En hoe komen die gesprekken opgang dan op van die vage plekkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:38 schreef jennk het volgende:
Bij albertheijn op de parkeerplaats, hahah
Hoe deed je het echte werk dan, hoe benaderde je die meisjes?quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:29 schreef Under_Score het volgende:
vereniging waar we allebij bij zaten, maar het echte werk gebeurde tijdens het uitgaan.
we leken wel bij elkaar te passen, dus tijdens uitgaan vragen of ze zin had in een gezellig avond met mij. 3 jaar samen mee geweest.quote:Op woensdag 21 juli 2010 04:37 schreef Futureone het volgende:
Hoe deed je het echte werk dan, hoe benaderde je die meisjes?
Ja maar ik bedoel je zag haar op de parkeerplaats en toen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 04:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
we leken wel bij elkaar te passen, dus tijdens uitgaan vragen of ze zin had in een gezellig avond met mij. 3 jaar samen mee geweest.
nee, zag haar op een vereniging, vond haar leuk, later kwam ik haar tijdens het uitgaan tegen en heb er werk van gemaakt. uiteindelijk met succes.quote:Op woensdag 21 juli 2010 04:51 schreef Futureone het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel je zag haar op de parkeerplaats en toen?
Aah, oke leuk!quote:Op woensdag 21 juli 2010 04:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, zag haar op een vereniging, vond haar leuk, later kwam ik haar tijdens het uitgaan tegen en heb er werk van gemaakt. uiteindelijk met succes.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 04:25 schreef Remco05 het volgende:
Collegezaal - ze vroeg of ik naast haar wilde zitten en ik zei alleen als je daarna met mij uit eten gaat. We zijn nu meer dan een jaar samen.
23
Net zolang trollen tot iemand je stoer vindt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
beschrijf is hoe een fok relatie ontstaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |