quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:38 schreef -Techno- het volgende:[..]
Je vergelijkt appels met peren, is niet handig/slim
GT5 P is idd zoals Cyberia18 al eerder zei een veredelde demo, meer niet.
Dus physics kun je niet vergelijken omdat de één een demo is en de ander niet? Bullshit.
Álles kun je vergelijken. Dat de content van GT5P achterloopt snap ik best omdat het een voorproefje is, maar qua physics en graphics kun je GT5P best met Forza3 gaan vergelijken. Ik zie werkelijk geen enkele reden om dat niet te doen. Dat de uiteindelijke GT5 hopelijk overal nog een schepje bovenop doet, doet er niks af om dingen te gaan vergelijken. Of gaan Forza-fans ook ineens vinden dat GT5 niet vergeleken mag worden met forza3 om wat voor vage reden dan ook? Forza3 is ouder, forza3 heeft minder ontwikkelingstijd en geld gekocht etc.. Nonsensuitspraken. GT5 met Forza3 vergelijken is prima. Voor mijn part gaan we GT5 met Test Drive 1 vergelijken. Kn ook prima. Het zijn beide racegames. Dat de één uit 1987 komt en de ander uit 2010 doet daar niks aan af. vergelijken is prima.
En ja, als de prijzen vergelijkbaar zijn kun je ook gaan vergelijken aangezien je voor dezelfde prijs ook hetzelfde zou mogen verwachten. Toch? Of koop jij je nasi bij Chinees 1 voor ¤20 per bak, terwijl nasi bij Chinees2 ¤3 per bak kost? Bij Chinees1 mag je gewoon hogere kwaliteit verwachten. En natuurlijk kun je beide nasi's vergelijken.
Bovendien als een bedrijf een nieuwe nasi uitbrengt een prologue-versie van die nasi, wil het bedrijf wel weten of die nieuwe nasi goed uitkomt tegen de al bestaande nasi's, ook al is het een prologue-versie. Als dat bedrijf 3 jaar later nog geen 'final'-nasi op de markt heeeft gebracht, en de prologue-nasi is nog steeds behoorlijk toonaangevend ga toch vergelijken?!
Dat GT5P een overpriced demo is lijkt me op deze manier ook wel duidelijk, desondanks heb ik m toch al een tijdje in bezit, puur omdat het Gran Turismo is. GT3 en 4 op de PS2 waren ook geweldig. En tsja, ik heb tussentijds ook wat Forza 2 en 3 gespeeld, met name forza3 omdat het zo lang duurde met GT5.
En don't worry ik heb GT5 gepre-ordered staan..
[ Bericht 19% gewijzigd door Glijdt_licht op 19-08-2010 16:47:05 ]