quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog steeds niet in de auto met mijn penis een vagina gepenetreerd btw![]()
En mijn teennagels waren iet gelakten wat hebben gelakte nagels met bdsm te maken
Fiat Multipla.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:39 schreef ellevehC86 het volgende:
In welke auto zou u het liefste uw heupgymnastiek willen uitvoeren?
Zeer simpel, vul in de zoekopdrachten het woordje "neuken" is, wacht op de resultaten en zonder toestemming te vragen kom je bij de subfora naar binnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Sex in de auto.
En wat weet TS van het taalgebruik in KEL vraag ik me af?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog steeds niet in de auto met mijn penis een vagina gepenetreerd btw![]()
En mijn teennagels waren iet gelakten wat hebben gelakte nagels met bdsm te maken
wat een onzinquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zeer simpel, vul in de zoekopdrachten het woordje "neuken" is, wacht op de resultaten en zonder toestemming te vragen kom je bij de subfora naar binnen.
Bijdehand
Dan weet jij het toch beter?, ook bestquote:
Nou, er zijn niet veel meiden die kunnen zeggen dat ze hun bekendheid aan een zipje te danken hebben..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef Anne het volgende:
Euw, wat ben ik saai dan.
Oke, in de TT staat alleen auto's. Maar de motor dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
En hij plant gewoon een picca van de Pussywagon
OT :
Done : Opfel kadeath C/D/E, MB300D, Niksan 100NX (met de uiterst comfortabele T-top), Opfel Astra Station.
To do : ons huidige wagenpark, en dan m.n. de Caprice Wagon gaat erg goed scoren denk ik zomaar
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke, in de TT staat alleen auto's. Maar de motor dan?
Wil ik wel een keer doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhmm. is ook wel te doen; heb je interesse ??
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik heb ook A en een motor ter beschikking
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zeer simpel, vul in de zoekopdrachten het woordje "neuken" is, wacht op de resultaten en zonder toestemming te vragen kom je bij de subfora naar binnen.
Bijdehand
Je hebt gelijk, dat was voor het sex subforum, die lag toch ook achter slot en grendel vroeger?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:31 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat was voor het sex subforum, die lag toch ook achter slot en grendel vroeger?niet voor [KEL]
Maar bedankt dat je de moeite nam het hier even voor me uit te leggen hoor![]()
![]()
Zeg eens meid, heb jij weleens in een heele grote Chevrolet gezeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |