Perfect, met zonnedakje en alquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Das ook weer waar!![]()
Hoe ziettie eruit purdey?
Leuk! Mooi roodquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Perfect, met zonnedakje en al![]()
[ afbeelding ]
Krijg je er garantie bij?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijke auto blijft het tochquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom bij het zonnedak-clubjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vindt hem in ieder geval terug op de parkeerplaatsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
100 mensen die allemaal even aan het ding moesten wennen omdat het hun eigen auto niet is. Ik weet niet of auto's erg veel last hebben van gekloot met koppelen en schakelen, maar in dat geval heeft deze er veel last van.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef Purdey het volgende:
Een soort mini brandweerwagentjeGarantie weet ik niet, er zit in elk geval een aflevercheck, en APK bij
De KM stand is trouwens nog steeds oplopend, aangezien hij nu nog als leenauto wordt gebruikt. En dat staat me een beetje tegen, dat er misschien wel 100 mensen in hebben gereden..
Of 1 persoon die constant met slepende koppeling rijdt en veel te laat schakeltquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
100 mensen die allemaal even aan het ding moesten wennen omdat het hun eigen auto niet is. Ik weet niet of auto's erg veel last hebben van gekloot met koppelen en schakelen, maar in dat geval heeft deze er veel last van.
Vind het ook niet echt een mannen-autoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik vind het nog wel een guitig modelletje voor een vrouw.. Zou er voor mezelf niet zo gauw eentje kopen, dat wel
Moest ik ook gelijk aan denken jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een mannen-autoDit karretje deed me heel erg aan het autootje van pieter post denken
Ja, het staat me wel, is echt iets voor mij!
Pieter Post autoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een mannen-autoDit karretje deed me heel erg aan het autootje van pieter post denken
Ja, het staat me wel, is echt iets voor mij!
Whut?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:41 schreef Empathologica het volgende:
Ben net ff in m'n onderbroek en pyjamashirtje stukje gaan rijdenVerveelde me een beetje, maar het is wel lekker buiten vind ik.
Haha, het is zeker lekker buiten! Ik zit nog lekker in mn korte broek buitenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:41 schreef Empathologica het volgende:
Ben net ff in m'n onderbroek en pyjamashirtje stukje gaan rijdenVerveelde me een beetje, maar het is wel lekker buiten vind ik.
Daar had ik nog niet bij nagedachtquote:
En waar heb je een broek ook nog voor nodig als er een auto omheen zit...quote:Op zondag 18 juli 2010 00:05 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet bij nagedacht![]()
Niet dat ik nou zo'n naturist ben ofzo, maar ik had gewoon geen zin om nog een broek aan te trekken.
Uhm, dan doet hij het juist goed tochquote:Op zondag 18 juli 2010 14:24 schreef Purdey het volgende:
Ik had beter niet kunnen gaan rijden geloof ik![]()
.En op een rotonde kwam er een man van links, maar die gaf geen richting aan waardoor ik doorreed, en hij haast op me knalde, gevolg: *Toet-toet* en een middelvinger![]()
Ja, de middelvinger was terrecht. Hij reed al op de rotonde, en ging driekwart rond. Ik moest er nog op, en reed gewoon door. Terwijl ik geen voorrang had, maar ik wist niet waar hij heen wilde.quote:
In principe is richting aangeven naar links als je de rotonde blijft volgen niet verplicht (wel zo sociaal), dus reken er voortaan op dat iedereen die geen richting aan geeft kan doorrijdenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, de middelvinger was terrecht. Hij reed al op de rotonde, en ging driekwart rond. Ik moest er nog op, en reed gewoon door. Terwijl ik geen voorrang had, maar ik wist niet waar hij heen wilde.
Dat doe ik alleen met 3 kwart rond hoor, linksaf richting aangeven. Anders wordt het helemaal verwarrend.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:36 schreef The6thgate het volgende:
[..]
In principe is richting aangeven naar links als je de rotonde blijft volgen niet verplicht (wel zo sociaal), dus reken er voortaan op dat iedereen die geen richting aan geeft kan doorrijden
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:24 schreef Purdey het volgende:
Ik had beter niet kunnen gaan rijden geloof ik![]()
De auto is 7 keer afgeslagen, waarvan 4 keer voor hetzelfde stoplicht![]()
Denk dat de mensen achter me heel blij met me waren..En op een rotonde kwam er een man van links, maar die gaf geen richting aan waardoor ik doorreed, en hij haast op me knalde, gevolg: *Toet-toet* en een middelvinger![]()
Voorlopig ga ik het verkeer niet meer in, in elk geval niet tot ik een auto heb die wel fijn rijd. Klote Astra![]()
En natuurlijk ligt het niet aan de auto, maar ik moet toch iets de schuld geven?
Zo denk ik ook: geen richting, dan blijven ze op de rotonde. Maar ik heb ook een keer tijdens de rijles gehad dat een auto aangaf af te slaan en vervolgens wel op de rotonde bleef, de mongool, en sindsdien ben ik heel voorzichtig. Moest de instructeur ook uit me slaan.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:36 schreef The6thgate het volgende:
[..]
In principe is richting aangeven naar links als je de rotonde blijft volgen niet verplicht (wel zo sociaal), dus reken er voortaan op dat iedereen die geen richting aan geeft kan doorrijden
Ik vraag me soms echt af of ik tijdens het afrijden geen doorschijnend shirtje aanhad ofzo, die man was gek dat hij me liet slagenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef mstr het volgende:
Wat halen jullie af en toe toch rare fratsen uit zeg
Meestal zijn het ook mensen die hebben leren rijden op het moment dat er nog bijna geen rotondes in Nederland waren. De nieuwere generatie doet het over het algemeen een stuk beter is mijn ervaring.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo denk ik ook: geen richting, dan blijven ze op de rotonde. Maar ik heb ook een keer tijdens de rijles gehad dat een auto aangaf af te slaan en vervolgens wel op de rotonde bleef, de mongool, en sindsdien ben ik heel voorzichtig. Moest de instructeur ook uit me slaan.
Misschien heeft ie tijdens het afrijden wel met z'n ogen dicht gezeten van angst en wilde je niet nog een keer laten afrijden, ter bescherming van de rest van de examinatoren.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af of ik tijdens het afrijden geen doorschijnend shirtje aanhad ofzo, die man was gek dat hij me liet slagen
Haha, ook een goeie optie. Ik had niks bijzonders aan met examen, dus dat zal het wel niet geweest zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tijdens m'n examen gewoon prima reed. Het is gewoon de auto die me irriteert, ik wil m'n lesauto terugquote:Op zondag 18 juli 2010 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien heeft ie tijdens het afrijden wel met z'n ogen dicht gezeten van angst en wilde je niet nog een keer laten afrijden, ter bescherming van de rest van de examinatoren.
Die kom ik ook dagelijks tegen, daarom altijd wachten tot ze ook écht afslaanquote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo denk ik ook: geen richting, dan blijven ze op de rotonde. Maar ik heb ook een keer tijdens de rijles gehad dat een auto aangaf af te slaan en vervolgens wel op de rotonde bleef, de mongool, en sindsdien ben ik heel voorzichtig. Moest de instructeur ook uit me slaan.
M'n pa zou het niks uitmaken denk ik, die is er ook niet al te voorzichtig mee.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:48 schreef mstr het volgende:
Ik denk dat m'n pa bozer zou zijn op m'n ma als die er een deuk in zou rijden als dat het mij zou gebeuren.
Ga dan eens op een verlaten weggetje oefenen met wegrijden en stoppenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ook een goeie optie. Ik had niks bijzonders aan met examen, dus dat zal het wel niet geweest zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tijdens m'n examen gewoon prima reed. Het is gewoon de auto die me irriteert, ik wil m'n lesauto terug
Je hebt altijd wel een keer dat het niet meezit als je aan het rijden bent.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ook een goeie optie. Ik had niks bijzonders aan met examen, dus dat zal het wel niet geweest zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tijdens m'n examen gewoon prima reed. Het is gewoon de auto die me irriteert, ik wil m'n lesauto terug
Ik denk dat het per persoon erg verschilt.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Een vriendin van me vertelde laatst dat toen ze net haar rijbewijs had, de motor eens VIJF keer afsloeg bij één kruispunt. Je bent niet de enige. Vrijdag ging het bij mij zowaar eens goed met schakelen, maar ik heb anderhalf jaar anders geschakeld en gekoppeld, dat duurt even voor je doorhebt hoe een andere auto dat doet terwijl er iemand naast je zit te ouwehoeren, de radio aanstaat en je ook nog om je heen moet kijken
.
Ik heb dat vorige week nog geoefend op een leeg parkeerterrein, want ik reed echt weg als een slag. Ik wil gewon net zo snel optrekken als andere auto's, niet opvallen en als een oud wijf wegrijden als het licht op groen is. Daarom snap ik de kritiek van m'n vader ook niet. Aan de ene kant loopt hij te miepen en te zeiken, en aan de andere kant zegt hij 'je moet niet verwachten na een paar keer rijden al net zo snel op te trekken als andere auto's. Laat staan die Audi die nu naast je staat.' Dus hij loopt te mekkeren, en me ook gerust te stellen.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga dan eens op een verlaten weggetje oefenen met wegrijden en stoppen
Ja maar ik ben een vrouwquote:Op zondag 18 juli 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat het per persoon erg verschilt.
Want in welke auto ik ook stap, binnen enkele minuten heb ik die auto toch wel door.
Doet me denken aan toen mijn vader uit nieuwsgierigheid even in m'n auto wilde rijden. Hij stapte in, gaf gas en zoef, weg was-ie. Totaal geen last van schokken of wennen aan het ding.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat het per persoon erg verschilt.
Want in welke auto ik ook stap, binnen enkele minuten heb ik die auto toch wel door.
Het heeft denk ik meer met 'gevoel' te maken dan met ervaring. Want als je 10 jaar in dezelfde auto rijdt...quote:Op zondag 18 juli 2010 14:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen mijn vader uit nieuwsgierigheid even in m'n auto wilde rijden. Hij stapte in, gaf gas en zoef, weg was-ie. Totaal geen last van schokken of wennen aan het ding.Maarja, hij rijdt ook al tientallen jaren auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |