De demoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Releasedatum is zojuist aangekondigd.
3 november!
[ afbeelding ]
Bij bol.com heb je ze en ze heten 'real triggers'. Nedgame heeft ze ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Op de Xbox 360 is dat inderdaad fijn ja, maar de triggers van de PS3 controller werken niet fijn want mijn vingers glijden er telkens van af. (weet dat er opzetstukjes zijn maar zou niet weten waar ik die moet halen en het verzenden ervan zal wel duurder zijn dan de opzetstukjes zelf)
Fijn en redelijk betaalbaar is de Logitech Driving Force GT, mét sequentieel pookje. Bevalt mij prima.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef JohnnyDidIt het volgende:
Is er ook een fijn betaalbaar stuurtje voor de PS3?
Eventueel met een schakelpook.
Die heb ik ook idd !! Zeer fijn stuurtje, mede ook door de knop voor afstellingen van TCS, remmen en aandrijving.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn en redelijk betaalbaar is de Logitech Driving Force GT, mét sequentieel pookje. Bevalt mij prima.
Is al te bestellen. Voor een hoge prijs, maar goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu maar hopen dat de CE snel ergens bij een Nederlandse webshop te bestellen is.
Bij welke?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Is al te bestellen. Voor een hoge prijs, maar goed.
Wel met draadjes, maar liever draadjes dan om de haverklap je stuur aan de oplader te hangen of nieuwe batterijen te moeten kopen. Wel een tip, zorg ervoor dat het draadje tussen stuur en gas&rem unit er naast hangt, anders kan het snoer hinderlijk in de weg hangen bij het gas geven en remmen. Ik ga dit binnenkort oplossen door een tie-ripje te binden aan de zijkant van m'n home-made wheelstandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef WSquater het volgende:
Mooi, was ik zelf ook op naar zoek. Is het ook draadloos of met draadjes?
http://www.eplaza.com/sho(...)tion=//eplaza/nl_NL/$s=Gran%20Turismo%205quote:
Ja, daar heb je gelijk in. Ik denk dat ik dan maar dat stuurtje van Logitech ga kopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wel met draadjes, maar liever draadjes dan om de haverklap je stuur aan de oplader te hangen of nieuwe batterijen te moeten kopen. Wel een tip, zorg ervoor dat het draadje tussen stuur en gas&rem unit er naast hangt, anders kan het snoer hinderlijk in de weg hangen bij het gas geven en remmen. Ik ga dit binnenkort oplossen door een tie-ripje te binden aan de zijkant van m'n home-made wheelstand.
Gelukkig... Ik hoef mezelf niet opnieuw in slaap te huilen vannacht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Releasedatum is zojuist aangekondigd.
3 november!
[ afbeelding ]
Maar nog niet te bestellen hé.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef WSquater het volgende:
[..]
http://www.eplaza.com/sho(...)tion=//eplaza/nl_NL/$s=Gran%20Turismo%205
http://www.bartsmit.com/s(...)on=//bartsmit/nl_NL/$s=Gran%20Turismo%205
Is wel echt de volle hoofdprijs he.
Morgen is de presentatie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Bolleke_666 het volgende:
Dus vanaf wanneer kunnen we de officiele car en track list verwachten???
Wanneer komt 'ie daar uit? Ik ga met kerst naar Canada en van de zomer naar USA, dus kan ik hem misschien wel halen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar nog niet te bestellen hé.
Zit er nog steeds aan te denken om de US versie te gaan importeren.
wel tof, maar dan heb je hem een week later binnen denk ik?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
2 november in de US.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel tof, maar dan heb je hem een week later binnen denk ik?
Hmm ziet er wel tof uit, maar goed een week wachten kan er ook wel bij danquote:
Dat zou wel heeeeeeel bagger zijn en dat kunnen ze ook niet maken denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef gniffie het volgende:
geen jaartal bij die releasedate...
zal volgend jaar wel komen dus
Dat is wel tofquote:
No shit Sherlock, dit was al dik een jaar bekend.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tof!
En er is een TRACK EDITOR!
http://uk.ps3.ign.com/articles/111/1113842p1.html
DGAFquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
No shit Sherlock, dit was al dik een jaar bekend.....
Gelul. Voor de E3 in juni was dit niets meer dan speculaties en werd dit nooit bevestigd door Yamauchi.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
No shit Sherlock, dit was al dik een jaar bekend.....
quote:Thanks to our team at Gamescom 2010 (and a new YouTube video uploaded by PlayStation Spain), we’ve got an early scoop on the contents of the latest Gran Turismo 5 demo on display -- confirming some of the game’s most exciting new features. GT5’s new karting mode is revealed, along with the debut of the Autodromo Nationale Monza circuit! Andreas of InsideSimRacing also noticed that skidmarks are visible on the tarmac (see video above, though it’s not from Andreas), and a non-functioning “course maker” option was visible in the menus. He also wisely compiled a complete list of all the cars and tracks available:
Tracks
* Monza![]()
* Piazza del Campo (Karting Only)
* San Galgano
* Nurburgring (Nordschleife & GP)
* Rome
* Madrid
* R246
* Indy Speedway
* Toscana
* La Sarthe (chicaned)
* TG Test Track
Cars
* Ferrari P4 Race ‘67
* PDI Racing Kart 100
* XJ13 ‘66
* MkIV Ford ‘67
* Zonda R ‘09
* IS-F concept ‘08
* Impreza Sedan ‘10
* Z4 M Coupe ‘08
* TTS Coupe ‘09
* 500F ‘68
* 500 1.2 8v Lounge SS ‘08
* Miura P400 Bertone Prototype
* C30 R-design
* C3 Convertible
* Enzo
* SRT10 ACR ‘08
* ZR1 C6 ‘09
* Ford GT ‘06
* SLS AMG ‘10
* Citroen GT
* 458 Italia ‘09
* Gallardo LP 560-4
* SLR McLaren ‘09 19″
* GT-R Spec V ‘09
* R8 4.2 ‘07
* M5 ‘08
* Esprit V8 ‘02
* 2010 Jeff Gordon Impala
* 2010 Dale Earnhardt ?
* Calsonic Impul GT-R ‘08
* Castrol Tom’s Supra ‘97
* Impreza WRC ‘08
* SX4 WRC ‘08
* C4 WRC ‘08
* Ford Focus WRC 07 ‘08
* XKR Coupe ‘10
* 135i Coupe ‘07
* Amuse Nismo 380RS Superleggera
Geen wonder dat ze zo lang over het ontwikkelen gedaan hebben, dit ziet er mega vet uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is toch wel tof.![]()
[ afbeelding ]
Nee, straks in November als ik de game heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij bent een dezer dagen ook aanwezig op de beursvloer?
Heel gaaf.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef Wii-Style het volgende:
It looks like there's a Kaz interview in Famitsu this week. I haven't been keeping up with GT5, so I'm not sure what's new, but here's what Game Jouhou has in its summary:
The game includes elements surrounding the driver's personality, strength and mental condition.
There's importance placed on driver management
During endurance races, you can swap out drivers
The weather will change in real time during races
The game will have racing modifications, although not for all cars
Had ik niet verwacht
quote:A summary of what we know so far...
cars
• 1000 cars (800+ Standard, 200+ Premium)
- new brands include Ferrari, Maserati, Bugatti, Lamborghini, McLaren, Tesla, Red Bull Racing
- new series include NASCAR, WRC, Super GT, karting
tracks
• more than 40 tracks (more than 100 layouts)
- new real circuits include Top Gear Test Track, Daytona, Indianapolis, Spa-Francorchamps, Nürburgring, Monza
- new fictional circuits in London, Rome, Madrid, Tuscany, the Alps, the High Fens
offline:
• single race, split screen, time trial
• license tests, championships
• A-spec & B-spec
• car tuning
• 8 MP photo mode
• GTTV (compatible with PSP)
online:
• up to 16 players in a race
• private rooms, lobbies with up to 32 players
• spectator mode
• text & voice chat
• photo- en replay album
• YouTube replay upload
• time trial rankings
other features:
• cockpit view for Premium cars
• damage & roll overs (all cars)
• day-night cycle
• dynamic weather
• track creator / editor
• skidmarks & reverse lights
tech:
• up to 1080p 60fps
• up to Dolby 7.1
• custom soundtracks
• PlayStation Eye headtracking
• 3DTV support (gameplay & 3D photo mode)
also:
• all cars bought in GTPSP can be transferred to GT5 for use in Arcade Mode
• Adrian Newey was involved in a way
• Sebastian Vettel did voice work
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |