rijtje.
Weet wel dat binnenkort eens terug ga voor die b12 spuitenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Er moet meer over seks gepraat worden hier. AQ en flodder kunnen het inhoudelijk toch niet volgen en posten daarom niet mee
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Er moet meer over seks gepraat worden hier. AQ en flodder kunnen het inhoudelijk toch niet volgen en posten daarom niet mee
En over seks praten is gewoon tof
B12 is gewoon een supplementsinjectie. Zijn injecties zijn denk ik voor een heel andere redenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat het allemaal is weet ik niet, ik heb er dan ook geen verstand van.
Weet wel dat binnenkort eens terug ga voor die b12 spuiten
Pff, wat een gesprekken hier weer
Ik ben overigens wel voorstander van het gebruiken van condooms! Als je goede uitzoekt dan kunnen ze juist wat toevoegen aan de seks, de man krijgt over het algemeen iets meer uithoudingsvermogen en bij ochtendseks voorkomt het dat je de uren daarna op je werk of school het sperma weer terug voelt glijden als je geen tampons bij je hebtDaarnaast weet je bij (vaste) scharrels ook nooit wat de ander uitspookt dus better safe than sorry. Voor vaste relaties is het een ander verhaal.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Tenzij het over hun nostalgische nachten gaat met de hunky Emarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:01 schreef Rossdale het volgende:
![]()
Ja, vind je het gek dat mannen het langer uithouden, je voelt minder dan de helft van wat je normaal voelt! Daarnaast is het minder intiem en moet je altijd ff het liefdespel onderbreken om zo'n ding te pakken en om te doen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef koei het volgende:
Ik ben overigens wel voorstander van het gebruiken van condooms! Als je goede uitzoekt dan kunnen ze juist wat toevoegen aan de seks, de man krijgt over het algemeen iets meer uithoudingsvermogen en bij ochtendseks voorkomt het dat je de uren daarna op je werk of school het sperma weer terug voelt glijden als je geen tampons bij je hebtDaarnaast weet je bij (vaste) scharrels ook nooit wat de ander uitspookt dus better safe than sorry. Voor vaste relaties is het een ander verhaal.
En daarnaast gaan ze vaak kapot bij mijHeb met echt binnen een maand 3x een kapotte condoom gehad (waarvan hij 1 keer was blijven zitten terwijl ik al klaar was, echt leuke ervaring als je net een paar weken met je vriendin hebt en hem eruit moet vissen en een andere keer was ie kapot gegaan en als een soort cockring geworden, vet arelaxed, zat echt retestrak...!) dus ik ben er helemaal klaar mee!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Flodder en agayla zijn opeens stil....quote:
Of ben ik dat de enige die dat opmerkt
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:02 schreef koei het volgende:
Daarvoor zijn er dus borsten en zulks uitgevonden, daar kan best wat zaad overheenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek dat mannen het langer uithouden, je voelt minder dan de helft van wat je normaal voelt! Daarnaast is het minder intiem en moet je altijd ff het liefdespel onderbreken om zo'n ding te pakken en om te doen!
En daarnaast gaan ze vaak kapot bij mijHeb met echt binnen een maand 3x een kapotte condoom gehad (waarvan hij 1 keer was blijven zitten terwijl ik al klaar was, echt leuke ervaring als je net een paar weken met je vriendin hebt en hem eruit moet vissen en een andere keer was ie kapot gegaan en als een soort cockring geworden, vet arelaxed, zat echt retestrak...!) dus ik ben er helemaal klaar mee!
High five!Chase down your passion like it's the last bus of the night.
NEE MAN! DAT ZEG IK NET!!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Flodder en agayla zijn opeens stil....
Of ben ik dat de enige die dat opmerktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Nooit gedacht dat een meisje dat nog zou zeggen! Maar nee, dat vind ik niks, dan moet ik weer gaan nadenken terwijl er sex is, op tijd eruit halen enzo pffftt gedoe!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er dus borsten en zulks uitgevonden, daar kan best wat zaad overheenOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Alleen borstenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er dus borsten en zulks uitgevonden, daar kan best wat zaad overheen
[..]
High five!
en de rest
maar dat verschilt dan weer per vrouw.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek dat mannen het langer uithouden, je voelt minder dan de helft van wat je normaal voelt! Daarnaast is het minder intiem en moet je altijd ff het liefdespel onderbreken om zo'n ding te pakken en om te doen!
Ach, zo'n enorme onderbreking vind ik het niet eigenlijk. Tuurlijk is het beter zonder, maar het is niet zo alsof alles stil ligt.
Maar goed, ik heb ook geen ervaring met kapotte condooms. Wel heeft de kat van mn ex er ooit een keer een naar binnen gewerktMaar die werd gelukkig een paar uur later weer uitgekotst.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:08 schreef GameBabe het volgende:
Daarvoor zijn er dus borsten en zulks uitgevonden, daar kan best wat zaad overheen
Voor af en toe kan dat best, maar dat is puur voor de plezier van de man. Zelf haal ik er niks uit, terwijl het gevoel van iemand die in je klaar komt wel erg fijn is. Ik vind het eigenlijk een beetje verspilling.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Ik vind ze niet erg, maar ze zitten zo verrekte strak, slaat nergens op. Volgens mij zijn ze expres net iets te klein gemaakt zodat elke man trots XL kan kopen zonder dat ie er af glijdt.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat een meisje dat nog zou zeggen! Maar nee, dat vind ik niks, dan moet ik weer gaan nadenken terwijl er sex is, op tijd eruit halen enzo pffftt gedoe!
Nee joh dat is geen gedoe, dat is hartstikke leuk... Alleen als het om je oren vliegt dan kan het wel eens lachbuien opleveren en dat is beetje onhandig tijdens het klaarkomenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen borstenen de rest
maar dat verschilt dan weer per vrouw.
Wat is het verschil tussen zulks en rest?Chase down your passion like it's the last bus of the night.
Goed ik ga mijn pakketje eens op het postkantoor ophalen.
Mijn nieuwe T-shirts zijn binnen
Neues: [GAM SC #428] Het zaad vliegt je om de orenPlease sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: